Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رئیس بیمارستان سوانح و حوادث طالقانی مشهد در این آیین گفت: پایگاه اورژانس 115 و همراه سرا در فضایی به مساحت 540 متر مربع و در مجموع با هزینه حدود 10 میلیارد ریال توسط بانوان خیر خانواده 'کلاهان' در این بیمارستان ساخته شده است.
محمد وجدانی افزود: پایگاه اورژانس 115 بهره برداری شده، قابلیت استقرار آمبولانس و اتوبوس آمبولانس را دارد و با بهره برداری از آن سرعت خدمات رسانی به بیماران به ویژه سانحه دیدگان حوادث جاده ای با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: پایگاه اورژانس 115 بیمارستان طالقانی در طبقه اول ساختمانی که به همت خواهران کلاهان احداث شده، استقرار یافته و در طبقه دوم و سوم این ساختمان همراه سرا ایجاد شده است.
وجدانی، تعداد سوئیت های این همراه سرا را پنج دستگاه ذکر کرد و افزود: ساخت این همراه سرا با توجه به اینکه برخی از بیماران در بیمارستان سوانح و حوادث طالقانی مشهد به مدت طولانی بستری می شوند، بسیار مهم و اثرگذار است.
رئیس بیمارستان طالقانی مشهد در ادامه با اشاره به نقش خیران سلامت در توسعه و ساخت این بیمارستان از بدو تاسیس تاکنون گفت: خیران سلامت نقش موثری در اجرای پروژه های این بیمارستان داشته اند.
خواهران کلاهان به یادبود پدرشان 'محمود کلاهان' تاکنون چندین طرح بهداشتی و درمانی را در مشهد ساخته اند که بهره برداری از بخش آی.سی.یو بیمارستان قائم (عج) مشهد با 22 تخت در سال گذشته از جمله اقدامات نیک آنان است.
خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3027/5132

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری

مصطفی گل شکن ، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت:  بهداشت و درمان رسالت اول دانشگاه علوم پزشکی است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲۰۰ نیرو پیمانی دارد گفت: در پرداخت حقوق این دانشگاه از بین ۶۷ دانشگاه رتبه ۱۱ کشور رل دارد.‌

 گل شکن افزود: ۱۶۸ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که از این مجموع۴۳ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه آماده افتتاح است و با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.‌ ‌ 

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی بهداشت و درمان بسیار است، خاطر نشان کرد: برای ۸۱ پروژه ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این بیمارستان   ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

گل شکن  اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان ۱۳۰۰ نفر نیرو جدید جذب خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش
  • تصادف دنا و سوزوکی با ۷ کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان