Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهدشت- نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان لنده از وزارت بهداشت و درمان اخذ و به زودی کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عدل هاشمی پور شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان بهمئی و لنده با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: باید با انتخاب پیمانکار این پروژه، عملیات اجرایی آن هرچه سریعتر آغاز شود.

هاشمی پور با اشاره به مشکلات شهر لنده اظهار داشت: یکی از مشکلات شهر لنده مخزن آب شرب شهرک فجر لنده است که آب شرب بیش از دو هزار خانوار را تامین می کند.

وی ساخت فرهنگسرای شهرستان لنده را یکی از دغدغه های مردم عنوان کرد و گفت: ساخت فرهنگسرای شهرستان لنده نیازمند عزم راسخ همه مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی است.

هاشمی پور ساخت ایستگاه برق لنده و بهسازی مصلی نماز جمعه شهرستان لنده را ازدیگر دغدغه های مردم در این شهرستان عنوان کرد و گفت: در ۴۰ سال گذشته خدمات خوبی به این شهرستان ارائه شده اما این شهرستان هنوز در محرومیت به سر می برد.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده یکی از عوامل ناتمام ماندن پروژه‌ها در این شهرستان را ناتوانی پیمانکاران عنوان کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی گفت: آموزش یکی از محورها و رسالت‌های اصلی هلال احمر به شمار می‌رود که باید در این زمینه قوی و غنی عمل کنیم.

وی تاکید کرد: با ارائه آموزش برای آحاد مردم جامعه می‌توانیم جان انسانی را نجات دهیم و با توسعه و گسترش فعالیت‌های آموزشی برای علاقمندان در قشرهای مختلف جامعه باید «هر خانه یک امدادگر» را محقق کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر استان در ماه مبارک رمضان اقدام به ارائه آموزش همگانی به روزه داران در مساجد کرد که یکهزار و ۳۴۲ نفر در ۶۴ مسجد از این آموزش‌ها بهره مند شدند.

هاشمی خاطرنشان کرد: این دوره‌ها با همراهی و مشارکت ۵۰ مربی داوطلب خانم و آقا در سطح مساجد ارائه شده است.

وی تصریح کرد: آموزش‌های هلال احمر در سطح شهرها و روستاها، برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی، کارکنان شرکت‌ها، واحدها و کارخانه‌های تولیدی و صنعتی، مراکز نظامی و انتظامی، مدارس، بوستان‌ها، محلات، مساجد، اعضای خانه‌های هلال، پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و اعضای هلال احمر ارائه می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: فراگیران علاقمند پس از گذراندن دوره‌های مقدماتی مورد نیاز می‌توانند از آموزش‌های تخصصی نیز بهره مند می‌شوند.

هاشمی با بیان اینکه برای فراگیران گواهینامه صادر می‌شود، اظهار کرد: این آموزش‌های هلال احمر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان در حال برگزاری و با قوت بیشتری ادامه دارد.

وی افزود: علاقمندان برای بهره مندی از آموزش‌های هلال احمر می‌توانند با مراجعه به خانه‌های هلال در سطح شهرها و روستاها، محلات، مساجد، ادارات، کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و شرکت‌ها، دهیاری‌ها و یا با مراجعه به شعب هلال احمر در شهرستان‌ها ثبت نام خود را قطعی کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این علاقمندان به فراگیری آموزش‌های هلال احمر می‌توانند با مراجعه به واحد آموزش شعب هلال احمر در شهرستان‌ها ثبت نام خود را قطعی کرده و وارد دوره‌های آموزشی شوند.

کد خبر 6086537

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید
  • ماجرای دیدار انتخاباتی مسیح مهاجری با هاشمی رفسنجانی / بازخوانی تاریخ
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • مساعدت ۴ میلیارد تومانی مردم اردبیل به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد