Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: اسکله های مسافربری بندرعباس، قشم و هرمز از صبح پنجشنبه به علت توفانی شدن دریا، گرد و غبار و شرایط نامناسب آب و هوایی تعطیل شد.  محمد محسنی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر پایه گزارش هواشناسی هرمزگان، گرد و غبار تا روز جمعه ادامه دارد و مسافران دریایی جزیره قشم و بندرعباس تا مناسب شدن شرایط آب و هوایی و بازگشایی بنادر مسافری می توانند با شناورهای لندینگ کرافت در مسیر دریایی بین بنادر پهل و لافت رفت و آمد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان نیز اعلام کرد: با افزایش بادهای شمال خاوری تا روز جمعه برای مناطق شمالی، خاوری و مرکزی استان گرد و غبار پیش بینی شده است.
مجتبی حمزه نژاد افزود: در این مدت تنگه هرمز در طول روز مواج است و شتاب باد تا 40 کیلومتر بر ساعت و بلندی موج تا یک متر می رسد.
وی به دارندگان شناورهای سبک و صیادی سفارش کرد که پیش بینی لازم برای رفت و آمدهای ایمن را سرلوحه کار خود قرار دهند.
گرد و خاک شدید همراه با باد شمال خاوری اکنون منطقه ساحلی و دریایی قشم و بندرعباس را در برگرفته است.
بر اساس این شرایط، برای رعایت استاندارد ایمنی در رفت و آمدهای دریایی و حفظ جان مردم، وضعیت موقت تعطیلی بنادر مسافری اعلام شده است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح گردشگری بنادر استان بوشهر قایق‌های تفریحی با خدمات رسانی به ۴۷۱ هزار و ۸۶۲ نفر بیشترین سهم در طرح را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: بعد از قایق‌های تفریحی جت اسکی، موتور لنج و شناورهای فلزی مسافربری و گردشگری به ترتیب با خدمات رسانی به ۹۴ هزار و ۱۲۶، ۵۰ هزار و ۵۹۶ و ۴۲ هزار و ۷۷۶ گردشگری دریایی بیشترین سهم در اجرا طرح داشتند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در طرح گردشگری دریایی بنادر این استان ۹ موتور لنج سنتی در بنادر بوشهر، بوالخیر، عامری و رستمی و ۶ شناور فلزی در بنادر بوشهر و گناوه فعالیت داشتند.

شکیبی نسب ادامه داد: در این طرح همچنین ۳۰ فروند جت اسکی در قالب هشت باشگاه و ۱۳۷ قایق تفریحی خدمات خود را به گردشگران دریایی بنادر استان بوشهر ارائه کردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در طرح گردشگری دریایی بنادر استان پایانه بین المللی بندر بوشهر در نخستین سال فعالیت خود به بیش از ۱۵ هزار گردشگر و مسافر نوروزی خدمات ارائه کرد.

وی گفت: مهم‌ترین دستاورد طرح گردشگری دریایی بنادر استان ارائه خدمات ایمن و بدون حادثه به گردشگران دریایی بود که این مهم را نتیجه تلاش گروهی و ارزشمند فعالان طرح گردشگری بنادر استان دانست.

شکیبی نسب اظهار کرد: در شماری از مراکز غیرمجاز حوادثی برای گردشگران رخ داد که انتظار است گردشگران و هم استانی‌ها در هنگام دریافت خدمات گردشگری دریایی به استفاده از مراکز ایمن و مجاز اهتمام لازم را داشته باشند.

گفتنی است طرح گردشگری دریایی بنادر استان بوشهر ویژه نوروز امسال از ۲۵ اسفند تا ۲۴ فروردین ماه به مدت یک ماه به اجرا درآمد.

کد خبر 6079721

دیگر خبرها

  • ساخت ۳ فروند شناور رو-رو مسافری و اسکله راهیان نور در ۱۴۰۳
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • ارائه خدمت ۱۳۷ قایق به بیش از ۱۵ هزار گردشگر نوروزی بوشهر
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند
  • فعالیت بنادر مسافری هرمزگان متوقف شد
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شد
  • آخرین وضعیت بارش ها در هرمزگان | بنادر مسافری تعطیل و ترددهای دریایی این استان متوقف شد
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شدند
  • توقف موقت فعالیت بنادر مسافری هرمزگان
  • توقف رفت و آمد در بندر مسافری شهید حقانی