Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان شبستر گفت : ورزش بهترین ابزار جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و کم هزینه ترین کانال برای کنترل رفتار جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبسترنیوز،منصور طالب پور در دیدار با مسئولین هیئت های ورزشی شهرستان شبستر که به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی برگزار شد با اشاره به اهمیت سلامتی و ورزش در جامعه گفت: ورزش بهترین ابزار جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و کم هزینه ترین کانال برای کنترل رفتار جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی در  جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: توسعه و ارتقای شاخص های ورزشی شهرستان در گرو مشارکت خیرین و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل بخش خصوصی  و اسپانسری (حمایت های واحد های تولیدی )در حوزه ورزش است .

فرماندار شبستر افزود : کسب رتبه اول استانی در  جذب ورزشکار سازمان یافته و کسب رتبه برتر استانی واحد روابط عمومی توسط اداره ورزش و جوان شهرستان را افتخاری بزرگ بوده که در سایه تلاش های شبانه روزی محقق شده است.

طالب پور با اشاره به برنامه های هفته ورزش و تربیت بدنی ابراز کرد:  ۱۵ واحد خانه ورزش روستایی در هفته ورزش و تربیت بدنی  افتتاح می شود که راه اندازی این واحد ها گام بزرگی در ارائه خدمات دولت در روستا و گسترش فرهنگی ورزش در بین روستائیان است.

دهقان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر نیز در این نشست با تبریک فرا رسیدن هفته ورزش و تربیت بدنی گفت:برنامه های مختلفی برای گرامیداشت این هفته در سطح شهرستان شبستر برگزار می شود.

وی با اشاره به  طرح خانه ورزش در روستاهایی که فاقد فضای ورزشی می باشند  عنوان کرد:دهیاری و شورای روستا مکانی را جهت تجهیز وسایلی از قبیل میز پینگ پنگ (تنیس) – فوتبال دستی – دارت- وسایل بدن سازی، شطرنج و …. را در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار می دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: پس از تجهیز ، اداره ورزش و جوانان این مکان را جهت حفظ و نگهداری و همچنین معرفی فردی معتمد (رابط ورزشی) قرار می دهد تا جوانان و اهالی آن روستا بطور رایگان از تجهیزات ورزشی استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی مطهری روز چهارشنبه در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید چمران ارومیه افزود: با افتتاح این مجموعه، تعداد زمین های چمن مصنوعی در سطح استان به ٨٦ باب می رسد.

وی اظهار کرد: هفت باب سالن ورزشی طی ۲ سال اخیر به فضاهای ورزش دانش آموزی استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالن‌های ورزشی مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی به ١٢٠ باب رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای این طرح یک تحول بزرگ در موضوع فضاهای ورزشی اتفاق افتاده که آذربایجان‌غربی یکی از پیشروهای این موضوع در سطح کشور است.

مطهری اضافه کرد: ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی طی ۲ سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است،

وی گفت: همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشی تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازی سالن‌های ورزشی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • افتتاح کلاس‌های درس تخصصی تربیت بدنی سرخه
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی