Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@20:44:57 GMT

دلایل ناکامی پرسپولیس مقابل الهلال

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۲۵۳۴۲

 بدون شک باخت 4 بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال شانس بازگشت و به قول بعضی‌ها کام‌بک را برای پرسپولیس کم کرد آنجا که برانکو در بازی رفت ارنج بسیار بدی را برای مقابله با الهلال راهی میدان کرد؛ در دیداری که پرسپولیس به جهت مهمان بودن به استحکام خط میانی نیاز داشت، فقط یک هافبک دفاعی برای سرخپوشان به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار ارنج نه‌چندان جالب و... از دلایل دیگر شکست بودند. زمانی هضم این شکست برای سرخپوشان سخت‌تر شد که بعد از آن باخت به جهت فیفادی برانکو 5، 6 روزی تمرینات تیمش را تعطیل کرد، در حالی که تعطیلی بیش از دو روز جدا از ملی‌پوشان که در اختیار تیم ملی بودند، به هیچ وجه به لحاظ علمی کار درستی نیست و به قول کارشناسان تیم برانکو را خواباند، این تمرین نکردن در کنار وقفه بازی‌ها در خارج ساختن سرخپوشان از شرایط مطلوب بسیار مؤثر بود.

برانکو که در دقایق پایانی بازی برگشت هم نتیجه را 2 – 2 مساوی می‌دید، دست به تعویض‌های عجیبی زد، تعویض دقیقه 90+2 علیپور و حضور نعمتی به جای او و بیرون کشیدن کمال کامیابی‌نیا و حضور احمد نوراللهی در دقیقه 80 از تعویض‌های عجیب برانکو بود؛ آنجا که او هیچ دلیلی برای حضور محسن ربیع‌خواه از ابتدای بازی با حضور بازیکنی همچون احمد نوراللهی نداشت اما اصرار بر حضور این بازیکن عملاً خط هافبک پرسپولیس را کم‌اثر ساخت، همان‌طور که حضورش در بازی رفت هم هیچ توجیه درستی از سوی کارشناسان نداشت.

در دیدار رفت پرسپولیس مقابل الهلال زوج دفاع میانی پرسپولیس در غیاب کاپیتان سیدجلال بسیار آشفته نشان داد. ضعف مدافعان کناری پرسپولیس هم به این مشکل افزود تا به قول بعضی‌ها خط دفاعی پرسپولیس به هر توپی نه نگوید. مشکلی که البته با حضور سیدجلال و بازگشتش با وجود آن که کمتر از بازی رفت شده بود اما باز هم دفاع پرسپولیس را پاشنه ‌آشیل این تیم کرد.

خبرورزشی

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه"، العین موفق شد در عین ناباوری همگان، دیدار دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که به فینال غرب آسیا نیز ملقب شده، با نتیجه چهار بر دو از سد الهلال عبور کند و حالا امشب برای تکمیل این شگفتی، به دنبال کسب نتیجه لازم در کینگدام آرناست.

هرنان کرسپو که فصل قبل و با الدحیل در مرحله نیمه نهایی این پیکارها با 7 گل از الهلال شکست خورده بود، در پی انتقام آن نتیجه و رسیدن به مسابقه فینال است تا بتواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

برای بازی امروز، خالد عیسی در درون دروازه العین قرار گرفته است. دو مدافع مرکزی این تیم کوامی اوتون و خالد الهاشمی هستند. در سمت راست نیز بندر الاحبابی، کاپیتان العین، حضور دارد و در سمت چپ نیز اریک مندز به بازی می‌پردازد.

هرنان کرسپو در این مسابقه از دو هافبک مرکزی در ترکیب تیمش بهره می‌برد. پارک یونگ وو بازیکن مطرح کره‌ای و یحیی نادر بازیکنان میزبان هستند. محمد عباس که با دریافت کارت زرد در بازی رفت این مسابقه را از دست داد، جای خود را به احمد برمان داده است.

کاکو رومرو در سمت راست و ماتیاس پالاسیوس در سمت چپ به عنوان وینگرهای العین بازی می‌کنند. در نوک خط حمله نیز سفیان رحیمی مراکشی حضور دارد. او در بازی رفت الزعیم را به آتش کشید و سه مرتبه موفق به گلزنی شد. این بازیکن که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل النصر نیز دروازه تیم عربستانی را باز کرده بود، می‌خواهد الهلال را نیز به سرنوشت تیم همشهری‌اش دچار کند.

دیگر خبرها

  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو