Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از دامغان، مراسم تشییع سه شهید گمنام عملیات های خیبر، بدر و رمضان که پس از سالها به آغوش وطن بازگشتند از صبح امروز در آئینی باشکوه و بیادماندنی در حضور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان دامغان از جوار بارگاه مطهر امامزادگان جعفر و محمد(ع) تا میدان شهدا و از آنجا تا مکان تدفین این لاله های پرپر در بوستان شهدا پارک دانشجو دامغان عاشقانه تشییع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ولایتمدار دامغان این شهدای گرانقدر را با ندای لبیک یا حسین و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در حالی که از دیده سرشک جاری ساختند و بر سر و سینه می زدند همراهی کردند تا بار دیگر به یاوه گویان و مستکبران عالم بفهمانند که آرزوی فراموشی آرمانهای شهدا را باید به گور ببرند.

خیل عظیم جمعیت تشییع کننده سه شهید گمنام دفاع مقدس در ورودی پارک دانشجو این شهرستان در شکوهی معنوی به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان امام جمعه این شهرستان بر پیکرهای پاک لاله‌های میهمان خود نماز گذاردند و در حالی که نوای یا حسین بر لب داشتند تابوت شهدا را چون تاج سرافرازی ملت غیور ایران بر دستان خود به پرواز در آوردند.

تشییع کنندگان سه کبوتر خونین بال وطن در شهرستان دامغان پس از برگزاری باشکوه و سراسر معنویت آیین تدفین شهدای گمنام و خلق جلوه هایی ناب از ارادت به فرهنگ ایثار و شهادت و سالار شهیدان مولای دلها آقا اباعبدالله عصر امروز در مراسم ختم شهید ۱۸ ساله پاسگاه زید، لاله گمنام ۲۰ ساله به خاک افتاده در امالرصاص و کبوتر به خون تپیده در شرق دجله به میزبانی مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) شرکت خواهند کرد.

عکس و گزارش از جواد رمضانیان

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت

امروز و هم‌زمان با ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، پیکرهای مطهر شهدای گمنام تازه تفحص شده در نقاط مختلف کشور تشییع و خاکسپاری شدند، شهیدانی که در این روزها به میان ما بازگشتند تا عهدی دیرینه را یادآوری کنند و امروز ایران زمین به این مناسبت، شهیدستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، پیکرهای مطهر شهدای گمنام تازه تفحص شده در نقاط مختلف کشور تشییع و خاکسپاری شدند؛ این شهدای گمنام مربوط به عملیات‌های عاشورا ۲، خیبر، تک دشمن در سال ۶۷، کربلای ۵، بدر و بیت‌المقدس ۷ بودند که در این روزها به میان ما بازگشتند تا عهدی دیرینه را یادآوری کنند و امروز ایران زمین به این مناسبت، شهیدستان شد.

اصفهان میزبان فرزندان خود شد

امروز در اصفهان هیئتی به وسعت خیابان‌های شهرمان برای شهیدان به راه افتاد و مردم دیار شهیدپرور اصفهان باز هم مثل همیشه، پرشور به استقبال سه تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس و یک شهید گمنام آمدند؛ در این مراسم پیکر پاک ۳ شهید دفاع مقدس، شهید عباس رمضانی، شهید مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی که به تازگی تفحص شده‌اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام تشییع شد.

خاکسپاری شهدای گمنام در مسجد مقدس جمکران

پس از سال‌ها انتظار، پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور هزاران نفر از مردم قم، در صحن جامع مهدوی استان مقدس مسجد جمکران آرام گرفتند.

تهران فرزندان ایران را در آغوش گرفت

در تهران نیز پدافند هوافضا، میزبان شهید گمنام ۱۷ ساله که در عملیات عاشورا و منطقه میمک به شهادت رسیده، بود؛ شهید گمنام ۲۰ ساله که در عملیات خیبر و منطقه جزیره مجنون به شهادت رسیده است، در ناحیه فن‌آوری رازی وزارت نفت تهران آرام گرفتند و در ستاد مرکزی سازمان زندان‌ها یک شهید گمنام ۱۹ ساله مربوط به عملیات بیت‌المقدس ۷، منطقه شلمچه به خاک سپرده شد و سازمان اتکا تهران میزبان شهید گمنام ۴۰ ساله بود.

شهید گمنام ۱۷ ساله مربوط عملیات کربلای ۵ که پیکر مطهرش در منطقه شلمچه کشف شده، در شهرک شهید خرازی تهران آرام گرفت و ستاد فرماندهی فراجا در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) میزبان شهید گمنام ۲۵ ساله مربوط به عملیات عاشورا ۲ که در منطقه چنگوله به شهادت رسیده، بود و نمایشگاه دفاع مقدس نزاجا میزبان شهید گمنام ۲۸ ساله که در عملیات عاشورا ۲ و منطقه چنگوله به شهادت رسیده، است.

خوزستان دیار مردان همیشه در میدان

خوزستان نیز به رسم این سال‌ها مجاهدت خود را نشان داده و می‌دهد و بر این اساس پیکر مطهر شهیدان غلامعلی عشیری لیوسی و منصور پورعزیز پور محمدی با حضور اقشار مختلف مردم در شهرهای دزفول و اهواز تشییع شد.

شهیدان عشیری لیوسی و شهید پور عزیز پور محمدی به ترتیب در تاریخ‌های اول فروردین سال ۱۳۶۱ و دوم فروردین سال ۱۳۶۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که پس از ۴۰ سال پیکر مطهرشان شناسایی شد.

یزد میزبان شهید گمنام

در یزد نیز آئین تشییع و تدفین شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس از ساعت ۹:۳۰ صبح به سمت پارک بزرگ اشکذر برگزار شد.

کد خبر 750438

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس