Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهاجم بايرن با گلزني برابر سلتيک گلاسکو رکورد تازه‌اي را در گلزني به نام خود به ثبت رساند.
به گزارش "ورزش سه" بايرن‌ در هفته سوم دور گروهي ليگ قهرمانان اروپا توانست سلتيک گلاسکو را در ورزشگاه آليانس آره‌ناي مونيخ با گل‌هاي توماس مولر (17)، جاشوآ کيميچ (29) و متس هوملس (51) سه بر صفر شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مولر زننده گل نخست بازي بود و به اين ترتيب نام خود را به عنوان گلزن در 10 فصل اخير ليگ قهرمانان اروپا به ثبت رساند؛ گل‌هايي که همگي براي باواريايي‌ها به ثمر رسيده‌‌اند. پيش از مولر هيچ فوتباليست آلماني موفق به انجام اين کار نشده بود.

کاپيتان بايرن در پايان بازي به خبرنگار شبکه ZDF آلمان گفت: «گلزني هميشه خوب است. اميدوارم باز هم فضاي خالي را پيدا کنم. ارنج مربي جواب داد. ما قصد داشتيم با همان شور و هيجان بازي با فرايبورگ بازي کنيم. از شروع بازي روي حريف فشار آورديم و خواستيم همه امتيازهاي اين بازي خانگي را به دست بياوريم. برد بسيار مهمي بود. در نيمه دوم بايد فرصت‌هاي بيشتري ايجاد مي‌کرديم. اميدوارم اين بازي و اين برد شروعي براي هفته‌هاي آينده باشد.»
مولر اکنون با زدن 40 گل در 92 مسابقه گلزن‌ترين بازيکن آلماني در ليگ قهرمانان اروپا به شمار مي‌آيد؛ جلوتر از ماريو گومس (44 بازي، 26 گل) و ميشائيل بالاک (93 بازي، 16 گل) و مارکو رويس (30 بازي، 16گل) به اين ترتيب جايگاه مولر در اين رده‌بندي در آينده نزديک به خطر نخواهد افتاد.
نکته جالب ديگر اين که تنها مسي، رائول، بنزما و کريستيانو رونالدو در سن و سالي کمتر از مولر موفق شده‌اند 40 گل در ليگ قهرمانان اروپا به ثمر برسانند. همه اين اتفاق‌هاي خوب با بازگشت يوپ هاينکس براي مولر رخ داده‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس

چلسی در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۲۱ موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شده است.

طرفداری | هواداران چلسی در استادیوم امارات یادآوری کردند که تنها تیم لندنی هستند که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند.

دیدار معوقه دو تیم آرسنال و چلسی در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس تا دقیقه 70 این مسابقه با چهار گل لیاندرو تروسار، بن وایت (2) و کای هاورتس (2) با نتیجه 5-0 به سود توپچی‌ها دنبال می‌شود. هواداران چلسی اما در این مسابقه دست از کنایه و طعنه به آرسنالی‌ها برنداشتند و یاددآوری کردند که تنها تیم لندنی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا آنها هستند. چلسی تنها تیم لندنی است که تاکنون موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شده و هواداران این تیم در هر فرصتی این موضوع را به رخ رقبای خود، به خصوص آرسنال، می‌کشند.

آرسنال در این فصل می‌توانست با غلبه به بایرن مونیخ به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کند تا شانس خوبی برای فتح اولین جام نقره‌ای رنگ لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد که بازهم توپچی‌ها به سد محکمی به نام بایرن مونیخ خوردند تا رویای آنها باردیگر برای قهرمانی در مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی جهان، نقش بر آب شود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • غافلگیرکننده‌ترین دریبل تاریخ (فیلم)
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس