Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا- فرماندار دشتستان از توابع استان بوشهر گفت: یکهزارو 610 میلیارد تومان اعتبار با دوره زمانی 10 ساله برای اجرای طرح تحول کشاورزی این مصوب شده است.

به گزارش ایرنا ارسلان زارع روز پنجشنبه در جلسه تودیع و معارفه رییس جدید جهاد کشاورزی دشتستان افزود: بخشی از اعتبار اولیه این طرح به میزان 810 میلیارد تومانی از طریق فایناس برای اجرای سد دالکی و بخشی نیز برای اجرای آبیاری های نوین و تحت فشار هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بالا بردن بهره وری و استفاده بهینه از خاک را در حوزه کشاورزی بسیار مهم خواند.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دشتستان بعنوان قطب کشاورزی استان بوشهر دارای ظرفیت ها بسیار بالایی در حوزه کشاورزی است که نیاز به توسعه دارد.
محمدد باقر سعادت افزود: برنامه ریزی دقیق در حوزه کشاورزی قطعا ماندگار خواهد ماند.
محمد تقی منوچهری رئیس جهاد کشاورزی استان بوشهر نیز گفت: تولید خرما،بذر گندم و گوجه فرنگی خارج از فصل و انواع صیفی جات از قابلیت های خوب شهرستان دشتستان است.
در این جلسه منصور نوذری به عنوان رییس جدید جهاد کشاورزی دشتستان معرفی و از خدمات محمد امین جلالی سرپرست این اداره تقدیر شد.
7213/ 6045** خبرنگار: سیده حلیمه حسینی ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی حوزه کشاورزی در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عماد شاهرخی در شورای اداری لرستان به تبیین و اقدامات شاخص جهاد کشاورزی لرستان در دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار داشت: لرستان اقدامات مؤثر و کم‌نظیری در این دو سال در دولت سیزدهم انجام داد که می‌توان به تولید چهار برابری گندم، رشد سه برابری دانه‌های روغنی و افزایش ۳۰ درصدی تولید مرغ اشاره کرد.

وی به عملکرد مطلوب اراضی در حوزه رفع تداخلات اشاره کرد و گفت: در زمینه رفع تداخلات قریب به ۹۴۰ پلاک طی دولت سیزدهم رفع تداخل شده است که این اقدام در استان بی‌سابقه بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، افزود: از دیگر اقدامات سازمان جهاد کشاورزی لرستان در دولت سیزدهم احیای ۲۳۹ واحد غیرفعال و نیمه‌فعال و برگشتن آنها به چرخه تولید و افتتاح ۳۸۸ پروژه در بخش کشاورزی بود.

شاهرخی، تصریح کرد: توسعه گلخانه‌ها، توسعه کشت قراردادی، تسهیلات و امهال بخشودگی ۱۰ هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی و توسعه اجرای سیستم‌های نوین آبیاری تحت‌فشار و کسب رتبه هفتم در کشور از دیگر اقدامات مهمی بود که توسط جهاد کشاورزی لرستان محقق شد.

وی با اشاره به طرح جهش تولید، گفت: یکی از برنامه‌های مهم و ملی دولت طرح توسعه جهش تولید در دیمزارها است که لرستان در سال گذشته در این طرح ملی رتبه سوم کشوری را کسب کرد و این نشان از ظرفیت و مشارکت کشاورزان و حمایت جهاد کشاورزی از این طرح است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان همچنین به راه‌اندازی ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی اشاره کرد.

کد خبر 6062815

دیگر خبرها

  • ۴۷ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کردستان طی سال گذشته
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد برای حفظ اشتغال مورد توجه باشد
  • بیش از ۲۰۰۰ هکتار از اراضی استان چهارمحال و بختیاری به سامانه‌های نوین آبیاری تجهیز شدند
  • جهاد کشاورزی اجازه تخریب باغات را ندهد
  • اجرای طرح گشت مقابله با تغییر کاربری غیر مجاز زمین در شاهرود
  • راه‌اندازی ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی حوزه کشاورزی در لرستان
  • سرمایه گذاری هزار و ۸۴ میلیارد ریالی طرح کشاورزی در استان همدان
  • سرمایه گذاری ۱۲ هزار و ۸۴ میلیارد ریالی بخش کشاورزی در استان همدان
  • اجرای سامانه‌های نوین آبیاری از اولویت‌های اساسی جهاد کشاورزی
  • اجرای ۲۵۰ هزار متر مکعب آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر