Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@08:50:41 GMT

دانش‌آموزی که در زنگ‌های‌تفریح میلیونر شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۲۵۴۴۲

دانش‌آموزی که در زنگ‌های‌تفریح میلیونر شد+عکس

شرکت آلن اکنون در رده هجدهم بزرگترین شرکت های املاک در بریتانیا قرار دارد. او شرکتش را با وام ۷۰۰۰ پوندی که خانواده‌اش برایش فراهم کردند تاسیس کرد و در حال حاضر ۱۲ کارمند دارد. آفتاب‌‌نیوز : آکشی روپاریلیا ۱۹ ساله که در سال آخر دبیرستان آژانس آنلاین املاک راه اندازی کرده، عنوان جوانترین میلیونر بریتانیایی را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلن بریتانیایی و هندی تبار است.
او با نام مستعار آلن شوگر شناخته می شود در وقت ناهار مدرسه شروع به فروش خانه ها بصورت آنلاین کرد.آلن فردی را استخدام کرد که در زمانی که او در کلاس درس بود به تلفن ها پاسخ دهد و ارتباط با مشتریان را حفظ کند تا او بعد از کلاس بتواند با مشتریان تماس بگیرد.
پدر و مادر آلن هر دو کر و لال هستند و آلن مراقب از آنها را هم بر عهده دارد.
آلن برای فروش هر خانه مبلغ ۹۹ پوند کمیسیون دریافت می‌کند. سرمایه گذاران طی چند ماه سهام شرکت (Doorsteps.co.uk) او را خریداری کردند و کمی بیشتر از یک سال پس از تاسیس، این شرکت در حال حاضر ۱۲ میلیون پوند ارزش دارد و ارزش خانه هایی که تاکنون فروخته بالغ بر ۱۰۰ میلیون پوند است.
شرکت آلن اکنون در رده هجدهم بزرگترین شرکت های املاک در بریتانیا قرار دارد. او شرکتش را با وام ۷۰۰۰ پوندی که خانواده‌اش برایش فراهم کردند تاسیس کرد و در حال حاضر ۱۲ کارمند دارد. برنامه آینده او دو برابر کردن حجم شرکت خود است. آلن گفته است که رمز موفقیت او بکار گرفتن مادران در تجارتش بوده است.
منبع: یورو نیوز

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان گفت: برگزیدگان در زمینه کشاورزی، صنعت، هنر، خدمات، پوشاک، مالی، رایانه و برق برتر شناخته شدند.
احمد فولادی افزود: از ۹۶ اثر ارسالی هنرجویان ۷ هنرستان به نخستین جشنواره ایده تا بازار، ۱۰ اثر به مرحله پایانی راه یافت و سه ایده نوین از سوی هیئت داروان بعنوان برگزیده این جشنواره معرفی شد.
وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی، رشد و شکوفایی خلاقیت و مهارت‌آفرینی، استعداد سازی هنرجویان، تشویق و ترویج فرهنگ ایده‌پردازی و خلاقیت، آشنایی هنرجویان با پژوهش و شیوه‌های کشف و حل خلاقانه مسائل است.

بیشتربخوانید: معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود