Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@14:37:36 GMT

تیم ملی ساحلی الف با پیروزی آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۲۵۳۳۳

تیم ملی ساحلی الف با پیروزی آغاز کرد

به گزارش وانانیوز،  به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت‌های جدول اصلی تور آسیایی اندونزی از امروز (پنج شنبه) با حضور 24 تیم در هشت گروه مقدماتی در شهر پالمبانگ میرن آغاز شد.

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران (رحمان رئوفی – بهمن سالمی) که در گروه چهارم دور مقدماتی با تیم های هنگ کنگ (لام _کلوین) و عمان یک (الشریقی _ الحسنی) همگروه است، در نخستین مسابقه به مصاف عمان رفت و دو بر یک به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان این تیم ایران فردا (جمعه) در دومین مسابقه خود به مصاف هنگ کنگ خواهند رفت.

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران (آق محمد سلاق – عبدالحامد میرزاعلی) نیز که در گروه هفتم با تیم های استرالیا یک (دورانت _ برانت) و ژاپن یک (تاکاهاشی _ شیراتوری) همگروه هست، در نخستین مسابقه به مصاف استرالیا یک رفت و دو بر یک مغلوب شد.

تیم سلاق و میرزاعلی نیز فردا (جمعه) در دومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی جدول اصلی به مصاف ژاپن یک می رود. از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی این رقابت ها صعود می کنند.

رضا نائینی به عنوان مربی و فریدون الهامی به عنوان سرپرست ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند. تور آسیایی اندونزی 15 هزار دلار پاداش دارد که به تیم‌های برتر این رقابت‌ها تعلق می‌گیرد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی مردان تور آزاد سامیلا تایلند، امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین) با دو دیدار پیگیری شد.   تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) در این مرحله به مصاف تایلند یک میزبان این مسابقات رفت و دو بر یک به پیروزی رسید و به دیدار نهایی صعود کرد.   ملی پوشان کشورمان در ست نخست ۲۱ بر ۱۶ مغلوب حریف شدند، اما در ست‌های بعدی ۲۱ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسیدند تا ششمین برد خود در این مسابقات را جشن بگیرند.   در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم استرالیا دو موفق به شکست نیوزیلند یک شد تا تیم ملی والیبال ساحلی یک ایران از ساعت ۱۵ امروز به وقت محلی و در دیدار نهایی به مصاف استرالیا دو (Burnett/Pearse) برود.   پورعسگری و آقاجانی که در گروه چهارم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها قرار داشتند در سه دیدار این مرحله موفق به شکست هند، مالدیو و قطر شدند تا با سه برد متوالی به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله حذفی شوند. ملی‌پوشان ساحلی در مراحل بعدی هم موفق به شکست ژاپن دو و اندونزی دو شدند.   تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک ۱۰ روز پیش قهرمان تور آسیایی نووالی در فیلیپین شد و برای تکرار این مقام امروز به میدان می‌رود.   رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در تور آزاد سامیلا
  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است
  • نایب قهرمانی ساحلی‌بازان در تور آزاد سامیلا
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد
  • میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی
  • نخستین بار؛ میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی