Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع امنیتی اعلام کردند که مهاجمان انتحاری با استفاده از خودروی بمب‌گذاری شده به پایگاه نظامی در قندهار حمله کردند که در نتیجه ۴۰ سرباز ارتش کشته شدند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو؛ منابع امنیتی افغان اعلام کردند که دو مهاجم انتحاری با استفاده از خودروی زرهی بمب‌گذاری شده به پایگاه ارتش در ولایت قندهار حمله کردند که دستکم ۴۰ سرباز ارتش کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش مهاجمان انتحاری شب گذشته در این حمله از خودروی زرهی «هاموی» استفاده کردند.

گروه طالبان با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است..

در بیانیه‌ای طالبان آمده است که این گروه به پایگاه نیروهای ارتش در منطقه «چشمو» شهرستان میوند در ولایت قندهار حمله کرده است.

این گروه اعلام کرد که پس از حمله مهاجمان انتحاری با استفاده از خودروی بمب‌گذاری شده به پایگاه ارتش در این منطقه‌T ۶۰ سرباز افغان را کشته و پایگاه را نیز تصرف کرده است..

طالبان همچنان از به غنیمت گرفتن چند خودروی زرهی، ضد هوایی و توپ «اس پی جی ۹» از پایگاه ارتش در میوند خبر داد.

اوایل هفته جاری نیز طالبان با استفاده از خودروهای زرهی به شهرستان‌های شولگره و اندر در ولایت غزنی، «چغتو» در ولایت وردک و به مرکز فرماندهی پلیس در ولایت پکتیا نیز حمله کردند.

گفته می‌شود که در چند روز اخیرا بیش از ۴۰۰ پلیس در جنوب و شرق افغانستان بر اثر حملات انتحاری طالبان کشته و زخمی شده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم) انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم) لحظه حمله چاقویی یک گردشگر ترکیه ای به دو نظامی اسرائیلی در قدس (فیلم)

دیگر خبرها

  • سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)
  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • مذاکرات طالبان برای صادرات نفت روسیه
  • افغانستان نفت روسیه را به جنوب آسیا منتقل می‌کند
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • هشدار وقوع سیلاب در ۲۷ ولایت افغانستان
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در افغانستان
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • بازخوانی یک جنایت
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان