Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@14:01:57 GMT

توخل، گزينه جانشيني نوري در برمن

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۲۵۱۴۶

توخل، گزينه جانشيني نوري در برمن

خبرگزاري آريا - در حالي که مدير ورزشي باشگاه وردربرمن همچنان پشتيباني کامل خود را از آلکساندر نوري اعلام مي‌کند، رسانه‌هاي آلماني به گمانه‌زني درباره جانشينان احتمالي مربي ايراني‌تبار برمن پرداخته‌اند.
به گزارش "ورزش سه"، روزنامه "وزر کورير" که در شهر برمن چاپ مي‌شود، در نوشتاري با عنوان «چرا بزرگ فکر نکنيم؟» به استقبال برکناري نوري رفته است و نام‌هايي چون «فلورين کوفلت»، «توماس توخل»، «آندره شوبرت»، «برونو لاباديا» و «هولگر استانيسلاوسکي» را در فهرست گزينه‌هاي مربيگري وردربرمن جاي داده است؛ فهرستي که البته در کشوي ميز کار فرانک باومان، مدير ورزشي برمن، جاي ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او مي‌گويد هنوز حرفي درباره احتمال برکناري آلکساندر نوري به خاطر ناکامي‌هايش با برمن زده نشده است:‌ «ما سرگرم نقشه A هستيم.» برنامه او تحول برمن با نوري است.

در اين فهرست نام توخل و لاباديا برجسته‌تر به نظر مي‌رسد. اولي با دورتموند و ماينس روزهاي موفقي در آلمان و اروپا داشت و لاباديا هم روزگاري نه چندان دور براي برمن توپ مي‌زد. توخل بعد از جدايي از دورتموند در تابستان گذشته، هنوز هدايت هيچ تيمي را برعهده نگرفته و اگرچه يکي از گزينه هاي هدايت بايرن بعد از اخراج کارلو آنچلوتي بود؛ اما در نهايت اين پست به يوپ هاينکس داده شد.
برمن که فصل گذشته با هدايت نوري نتايج بسيار خوبي در بوندس ليگا گرفت، در اين فصل نتوانست آن نتايج را تکرار کند و اکنون با 4 امتياز از 8 بازي، در رتبه هفدهم جدول قرار دارند و به همين دليل، شايعات در مورد اخراج اين مربي ايراني هر هفته جدي تر مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: طرح‌های بازآفرینی شهری در سه سال گذشته در مقایسه با ده سال قبل ۴۰۰ درصد رشد داشته است.

مهدی هدایت گفت: با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن، در سه سال اخیر بیش از ۳۷ تفاهم نامه برای ساخت حدود ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در تعامل با سازمان ها، ارگان‌های دولتی و دانشگاه‌ها منعقد شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود:ساخت ۲۰۰ هزار واحد در قالب ۵۴ طرح با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در تامین مسکن استطاعت پذیر برای اقشار کم درآمد هم برنامه ریزی شده است.

مهدی هدایت درباره اقدامات سازمان نوسازی در زمینه مسکن گفت: ساخت یا مشارکت در حوزه مسکن در سه سال گذشته در مقایسه با ده سال قبل ۵ برابرشده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود: نوسازی بافت فرسوده در سه سال گذشته با رشد متوسط ۵۰ درصدی سالیانه در حال انجام است.

مهدی هدایت همچنین با بیان این موضوع که اصلاح معابر در سه سال گذشته در مقایسه ده سال قبل دارای رشد ۱۵ برابری بوده است، افزود: رشد طرح‌های موضعی هم در سه سال گذشته در مقایسه با ۱۰ سال قبل ۵۴ برابر شده است.

دیگر خبرها

  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا