Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-03-19@07:35:04 GMT

فیلم/گل منشا کاندیدای گل برتر لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۰۰۴۴

‍‍‍‍‍‍

به گزارش بولتن نیوز، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) سه گل برتر دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را که کاندیدای دریافت عنوان بهترین گل این هفته از رقابت‌ها هستند را اعلام کرد.

بر این اساس 3 گلی که کاندیدای کسب عنوان گل هفته لیگ قهرمانان آسیا هستند، به شرح زیر است:

*گل منشا از پرسپولیس به الهلال (گل دوم)

*گل عمر خریبین از الهلال به پرسپولیس

*گل رافائل سیلوا از اوراوا رد دایموندز به شانگهای اس‌آی‌پی‌جی

برای رأی دادن به این گل‌ها می‌توانید به حساب کاربری لیگ قهرمانان آسیا در شبکه‌های اجتماعی «توئیتر» و «فیسبوک» مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سه گل را در فیلم زیر ببینید:

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران در حالی با پیروزی مدعیان به پایان رسید که در اتفاقی جالب چهار مدافع مرکزی نمایش درخشانی را ارائه کردند تا همگی به تیم منتخب این هفته فوتبال ایران راه پیدا کنند. در عین حال انتخاب برای بازیکنان تهاجمی هم بسیار دشوار بود تا اینکه سرانجام دو گلزن تراکتور و ملوان به نوک پیکان خط حمله رسیدند.

در این بین دو بال تهاجمی پرسپولیس بعد از عملکرد موثری که در مقابل پیکان داشتند، جایگاه خود را از پرسپولیس به تیم منتخب منتقل کردند و به همراه گلزن تراکتور و آلومینیوم، خط میانی این تیم را تشکیل دادند. البته باید به خط دروازه و سیدحسین حسینی هم اشاره کرد که شاید اعتبار برد مهم استقلال بیشتر به او برسد.

نکته جالب اینکه در این تیم تراکتور و پرسپولیس با سه بازیکن رکورددار هستند تا نیمی از تیم منتخب این هفته "ورزش سه" سرخپوش شود. همچنین استقلال، سپاهان، ملوان و آلومینیوم هم دیگر باشگاه‌هایی هستند که بازیکنانشان این تیم را شکل دادند.

تیم منتخب این هفته لیگ برتر را مرور کنید:

دروازه‌بان:
سیدحسین حسینی (استقلال): از سوپر واکنش علیرضا بیرانوند و نمایش درخشان کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد که بگذریم سید حسین حسینی نقش بسزایی در پیروزی استقلال در مسابقه بسته و کم هیجان مقابل هوادار داشت او با ۴ سیو در زمان‌های مختلف بازی به خصوص دفع توپ در ثانیه‌های پایانی موفق شد تک گل تیمش در این بازی را در مشتش نگه دارد تا استقلال  در سال ۱۴۰۲ به عنوان قهرمان ایران خود را آماده تحویل سال کند. 

سید حسین همواره و در تمام طول فصل یکی از بهترین‌های این فصل استقلال بوده و حالا مشخص می‌شود که تا چه اندازه تصمیم احساسی هواداران برای کنار گذاشتن او از تیم رفتار اشتباهی در قبال این دروازه‌بان ملی پوش فوتبال ایران بوده است .

مدافعان:

محمد دانشگر (سپاهان): یک مدافع قابل اطمینان چیزی است که در فوتبال ایران برای موفقیت بیش از هر چیزی به آن نیاز دارید محمد دانشگر در دیدار مقابل گل گهر سختکوش و خطرناک چنین نمایشی از خود نشان داد و بارها و بارها با فداکاری توپ‌های ارسالی از جناحین به خصوص روبرتو تورس را با جایگیری‌های عالی و ضربات سر مطمئن دفع کرد تا سپاهان بتواند با وجود بازی نه چندان چشم نواز از گل زده زود هنگام خودش در بازی روز گذشته محافظت کند.

شجاع خلیل‌زاده(تراکتور): کاپیتان و مدافع تیم تراکتور که شب گذشته به تیم ملی ایران هم دعوت شد، در آخرین بازی سال نمایش درخشانی داشت و چهره مستحکم خط دفاعی تیمش بود. شجاع در این بازی به خصوص روی توپهای هوایی آمادگی بی نظیری را از خود به نمایش گذاشت و در کنار عارف آقاسی کلین‌شیت مهم تیم تراکتور را به ثبت رساند تا با شرایطی مطلوب پای به اردوی تیم ملی بگذارد. شجاع همچنین به بازیسازی از عقب هم کمک می‌کرد و نقش پررنگی در انتقال توپ از دفاع به بازیکنان میانی و بازیساز تیم تراکتور داشت تا یک بار دیگر به جمع بازیکنان منتخب لیگ برتر اضافه شود.

آرمین سهرابیان(استقلال): در حالی که هواداران استقلال همچنان به دنبال چک کردن شبکه‌ها برای انتخاب بهترین پلتفرم برای تماشای بازی تیم محبوبشان بودند آرمین سهرابیان با یک پرش جفت بلند سانتر ارسالی ابوالفضل جلالی را با سر دور از خانه علیرضا حقیقی وارد دروازه تیم هوادار کرده بود. این یک گل مهم از میان گل‌های آخرین هفته فوتبال ایران در سال ۱۳۴۲ بود که به سرنشینی استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران صحه گذاشت چهارمین گل  سهرابیان در این فصل که او را بدل به یکی از سه گل زن برتر مشترک این تیم در طول این فصل می‌کند تا نشان بدهد او ارزش تک تک ریال‌هایی را که برای قراردادش پرداخت شده دارد.

حسین کنعانی (پرسپولیس): با بریس کنعانی مقابل پیکان او تبدیل به ستاره سرخ ها در این مصاف شد. حسین که حتی تا آستانه هت تریک پیش رفت و بعد از سوت پایان بازی و در شرایطی که تقریبا بیشتر اعضای دو تیم زمین را ترک کرده بودند با تشویق ویژه تماشاگران از زمین بیرون رفت. او با این دو گل ناگهان خود را به فهرست تیم ملی برگرداند و نشان داد با وجود بازی خوب مدافعان سرخپوش در دربی حضورش با این اعتماد به‌نفس می‌توانسته تاثیر زیادی روی نتیجه آن بازی بگذارد. به  هرحال چه خوب که او بازی را به سود خودش عوض کرد!


هافبکها: 

مهدی حسینی (تراکتور): شکستن قفل دروازه شمس آذر از طرف هافبک دونده و خوش اخلاق تراکتوری‌ها راهی به سوی پیروزی باارزش‌ شاگردان پاکو خمس در شهر قزوین مقابل تیم سختکوشی بود که در ورزشگاه خانگی تن همه مدعیان لیگ را می‌لرزاند. حسینی پاس عرضی رحمان جعفری را با اضافه شدن به موقع در‌ محوطه جریمه به گل اول تیمش تبدیل کرد و بعد از شادی گلی طولانی در میانه زمین نشست و از خدا تشکر کرد. این نمایش قوت قلبی برای همه تراکتوری‌ها و البته سرمربی سختگیر تیم سرخپوش تبریزی است که در ۹ بازی باقی‌مانده همه امتیازات را می‌خواهد.

امیر نوری (آلومینیوم): دوباره به همان دروازه‌ای که مقابل پرسپولیس یک گل استثنایی به علیرضا بیرانوند زد، برابر نساجی مازندران هم گل سه امتیازی و تماشایی به ثمر رساند و آلومینیوم اراک را صاحب برد ارزشمندی کرد. امیر نوری که در این فصل نمایش مطمئنی در خط میانی تیمش داشته، در دیدار دیروز مقابل نساجی هم خط میانی حریف را به دردسر انداخت که در تقابل‌های رودررو برتر بود و علاوه بر آن توانست ارسال امین جهان‌کهن را به زیر طاق دروازه بفرستد. نوری با جنگندگی و رهبری آلومینیوم در میانه زمین نقش کلیدی در آخرین برد تیمش در سال داشت و در جمع برترین‌ها قرار گرفت.


وینگرها: 

اوستون اورونوف(پرسپولیس): ستاره ازبک مثل چند بازی قبلی در پست وینگر چپ سرخ ها به میدان رفته بود نمایش دلپذیری ارائه داد و نمایش او بیشتر از هر بازیکن دیگری مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت. اورونوف از دقیقه 70 به بعد و با بازتر شدن دفاع پیکان فرارهای دیدنی داشت و دو بار هم در موقعیت گلزنی قرار گرفت که یک بار بدشانس بود و توپ با کمترین اختلاف بیرون رفت و بار دوم در حالی که می توانست از بیرون آمدن ناصری استفاده کند با ضربه ای زمینی توپ را به پای گلر پیکان کوبید تا با دست خالی اما با حالی خوش از تحسین‌ها زمین را ترک کند.

مهدی ترابی (پرسپولیس): بال تهاجمی، سریع و تکنیکی پرسپولیس در آخرین بازی سال یکی از بهترین نمایش‌های خود را نشان داد تا یاور اوسمار در این پیروزی مهم و کلیدی باشد. ترابی در بیشتر حملات پرسپولیس حضور داشت و در همکاری با خدا بنده و اورونوف موقعیت سازی می‌کرد اما آنچه که باعث شد تا دوباره به تیم منتخب ورزش  سه برسد، سانتر طلایی او در نیمه دوم و دقیقه 52 بود که از میان تمام مدافعان بلندقامت پیکان روی سر حسین کنعانی نشست تا او دومین گل خود را به ثمر برساند. این سومین پاس گل مهدی ترابی هم بود و حالا هواداران پرسپولیس امید زیادی دارند تا این ستاره خود را بعد از تعطیلات و اردوی تیم ملی هم با همین آمادگی در اختیار داشته باشند.


  مهاجمان:

محمدرضا سلیمانی (ملوان): مهاجم تیم انزلی‌چی که از اتهام فسخ غیرقانونی با تیم فوتبال ذوب آهن تبرئه شد، در ادامه نمایش درخشان خود در نیم فصل دوم، توانست برابر صنعت نفت آبادان نیز گلزنی کند تا شمار گل‌های این فصل خود را به عدد پنج افزایش دهد. او در صحنه گل حضور موثری در محوطه جریمه داشت و ضربه خود را به زاویه مخالف زد تا توپ در گوشه دروازه پیام پارسا آرام بگیرد و قفل دروازه او سرانجام شکسته شود. سلیمانی در نیم فصل دوم چهار گل به ثمر رسانده و برترین گلزن دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می‌شود.

رحمان جعفری (تراکتور): مهاجم گلزن تیم شمس آذر که این نیم فصل به تراکتور پیوسته، در ادامه نمایش موثر نیم فصل دوم خود، برابر تیم سابق نیز درخشید و یک گل به ثمر رساند. گل او روی حرکت تکنیکی مهدی هاشم‌نژاد و البته جایگیری خوب مهاجم تراکتوری‌ها زده شد تا رحمان با 9 گل به رتبه دوم برترین گلزنان فصل فوتبال ایران صعود کند. او در سایر دقایق هم پرتوان و جنگنده و ظاهر شد و در صحنه گل نخست تراکتور، پاس گل مهدی حسینی را داد تا یک نمایش خوب دیگر را از خود به جای بگذارد.

دیگر خبرها

  • تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر
  • ابلاغیه کمیته انضباطی برای سرخابی‌ها
  • تیم منتخب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال
  • گل‌های پرسپولیس به پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران
  • پیروزی پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال
  • جدول لیگ برتر تا پایان هفته 21؛ فاصله استقلال و پرسپولیس حفظ شد
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس ۲ بر صفر جلو افتاد
  • گزارش زنده؛ پرسپولیس ۰ _ پیکان ۰
  • پرسپولیس 0-0 پیکان؛ گزارش زنده
  • پرسپولیس - پیکان؛ تقابل اوسمار با عنایتی در اوج/ پیش بازی