Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@16:35:20 GMT

"از انتخاب ترامپ متاسفیم" +تصویر

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۲۵۲۰۵

'از انتخاب ترامپ متاسفیم' +تصویر

یک گردشگر آمریکایی بر روی تابلویی در مسجد تاریخی امام اصفهان نوشت: "از انتخاب ترامپ متاسفیم"

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما؛ یک گردشگر آمریکایی بر روی تابلویی در مسجد تاریخی امام اصفهان نوشت : «از انتخاب ترامپ متاسفیم»

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟

این شهر توریستی و زیارتی به عنوان بزرگ‌ترین پایتخت مذهبی خاورمیانه و پایتخت معنوی کشورمان است، بنابراین همین دلیل سبب می‌شود تا در طول سال مسافران داخلی و خارجی زیادی عازم مشهد مقدس شوند، بدین‌جهت شهر مشهد در اکثر روزهای سال مملو از مسافر و زائر می‌شود. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که دوست دارید به مشهد سفر کنید، اما در مورد زمان سفر نمی‌توانید تصمیم بگیرید، بهتر است ما را در این متن همراهی کنید تا بهترین فصل برای سفر به این شهر زیبا را بررسی کنیم.

آب‌وهوای مشهد

شهر مشهد به دلیل موقعیت جغرافیایی خود آب‌وهوای معتدل و تقریباً سرد و خشکی دارد. برای تجربه سفری فوق‌العاده و بدون مشکل بهتر است در انتخاب زمان مناسب برای سفر به مشهد دقت کافی داشته باشد. اگر برای سفر شرایط آب و هوایی برایتان مهم است، در ادامه به بررسی سفر در فصل‌های متفاوت از لحاظ آب و هوایی می‌پردازیم:

فصل بهار: شهر مشهد، فصل بهار را با هوای مطلوب سپری می‌کند، البته لازم به ذکر است که در تعطیلات عید نوروز هوا کمی سردتر است، اما در اردیبهشت‌ماه برخلاف فروردین و تعطیلات عید نوروز، تعداد گردشگران مشهد کاهش پیدا می‌کند و پیدا کردن بلیط ارزان قیمت و بلیط چارتر نیز راحت‌تر می‌شود.همچنین نکته‌ای دیگر در رابطه با سفر در فصل بهار این است که در این فصل خانواده‌هایی که فرزند دارند، درگیر امتحانات هستند، بنابراین شهر مشهد و حرم مطهر کمی خلوت‌تر می‌شود. درمجموع می‌توان گفت یکی از فصول مناسب فصل برای سفر به مشهد، فصل بهار است.

فصل تابستان: در تابستان هوا رو به گرمی می‌رود و بیشینه دما به ۴۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد اگر با گرما میانه‌ی خوبی ندارید، سفر به مشهد که یکی از شهرهای ییلاقی محسوب می‌شود انتخاب مناسبی است.

فصل پاییز: یکی دیگر از زمان‌های عالی برای سفر به شهر مشهد، فصل پاییز است، زیرا در این فصل هوا رو به خنکی می‌رود و در دو ماه مهر و آبان می‌توانید سفری دل‌چسب همراه با آرامش را در مشهد تجربه کنید. با آغاز مدارس و دانشگاه‌ها تقاضا برای سفر به مشهد کم‌تر می‌شود.

فصل زمستان: در این فصل هوا سرد و مرطوب است و شهر مشهد سردترین روزهای خود را سپری می‌کند. در فصل زمستان مشهد با برف پوشیده شده و به یکی از بهترین مقاصد برای تجربه‌ی ورزش‌های زمستانی تبدیل می‌شود.

زمان زیارت

با توجه به اینکه اکثر مسافران به قصد زیارت راهی مشهد می‌شوند، بنابراین باید در نظر داشته باشید که حرم در روزهای خاص مانند تعطیلات عید نوروز، اعیاد و وفات‌ها بسیار شلوغ می‌شود. بنابراین برای داشتن زیارتی راحت و بی‌دغدغه بهتر است سفرشان را به ماه‌های اردیبهشت و خرداد در فصل بهار یا ماه‌های مهر و آبان در فصل پاییز موکول کنند. سپس به فکر رزرو هتل مشهد باشند.

