Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از فردوس، مجید نقره‌دانی صبح امروز در جلسه هم اندیشی، تصمیم گیری و برنامه‌ریزی همایش کشوری هزارمین سال سفر ناصر خسرو به فردوس با بیان اینکه این همایش با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد و با حضور مهمانان و اندیشمندانی از سراسر کشور برگزار خواهد شد اظهار داشت: با توجه به اینکه فردوس در مسیر عبور مسافران و زائران امام هشتم قرار دارد برگزاری این همایش در ایام عید نوروز می‌تواند در رونق گردشگری و معرفی بیشتر شهرستان فردوس تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: معرفی هر چه بیشتر توانمندی‌های شهرستان فردوس در این همایش موجب آورده برای شهرستان خواهد شد که همکاری همه مردم و دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

فرماندار فردوس نیز با اشاره به اینکه برای برگزاری این همایش نمی‌توان از بودجه دولتی استفاده کرد از خیرین خواست به این همایش کمک کنند.

مهدی ابراهیمی با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری این همایش شناساندن فردوس به تمام کشور است اضافه کرد: برگزاری با کیفیت این همایش برای ما بسیار مهم است تا در آینده برکاتی برای شهرستان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان فردوس با قدمت بسیار زیاد یکی از شهرهای مطرح در زمان ناصر خسرو بوده و این شاعر و جهانگرد در خاطرات خود از سفر به شهر تون خبر از وجود ۴۰۰ دستگاه زیلوبافی می‌دهد که نشان از رونق این شهر داشته است.

شهردار فردوس نیز گفت: این همایش باید زمینه‌ساز استفاده هر چه بیشتر هنرمندان، بخش خصوصی و فعالین گردشگری به عنوان یک فرصت طلایی برای اشتغال و درآمدزایی باشد.

حمید حلاج‌مقدم بر آماده‌سازی زیرساخت‌های گردشگری شهرستان برای معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان تاکید کرد و افزود: باید با فراهم کردن بسترهای لازم  از آورده این همایش برای رونق اقتصادی شهرستان استفاده شود.

در ادامه این جلسه برخی از پیشنهادات پیرامون برگزاری هر چه بیشتر همایش مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و جمعی از خیرین آمادگی خود را برای کمک به همایش اعلام کردند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز

اشتری با موضوع دهه کرامت و همایش امام رضایی ها برگزار شد، گفت : اجرای اولین همایش امام رضایی ها در سال گذشته در کرج به علت برخی مشکلات با گلایه های مردمی همراه بود.

وی ادامه داد: برهمین اساس امسال کمیته های مختلف اجرایی با مشارکت تمام دستگاههای اجرایی و تشکل های مردم نهاد در کرج و استان البرز شکل گرفته تا این همایش معنوی با شکوه خاصی برگزار شود.

اشتری گفت: در تلاش هستیم تا امسال این همایش معنوی در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار شود تا مشکلات به حداقل برسد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان کرد: اکنون هماهنگی لازم با مجموعه های نظارتی، حفاظتی و امنیتی استان البرز انجام گرفته و قرار است این همایش روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۰ با حضور قشرهای مختلف مردم در کرج برگزار شود.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای حمل و نقل رایگان مردم و پذیرایی از حاضران در همایش بزرگ امام رضایی های البرز پیش بینی شده است.

اشتری اظهار کرد: با توجه به عشق و ارادت مردم البرز به خاندان عصمت و طهارت (ع) و حضرت ثامن الحجج (ع) ، این همایش مردم محور است و ساکنان البرز نقش اساسی در برگزاری آن ایفا می کنند.

وی افزود: در حاشیه این همایش غرفه های فرهنگی ، هنری ، نقاشی کودکان و دیوار عکاسی پیش بینی شده است.

اشتری ادامه داد: قاریان بین المللی قرآن و تعدادی مداحان کشور در این همایش بزرگ به اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی می پردازند.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت : انعکاس ابعاد مختلف این رویداد بزرگ معنوی توسط رسانه های جمعی نقش موثری برای برگزاری با شکوه آن در سال های آتی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)