Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@22:18:05 GMT

ماموگرافی بیمارستان مهر برازجان راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۲۵۱۱۳

ماموگرافی بیمارستان مهر برازجان راه اندازی شد

بوشهر-ایرنا- رییس بیمارستان تامین اجتماعی مهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان گفت: دستگاه ماموگرافی در بیمارستان تخصصی زنان و زایمان مهر برازجان راه اندازی شد.

دکتر یلدا دارابی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ،افزود: این مرکز جهت رفاه بیماران و افزایش خدمات تخصصی درمانی و تشخیصی ،این دستگاه تشخیصی را با استقرار سونوگرافیست مجرب راه اندازی کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: ضرورت وجود این دستگاه باتوجه به افزایش شیوع سرطان سینه بین خانم ها در شهرستان و از جهتی بالابودن هزینه آن در مراکز خصوصی ضروری بود.
رییس بیمارستان تامین اجتماعی مهر برازجان اظهارداشت:هرچند این بیمارستان در ابتدا با هدف ارایه خدمات زنان و زایمان راه اندازی شد اما در چند سال اخیر خدمات افزون تری از جمله درمانگاه تخصصی و راه اندازی چشم پزشکی ویژه آقایان و خانم ها و همچنین خدمات جراحی چشمی ارائه کرده است.
وی اضافه کرد: توسعه و بهینه سازی فضای بیمارستان مهر که اکنون در حال انجام است و خارج نمودن مرکز از تک تخصصی به بیمارستان عمومی نیز در دستور کار است.
7213/ 6045** خبرنگار: سیده حلیمه حسینی ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی یک مصدوم نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی

روز دوشنبه جوان ۱۹ ساله‌ای که در اطراف کرج حین انجام کار با دستگاه کشاورزی دچار قطع عضو از ناحیه زانوی پای راست شده بود که نیاز فوری به انتقال به مرکز پیوند عضو در کمترین پیدا می‌کند.

حوالی ساعت ۱۴:۲۵ درخواستی مبنی بر انتقال هوایی این مصدوم که نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی جهت پیوند عضو بود از واحد EOC اورژانس استان البرز به سازمان اورژانس استان تهران اعلام شد.

 بلافاصله پس از هماهنگی‌های لازم بالگرد اورژانس هوایی استان تهران به پرواز درآمد و پس از ۲۴ دقیقه در کرج به زمین نشست.

مصدوم توسط آمبولانس کرج به پد عظیمیه منتقل سپس توسط بالگرد استان تهران از این پد به پرواز و در ساعت ۱۵:۲۰ جوان حادثه دیده به صورت هوشیار و با علائم حیاتی پایدار در ساعت ۱۵:۲۰ به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران
  • بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان
  • انتقال هوایی یک مصدوم نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی
  • وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود
  • جلوگیری از سقط ۱۱۲ جنین در خراسان‌ شمالی
  • خدمات تخصصی تنها بانک اطلاعات علمی با دسترسی آزاد در کشور
  • غیرفعال بودن سه کلینیک درمانی در قزوین
  • اهدای یک دستگاه ماموگرافی به بیمارستان شهدای بندرلنگه