Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده "گچساران به آبریگون" به طول چهار کیلومتر و با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی علیمردانی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ساخت جاده آبریگون به شهر دوگنبدان ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیمردانی خاطرنشان کرد: همچنین طول جاده گچساران، بی‌بی حکیمه و گناوه ۵۴ کیلومتر است و این طرح به چهار قطعه تقسیم شده است.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۲۵ درصد اعلام کرد و گفت: این طرح با اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت در دست ساخت است.

علیمردانی افزود: ۲۵ کیلومتر از این قطعه هنوز به مناقصه نرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: همچنین قطعه اول و چهارم جاده گچساران_باباکلان به طول ۱۸ کیلومتر در حال تعریض و بهسازی است.

علیمردانی پیشرفت فیزیکی این طرح را ۳۵ درصد ‌دانست و افزود: قطعه اول این طرح به طول ۱۲ کیلومتر و با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال عملیاتی شده است.

وی افزود: قطعه چهارم این طرح به طول پنج هزار و ۶۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است و با بهسازی و تعریض، این جاده به عنوان جاده اصلی معرفی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: دولت تدبیر و امید برای ساخت، تعریض و بهسازی راه های ارتباطی این استان از جمله جاده های گچساران_باباکلان، چرام_گچساران و گچساران_بهبهان اعتبارات ویژه ای در نظر گرفته است.

علیمردانی با بیان اینکه جاده ی فعلی گچساران_باباکلان استاندارد نیست، تصریح کرد: این جاده جزء راه های فرعی درجه ۳ است.

علیمردانی تصریح کرد: تسهیل در عبور و مرور، کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت، کاهش تصادفات، افزایش ایمنی جاده، تأمین رفاه و آسایش مردم از اهداف اصلی اجرای این طرح‌ها است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: جاده گچساران به باباکلان از مناطق توریستی و گردشگری استان است و با بهسازی و تعریض این جاده می‌توان به اقتصاد استان کمک کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۵ درصدی زائرسرای استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ عملیات اجرایی زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس از سال ۹۳ شروع شده است و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال بهره برداری خواهد شد.

سروش، مدیر بنیاد زائر امام رضا استان مرکزی گفت: در سال ۹۳ شهرداری مشهد یک قطعه زمین به مساحت ۹۴۶ مترمربع با مجوز ساخت به طور رایگان در اختیار استان‌ها از جمله استان مرکزی قرار داد.

وی ادامه داد: با کمک خیرین و شهرداری‌های سراسر استان تابحال حدود ۸ میلیارد تومان جمع آوری آوری و هزینه شده و این ساختمان در ۱۱ طبقه با زیربنای ۶ هزار و ۴۵۴ مترمربع با ظرفیت پذیرش ۲۸ سوئیت و ۶۲ اتاق و ۲۴۲ نفر و سالن چند منظوره ۲۰۰ نفره در حال ساخت است.

سروش ادامه داد: تابحال این مجموعه ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۲ طبقه هر این مجموعه برای پارکینگ ۶۴ وسیله نقلیه در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: برای تکمیل و تجهیز این مجموعه ۳۲ میلیارد اعتبار نیاز است و در صورت تامین اعتبار این مجموعه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

سروش با اشاره تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ساخت این مجتمع برای همه استان‌ها گفت: جامعه هدف این زائرسرا اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه هستند.

همشهریان می‌توانند برای کمک به این زائر سرا کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۸۶۴۵ بانک ملی شعبه علوی واریز کنند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • پیشرفت ۳۰ درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس
  • پیشرفت ۵۵ درصدی زائرسرای استان مرکزی
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه لایروبی و ساماندهی مسیل پسته در منطقه پل معراج و جوادیه بجنورد
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان