Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@15:51:09 GMT

کریمی اولین اخراجی استقلال شفر!

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۲۵۰۷۹

به‌نظر می‌رسد یعقوب کریمی اولین بازیکن خارج شده از لیست استقلال باشد. آفتاب‌‌نیوز : هافبک استقلال به شکلی عجیب در تمرین دیروز استقلال غیبت کرد.  
یعقوب کریمی در جدی ترین تمرین استقلال پیش از بازی با نساجی مازندران حضور نداشت تا غیبت او در دومین بازی تا حد زیادی قطعی به نظر برسد. با توجه به این که یعقوب کریمی به تازگی دوران مصدومیت خود را پشت سرگذاشته و به مرز آمادگی رسیده است، بعید است او مشکل مصدومیت داشته باشد و گفته می شود شفر چندان تمایلی به حضور این بازیکن در تیمش ندارد و احتمالا او به صورت دائم یا موقت از استقلال کنار گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرآنلاین؛  یعقوب بعد از برکناری منصوریان و آمدن شفر انگیزه‌های زیادی پیدا کرده بود و با نیش و کنایه می‌گفت که خیلی چیزها را اثبات خواهد کرد اما حالا فقط دو هفته نیاز بود تا شفر آلمانی هم دست رد به سینه کریمی بزند و نسبت به تداوم حضور او اعلام بی‌نیازی کند. باید دید کریمی که این روزها از بازیکنان پرحاشیه استقلال بوده است چه سرنوشتی خواهد داشت.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت: قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیر کوه افتاد و مهره‌های کمرش آسیب جدی دید. چند روزی تو بیمارستان بستری بود. گفتند، باید استراحت مطلق داشته باشه قبول نکرد.

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیر وفایی [نویسنده سریال]مسیر نورالدین رو از گروه جدا نوشت… یه مدت تو یه ماشین کمپر درازکش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد… با کمربند طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش رو می‌کرد.

با هم خندیدیم و با هم گریه کردیم

خنده با سادگی‌های بی شیله پیله خودمون تو قصه و گریه برای سنگینی بار زندگی رو شونه‌های مردم یگانه و بی همتای سیستان و درد کوله‌های کولبران کردستان و درد استخوان سوز کودکان معصوم دچار سرطان …
گذشت‌
می‌گذره
بزرگترین موهبت زمان همین گذشتن‌شه
اما…
تنها امید اینه که دیدن نون خ برای مردم سرزمینم شیرین باشه در حد یک لبخند و برای مسئولین بی تفاوت به تلنگر که تا فرصت هست به برداشتن باری از دوش این مردم همیشه نجیب همت کنند.
هر چند اگر یک درصد برای اولین امید و تنها یک لبخند مردمم امید داشته باشم
به دومی
آخه مگه می‌شه ندید؟

 

دیگر خبرها

  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت