Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@06:32:03 GMT

لحظه له شدن یک مسافر در ایستگاه مترو + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۲۹۶۳۹

لحظه له شدن یک مسافر در ایستگاه مترو + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: یک مسافر که قصد رد شدن از روی ریل راه آهن را داشت، توسط مترو له شد.

حجم ویدیو: 3.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31 دانلود ویدیو

هنگامی که متروی یکی از شهرهای غربی آلمان به ایستگاه رسید، با مسافری که قصد عبور از روی ریل راه آهن را داشت، برخورد کرد. گرفتار شدن این مرد بین مترو و سکو باعث شکستی یکی از پاهای او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است؛ پلیس Police این فیلم را به منظور هشدار برای دیگران منتشر کرده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ ایستگاه جدید مترو در تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به افتتاح ۴ ایستگاه جدید مترو در تهران، گفت: امروز ایستگاه‌هایی افتتاح می‌شود که بار ترافیکی را در غرب کاهش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، محسن هرمزی در آیین بهره برداری از سه ایستگاه جدید مترو به همراه ایستگاه تبادلی تربیت مدرس و ۲ ورودی در خط ۶ متروی تهران با بیان اینکه از اسفند سال گذشته با همت دوستان در قرارگاه خاتم اتمام این ایستگاه‌ها را در دستور کار قرار دادیم، گفت: امروز ایستگاه‌هایی افتتاح می‌شود که بار ترافیکی را در غرب کاهش می‌دهد و ایستگاه «شهدای کن و آیت الله کاشانی» در آینده افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره معماری ایستگاه بهار شیراز گفت: ورودی های ایستگاه تبادلی تربیت مدرس که معماری بسیار وزینی دارد را افتتاح می‌کنیم.

هرمزی با تأکید بر اینکه در سال آینده بهار حمل و نقل را شاهد هستیم، گفت: در مترو طراحی خطوط ۸ تا ۱۱ انجام شده بود؛ عملیات حفاری خط ۱۰ مترو شروع شد، خط ۸ مترو را کلنگ زنی کردیم و برای خط ۹ نیز با قرارگاه خاتم قرارداد داریم و خط ۱۱ مترو هم در سال آینده عملیات آن آغاز خواهد شد و اتفاق مهمی از نظر توسعه خطوط داریم.

وی ادامه داد: همچنین توسعه غربی و شرقی خط ۴ مترو را شروع کردیم و در حوزه واگن نیز اتفاقات خوبی در سالی که گذشت رقم خورد چراکه ۱۱۶۹ واگن در متروی تهران وجود دارد؛ اما حالا ۷۹۰ واگن جدید در حال ورود است و قرار داد ۳۱۳ واگن ملی در حال پیگیری است و بیش از ۲۵ سال مترو رقم می‌خورد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه علاوه بر واگن، شهرداری تهران قرارداد خرید ۲۷ هزار تاکسی، ۲۵۰۰ اتوبوس برقی و ۱۰ موتور برقی و ۱۰ هزار ون را منعقد کرده است، اظهار کرد: این در حالی است که در دوره قبلی تنها ۱۳۰ دستگاه وارد تهران شد و ما در این مدت بیش از دو برابر این تعداد را وارد کردیم.

وی ضمن تشکر از دولت، وزارت کشورو وزارت صمت گفت: قرارداد سنگینی با وزارت نیرو در مورد ساخت ۹۰۰۰ دستگاه جایگاه شارژ منعقد شده و امید است سال آینده اتفاقات بهتری برای مردم رقم بخورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۰ ایستگاه خط ۶ در سال جاری
  • سردرگمی در متروی تهران
  • پایان بن بست مترو در غرب تهران
  • زاکانی : ۱۷ ایستگاه در طول ۳۰ ماه به مترو تهران اضافه شده است
  • مراسم بهره‌برداری همزمان از سه ایستگاه مترو در تهران
  • ۴ ایستگاه متروی تهران افتتاح شد
  • توسعه حمل و نقل عمومی در سال جدید
  • افتتاح ایستگاه های جدید مترو در غرب تهران
  • افتتاح ۴ ایستگاه جدید مترو در تهران
  • ۲۰ ایستگاه در خط ۶ مترو تهران فعال است