Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشي جوايز سومين جشنواره حساب¬هاي قرض¬الحسنه پس¬انداز بانک آينده، روز چهارشنبه بيست و ششم مهرماه سال جاري، در ساختمان مرکزي بانک آينده برگزار شد.
اين مراسم با حضور اعضاي محترم هيات نظارت بر قرعه¬کشي بانک¬ها (متشکل از: نمايندگان محترم دادستان کل کشور و بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران)؛  اعضاي هيات مديره، مديرعامل، معاونان، مديران و تني چند از روساي شعب بانک آينده، برپا شد و طي آن؛ برندگان خوش شانس اين حساب¬ها مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سومين دوره از قرعه¬کشي حساب¬هاي قرض¬الحسنه پس¬انداز بانک آينده، به پاس قدرداني از نيّت خيرسپرده گذاران قرض¬الحسنه، ده (10) کمک هزينه خريد مسکن هر کدام به ارزش يک (1) ميليارد ريال، پنجاه (50) دستگاه خودروي رنو ساندرو، هفتصد و پنجاه (750) کمک هزينه خريد صنايع دستي، به¬همراه ميلياردها ريال جوايز نقدي و غير نقدي ديگر براي سپرده¬گذاران در نظر گرفته شده بود که با انتخاب برندگان در اين مراسم؛ اين جوايز به¬زودي، به برندگان خوشبخت، اهدا خواهد شد.
مشترياني گرامي براي اطلاع از اسامي برندگان، مي¬توانند؛ به تارگاه رسمي بانک آينده و شعب اين بانک مراجعه فرمايند.
يادآوري مي¬نمايد: طرح افتتاح حساب¬هاي قرض¬الحسنه پس¬انداز بانک آينده تا پايان شهريور ماه سال جاري ادامه داشت و مورد استقبال چشم¬گير هم¬وطنان خيرانديش و ارجمند قرار گرفت.
شايان ذکر است؛ دارندگان حساب¬هاي قرض¬الحسنه پس¬انداز موجود، در صورت حفظ و افزايش موجودي خود، در قرعه کشي سال بعد نيز، شرکت داده مي¬شوند.
لطفا جهت کسب هر گونه اطلاعات تکميلي، با مرکز ارتباط مشتريان بانک با شماره 27663200-021 تماس حاصل فرمايند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش درآمد سومین بانک بزرگ آمریکا

به گزارش فارس؛ «سیتی‌گروپ» که عنوان سومین بانک بزرگ آمریکا به لحاظ دارایی را در اختیار دارد، درآمد خالص خود را در بازه زمانی ژانویه تا مارس ۳.۳۷ میلیارد دلار اعلام کرده است.

بر اساس گزارش مالی این بانک، این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۴.۶ میلیارد دلار بوده است که افت ۲۶.۷ درصدی را نشان می‌دهد.


مجموع درآمدی این بانک هم که ۲۱.۱ میلیارد دلار بوده، نسبت به پارسال افت ۱.۶ درصدی را ثبت کرده است.


یکی دیگر از ۴ بانک بزرگ آمریکا، «ولز فارگو» نیز از افت درآمد خالص خود در سه ماهه سوم امسال خبر داده است. درآمد خالص این بانک با افت ۷.۶ درصدی به ۴.۶۲ میلیارد دلار رسیده است.

دیگر خبرها

  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای گردشگری «بیشه» برگزار می‌شود
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین
  • نوای ۱۰۰۰ دف در پالنگان طنین‌انداز می شود
  • سومین جشنواره گل و گلاب روستای شهابیه خمین برگزار می شود
  • پیش بینی ۳.۲ همت تسهیلات قرض الحسنه برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سومین جشنواره سمنوپزان نوروزگان روستای صح برگزار شد
  • کاهش درآمد سومین بانک بزرگ آمریکا