Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموران نیروی انتظامی اعضای یک باند تهیه و توزیع داروهای هورمونی و ترک اعتیاد قاچاق را در ملارد شناسایی و بازداشت کردند.  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: در پی دریافت گزارشی در خصوص توزیع داروهای قاچاق و غیر مجاز لاغری و ترک اعتیاد در برخی از عطاری های شهرستان ملارد ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ملارد توانستند اعضای این باند را شناسایی و بازداشت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ همتی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این باند دو نفره بیش از 350 هزار انواع داروهای درمانی غیر مجاز از قبیل داروهای لاغری و چاقی ، داروهای تقویتی ، شربت متادون و انواع داروهای دیگر درمانی قاچاق کشف شد . وی افزود: ارزش داروهای کشف شده بیش از یک میلیارد ریال است و متهمان هم با دستور قضایی روانه زندان شده اند. فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: 4 عطاری غیر مجاز هم که این داروهارا به شهروندان با قیمت های بالا به فروش می رساندند هم به دستگاه قضایی معرفی شدند. سرهنگ همتی  با اشاره به این که استفاده از داروهای شیمیایی بدون نظر پزشک عوارض های جسمی فراوانی ایجاد خواهد کرد ، افزود: عطاری ها براساس قانون اجازه فروش داروهای شیمیایی را ندارند و در صورت مشاهده بلافاصله اقدام قانونی صورت خواهد گرفت. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوع بودن خرید و فروش داروهای رایج سقط جنین در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت نیشابور گفت: هر گونه خرید، فروش و پخش غیر مجاز داروهای رایج در سقط جنین، خارج از سامانه ی ردیابی و رهگیری فرآورده‌های دارویی وزارت بهداشت و یا نگهداری و حمل آن‌ بدون نسخه پزشک جرم محسوب می شود و مستلزم مجازات قانونی است.

دکتر مریم مردانی افزود: در صورتی که فعالیت های غیر مجاز در اماکن و مراکز سقط جنین برابر گزارش قضایی یا بازرسان وزارت بهداشت احراز شود، در چهار چوب مفادماده 114، از ادامه فعالیت این مراکز یاد شده جلوگیری می شود.

وی ادامه داد: در مواردی که شریک جرم، از صاحبان حرف و مشاغل پزشکی بوده و وسایل سقط جنین را فراهم کرده باشد، علاوه بر در خواست مجازات قانونی، مطابق تبصره 4 ماده 56قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ابطال پروانه‌ ی فعالیت از دادگاه رسیدگی کننده در خواست می شود.

دیگر خبرها

  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • مسکن مجاز در دوران بارداری
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • ۷ داروی پرکاربرد که مصرف بی‌رویه آن‌ها مشکل‌ساز است
  • هفت داروی پرکاربرد که مصرف بی‌رویه آن‌ها مشکل‌ساز است
  • ممنوع بودن خرید و فروش داروهای رایج سقط جنین در نیشابور