 گشت‌وگذار

شهر مشهد علاوه بر حرم امام رضا(ع) چندین جاذبه تاریخی و گردشگری دارد. اگر شما جزو افرادی هستید که دوست دارید علاوه بر زیارت امام رضا(ع) به گردش و تفریح بروید، بهتر است از قبل برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید تا بتوانید یک دل سیر از قسمت‌های مختلف شهر بازدید کنید. برای رفتن به جاهای دیدنی می‌توان اواخر بهار و اوایل پاییز را انتخاب کنید تا در هوای عالی از تماشای جاذبه‌ها لذت ببرید. در فصل بهار به دلیل شرایط آب‌وهوایی و بارش‌های بهاری سفر به مشهد جذاب‌تر می‌شود و در این حین بازدید از جاهایی مانند شاندیز و طرقبه با شکوفه‌های رنگارنگ خود فرصت مناسبی برای گشت‌وگذار است. سایر جاهای دیدنی در این شهر عبارت‌اند از موزه‌های مشهد، خانه‌های تاریخی، سرزمین موج‌های آبی مشهد. هرکدام از این جاذبه‌ها طرفداران خود را دارد و برای هر نوع سلیقه‌ای تفریح مناسب پیدا می‌شود.

 خرید از مشهد

مشهد با بازارها و پاساژهای خود فرصتی عالی در اختیار مسافرانی قرار می‌دهد که به خرید علاقه دارند؛ به عنوان مثال، اگر در اواخر زمستان یا اواخر تابستان به مشهد سفر کردید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را به گشت‌وگذار در بازارهای شهر اختصاص دهید تا از حراجی‌های پایان فصل بهره‌مند شوید. برخی از مغازه‌داران در طول سال نیز تخفیف می‌دهند و به راحتی می‌توان وسایل موردنیاز و سوغاتی‌های مشهد را خریداری کنید. برای رفتن به مشهد راه‌های گوناگونی وجود دارد که راحت‌ترین آن‌ها انتخاب هواپیما است، بنابراین برای خرید بلیط می‌توان از سایت‌های معتبر اقدام کرده و قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد را جستجو کنید، سپس بلیط موردنظرتان ا در بهترین بازه زمانی با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

 اقامت

در شهر مشهد محل اقامت به قدری زیاد است که حتی در ایام شلوغ نیز کسی در خیابان نمی‌ماند و بالاخره محلی برای اقامت پیدا می‌کند. در این شهر از هتل‌های چند ستاره گرفته تا مسافرخانه در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و هرکسی با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌تواند محل موردنظر را انتخاب کند و اقامتی خوش و به‌یادماندنی داشته باشد. در بعضی از تاریخ‌ها مانند عید نوروز، ولادت و شهادت امام رضا و ماه محرم قیمت هتل‌ها افزایش می‌یابد و یافتن محل اقامت خوب نیز برایتان دشوارتر می‌شود. بنابراین بهتر است اگر قصد سفر در چنین روزهای شلوغی را دارید، قبل از سفر نسبت به رزرو هتل موردنظرتان اقدام کنید.

مناسبت‌های مذهبی

برخی از افراد به دلیل اعتقادات مذهبی خود دوست دارند روزهای خاص را در مشهد سپری کنند و در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) باشند. برخی از این مناسبت‌ها در تقویم عبارت‌اند از ماه رمضان، ماه محرم، دهه کرامت و ولادت و شهادت امام رضا(ع) . البته نکته حائز اهمیت این است که مناسبت‌های مذهبی سبب شلوغی بیش‌ازحد شهر و حرم می‌شود. بنابراین بر اساس سلیقه و شرایط هرکسی می‌تواند این ایام را برای سفر انتخاب کند یا اجتناب نماید.

شهر مشهد برای بسیاری از گردشگران جذاب است و سفر به این شهر بین مسافران و زائران محبوبیت زیادی دارد تا هم به زیارت امام رضا بروند و هم از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بازدید کنند. بااین‌حال بهتر است برای سفرتان به مشهد زمان مناسبی را انتخاب کنید تا بتوانید بهترین تجربه را در طول اقامتتان در شهر مشهد کسب کنید. در این متن که خواندید، در رابطه با موضوع انتخاب زمان مناسب برای سفر مطالبی ارائه و بررسی شد. از این متن می‌توان چنین نتیجه گرفت که نیمه دوم فصل بهار و نیمه اول فصل پاییز جزو بهترین فصل‌ها برای سفر به مشهد هستند.

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • تصاویر استقبال ویژه مسلمانان سریلانکا از رئیسی در مسجد تاریخی کالپیتی + ویدئو
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • صحرای طبس تابلویی از عجز قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی