Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به کمبودهای تبریز در خصوص تبریز 2018، نیاز است در لحاظات آخر بیشتر به تامین نیازهای شهری توجه کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، کمبود سرویس‌های بهداشتی یکی از عمده‌ترین معضلات موجود در آذربایجان‌شرقی و تبریز به شمار می‌رود که در جلسات بسیاری این مسئله مطرح شده‌ اما تا کنون اقدام صریح و ساختاری درخصوص آن صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به جهانی بودن رویداد تبریز 2018، نیاز است علاوه بر توجه به وضعیت فعلی سرویس‌های بهداشتی ایرانی، نسبت به ساخت سرویس‌های بهداشتی فرنگی نیز اقدام شود چراکه در سال 2018 مسافران خارجی نیز در این شهر حضور خواهند یافت.

در یازدهمین جلسه از نشست‌های تبریز 2018 که در استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار شد، محمدصادق پورمهدی به عنوان معاون عمرانی استاندار استان، با ابراز ناراحتی از مشکلات موجود در آستانه تبریز 2018، بررسی و پیگیری معضل سرویس‌های بهداشتی را یکی از اقدامات مهم استان عنوان کرد و ایجاد سرویس‌های فرنگی برای گردشگران را امری مهم تلقی نمود.

محمدحسین اسحقی، سرپرست شهرداری تبریز پرداخت حقوق نگهبانان سروریس‌های بهداشتی را مبلغ هنگفتی عنوان و اظهار داشت: به توجه به پیگیری‌های صورت گرفته در سطح شهر، در 174 نقطه تبریز سرویس بهداشتی وجود دارد که سالانه شهرداری تبریز مبلغی بالغ بر 10 میلیارد تومان به نگهبانان آن مجموعه‌ها پرداخت می‌کند.

وی متذکر شد: با وجود هزینه‌های فوق، نیاز است در خصوص دست‌یابی به حد تعادل، چندین مجموعه مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی نیز در شهر ایجاد شود و منطقه بازار یکی از اهمّ این نقاط در تبریز است.

با این وجود بایستی تمامی دستگاه‌ها دست در دست هم، برای فراهم کردن اقدامات لازم برای گردشگران تبریز 2018 تلاش کنند، چراکه این اقدامی حساس برای تبریز بوده و هر 57 سال یک‌بار در این کشور اتفاق می‌افتد و بعد از 57 سال نیز معلوم نیست این قرعه به نام تبریز ثبت شود یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل

استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل در استان تاکید کرد و گفت: بارندگی‌ها به ویژه در شمال استان زیاد است و هر آن امکان بارندگی سیل‌آسا وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: گرفتار سیل و باران در استان کرمان هستیم و همه باید اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه برگزاری کنکور را در استان کرمان داریم، گفت: همه مدیران باید کمک کنند تا این آزمون به خوبی برگزار شد و ضرورت دارد با توجه به وضعیت جوی استان کرمان حضور دانش‌آموزان تسهیل شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه فرمانداران نیز باید از مراکز برگزاری آزمون بازدید داشته باشند، افزود: با توجه به وضعیت جوی حتماً رفت و آمدها را تسهیل کنند چرا که احتمال مسدود شدن برخی راه‌ها وجود دارد و نباید حقی از فردی ضایع شود.

وی با بیان اینکه جا دارد از زحمات همه مدیران درگیر در سیل گذشته تشکر کنم، ادامه داد: با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده بود به یاری خدا، خسارت جانی نداشتیم و با حجم بارندگی‌هایی که انجام شد خسارات مالی هم کمتر از سال‌های قبل بود، که قابل جبران است.

فداکار با اشاره به اینکه در شمال استان کرمان هم بارندگی‌ها زیاد است و همه فرمانداران باید توجه داشته باشند که اصلاً قابل پیش‌بینی نیست و هر آن امکان بارندگی سیل‌آسا وجود دارد، گفت: در حال حاضر در شمال استان کرمان بارندگی زیاد است و همه دستگاه‌ها باید آمادگی داشته باشند و همه پای کار باشند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • خطرات ناگفته درباره دستمال توالت