Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-28@05:47:01 GMT

تعزیرات در هیج جای دنیا نداریم

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۲۹۲۵۵

تعزیرات در هیج جای دنیا نداریم

به گزارش  امتداد نیوز به نقل از تسنیم، ابراهیم درستی نائب رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به اینکه عامل تعیین کننده قیمت اقلام تولیدکنندگان و واردکنندگان هستند، گفت: حلقه آخر شبکه توزیع واحد صنفی است که نقش مهمی در قیمت اقلام هم ندارند.

نائب رئیس اتاق اصناف تهران افزود: البته که باید نظارت ها و کنترل ها در بازار بیشتر شود اما حققیت این است که نوسانات قیمت با نوسانات ارز رابطه مستقیم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ما هم اکنون۳ میلیون واحدهای صنفی داریم که نمی توانیم همه گران فروشی ها را به گردن این واحدها بیندازیم.

نائب رئیس اتاق اصناف تهران افزود: در حال حاضر ما با یک رکود در بازار روبرو هستیم لذا به دلیل کثرت واحدهای صنفی اصولا امکان گران فروشی از طرف اصناف ممکن نیست.

به گفته درستی وضعیت قیمت دلار تاثیر مسقیم روی گرانی کالا دارد.

نائب رئیس اتاق اصناف تهران در ادامه با بیان اینکه در کل دنیا سازمانی به نام تعزیرات حکومتی وجود ندارد افزود: بهتر است در این زمینه فرهنگ سازی شود و علت گران فروشی از ریشه مشخص و حل و فصل شود.

او گفت: من از کسبه می خواهم تا حدامکان سود خود را در جهت حمایت از دولت کمتر کنند.

نائب رئیس اتاق اصناف تهران در ادامه گفت: ما براین باور هستیم که دولت باید زیرساخت درست کند تا بخش خصوصی بتواند وارد میدان شود، اصناف هم اکنون از توانمندی لازم برای حضور فعال در بخش خصوصی برخوردار است.

true برچسب ها : تعزیرات ابراهیم درستی اصناف true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد به پرونده مدرسه غیرانتفاعی دخترانه متخلف به اتهام گران فروشی در عرضه خدمات آموزشی به ارزش هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.   سید مرتضی مدنی افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر مرتبه اول، متخلف را به پرداخت ۷۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف، جزای نقدی محکوم کرد.   وی گفت: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشهد این پرونده برای بررسی و اعمال قانون در تعزیرات حکومتی تشکیل شده بود.

دیگر خبرها

  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد