Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@22:56:05 GMT

دوربین ٣٦٠ درجه با ١٧ لنز ساخته شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۲۵۲۴۲

دوربین ٣٦٠ درجه با ١٧ لنز ساخته شد

یک شرکت فناوری دوربینی ٣٦٠ درجه با ١٧ لنز ساخته که ضدآب و گرد و غبار است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی نت،  شرکت سامسونگ دوربینی ٣٦٠ درجه با ١٧ لنز به نام ۳۶۰Roundساخته است.

دوربین مذکور  مجهز به دو ست ٨ تایی لنز  و لنزی اضافی در مرکز گجت است. کاربران حرفه ای و آماتور می توانند از این دوربین استفاده کنند و ویدئو و صوت سه بعدی ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب دستگاه برای تولید محتوا در فضای واقعیت مجازی ایده آل است.

سامسونگ از سال ٢٠١٤ مشغول ساخت این دوربین ضد آب و گردوغبار است.

همچنین دستگاه به ٦ میکروفون داخلی مجهز است و می توان به این دستگاه کارت حافظه ٢٥٦ گیگابایتی افزود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ربات‌های صنعتی هوشمند برای خطوط تولیدی

علیرضا نوروزیان، مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان فعال در زمینه آی‌تی و سازنده ربات‌های هوشمند صنعتی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره آخرین محصول تولید شده توسط متخصصان این شرکت توضیح داد: ربات‌های صنعتی هوشمند، برای فعالیت در تمام خطوط صنعتی و تولیدی از جمله خط تولید‌های آرایشی و بهداشتی، قطعات صنعتی، موادغذایی، لامپ‌های ال‌ای‌دی، بُرد‌های الکترونیکی طراحی شده‌اند.

وی در راستای کاربرد این ربات‌ها، ادامه داد: ربات‌های هوشمند صنعتی، قابلیت جابه‌جایی کالا و اجسام در محیط‌های صنعتی، کارخانه‌ها و همچنین کنترل کیفی محصولات در خط تولید، تشخیص نقص‌های احتمالی را دارند. 

نوروزیان افزود: دقت، کیفیت و بهره‌وری در خط تولید با استفاده از این ربات‌های هوشمند در خط تولید افزایش می یابد.

این فناور حوزه رباتیک با بیان اینکه طراحی ربات‌های صنعتی هوشمند از صفر تا صد نتیجه کار متخصصان داخلی است، گفت: طراحی این ربات‌ها، ماحصل بومی‌سازی دانش رباتیک صنعتی است که در اکثر کشور‌های صنعتی و پیشرفته دنیا، وجود دارد. 

وی درباره کارکرد‌های دیگر ربات‌های صنعتی هوشمند، به‌ویژه برای اتوماسیون غذایی و کنترل کیفیت محصول توضیح داد: نحوه طراحی این ربات‌ها، به‌گونه‌ای است که امکان سفارشی‌سازی و افزودن برنامه‌های خاصی را برای هر مجموعه دارد.

نوروزیان ادامه داد: برای نمونه، پردازنده‌ها و دوربین‌های به‌کاررفته در این ربات‌ها، امکان رصد و کنترل کیفیت محصولات را در خطوط تولید دارند.

وی درخصوص گام‌های توسعه‌ای برای ربات‌های صنعتی هوشمند و ویژگی‌هایی که در به‌روزرسانی‌های این محصول، اضافه شده است، گفت: درجه آزادی ربات در بازو‌های رباتیک، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی است که به این ربات‎ها اضافه شده است. 

وی در همین راستا افزود: منظور از درجه آزادی در بازو‌های رباتیک، قابلیت حرکتی ربات‌ها و تعداد مفاصل به‌کار رفته در آنها است. هرچه این درجه آزادی بیشتر باشد توان حرکتی و فضایی که ربات می‌تواند در آن حرکت کند نیز بیشتر می‌شود. 

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، درباره عدد دقیق میزان درجه آزادی ربات‌های صنعتی هوشمند اضافه کرد: نسخه‌های اولیه این ربات‎ها، با درجه آزادی ۳ ساخته شد، اما در نسخه‌های جدیدتر، درجه آزادی را به عدد ۴ افزایش داده‌ایم.

نوروزیان درخصوص تجاری‌سازی و نمونه‌های داخلی و خارجی این محصول توضیح داد: درحال حاضر، برای انعقاد قرارداد با چند شرکت داخلی وارد مذاکره شده‌ایم. تا قبل از ساخت این ربات در ایران، کشور‌هایی مانند آلمان، ژاپن و آمریکا، به این حوزه ورود کرده بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • دوربین insta360 X4 چه مشخصاتی دارد؟
  • دستگاه تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست ساخته شد/ امکان بهبود و پایش زخم
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه بیست و هشتم فروردین
  • ساخت ربات‌های صنعتی هوشمند برای خطوط تولیدی