Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا جان‌نثاری در گفت و گو با امتداد نیوز اظهار داشت: در مبارزه با قاچاق کالا از ورود کالاهای قاچاق و خارجی در فروشگاه‌های کوثر شهرداری جلوگیری کرده و جایگزین آن از نمونه تولید داخل استفاده می کنیم.

وی بیان داشت: در شهرداری ما به دنبال طرح تئوری اقتصاد مقاومتی نیستیم.

مدیر بازرسی و قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرداری اصفهان تصریح کرد:  با توجه به عدم آشنایی مردم به خصوص خانواده و جوانان، باید نمایشگاه های آسیب اجتماعی قاچاق در طول سال جهت بازدید مردم به صورت منظم و گسترده دایر شود و اطلاع رسانی های دقیق از طریق رسانه ها، مساجد، پایگاه های بسیج، کانون های فرهنگی و فرهنگسراها اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه آسیب های اجتماعی اجناس قاچاق منظم و گسترده گفت: کالاهای قاچاق تاکنون آسیب های جبران ناپذیری را بر اقتصاد وارد ساخته است.  

جانثاری بیان داشت: مردم تنها با خرید کالاهای داخلی و استقبال از آن می توانند تولید کنندگان و فروشندگان را دلگرم به عرضه کالاهای ایرانی کنند و از این طریق بازار را رونق بخشند و اقتصاد را پویا سازند.

true برچسب ها : تولید داخلی شهرداری اصفهان کالای قاچاق true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه

 استاد محسن قرائتی در یکی از سخنرانی‌های خود به موضوع «دعوت از نوجوان ها و جوانان به طلبه شدن» پرداختند که متن آن را در اختیار علاقه‌ ‌مندان خواهیم گذاشت:

مردم کره زمین یا تولید می‌کنند؛ یا توزیع می‌کنند و یا مصرف می‌کنند.

بنده از آقازاده‌های شما دعوت می کنم که بیایید طلبه شوید؛ برای اینکه اگر طلبه شوید، تولید علم می‌کنید. اگر مطهری نشوید و قرائتی شوید، در این صورت کتاب های تولید کننده‌ای چون شهید مطهری را خوانده و برای مردم بیان می‌کنید که همان توزیع علم است.

همچنین اگر نه فکری برای تولید و نه زبان و قلمی برای توزیع داشتید، در این صورت مصرف کننده علم هستید و به علمِ نافع عمل می‌کنید.
حدیث داریم که خوشا به حال : «عالمٌٍ ناطقٌ ینتفع بعلمه».

عالم، تولید کننده علم است، ناطق، توزیع کننده علم است و ینتفع بعلمه یعنی از علمش استفاده کند.

طلبه شوید منتها نه با زور؛ اگر بچه هایتان علاقه دارند که طلبه شوند، کمکشان کنید.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیل از ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیلی از ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی
  • روز ملی کارآفرینی روز مردمان خالق ارزش است
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و جهش تولید