Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین سلامی با بیان اینکه سخنان اخیر رئیس جمهوری امریکا چیزی جز شکست امریکا نیست و این سخنان نشانه نفوذ جمهوری اسلامی ایران است، افزود: اینکه رئیس جمهوری آمریکا 20 دقیقه در مورد ایران صحبت می کند، نشانه این است که کشور ما به یک قدرت تبدیل شده است.
وی ادامه داد: وقتی رئیس جمهوری آمریکا به تعهدات پایبند نیست نشان می‌دهد عقل راهبردی در این کشور به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار سلامی با بیان اینکه امروز ما در یک جنگ اعتقادی و فرهنگی عظیمی به سر می بریم، گفت: دشمنان دین و اسلام سعی می کنند منکرات را معروف و معروف را منکر جلوه دهند.
وی خاطرنشان کرد: وقتی دشمنان متوجه شدند که نه با تحریم های اقتصادی، سیاسی و نه تهدید نمی توانند حرکت عظیم انقلاب اسلامی را متوقف کنند، تلاش کردند جوامع اسلامی را از هویت حقیقی خود تهی کرده و بر عالم اسلام مسلط شوند.
سردار سلامی با بیان اینکه هر انسانی بر اساس شاکله درونی و ساختمان ذهنی خود عمل می‌کند، گفت: بنابراین دشمن الگوی اجازه ندادن به تعقل و نشنیدن را پیاده می کند.
وی ادامه داد: غربی ها بدنبال پاسخ این پرسش هستند که چگونه می توان دل ها و ذهن مسلمانان را فتح کنند.
سردار سلامی با بیان اینکه رسالت روحانیت معظم امتداد اندیشه الهی است، گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر و تحریم خبایث از دست و پای مومنان فلسفه انقلاب ما است.
وی با اشاره به اینکه رسالت روحانیت از جنیس رسالت انبیا و در امتداد همان راه است، گفت: بسط شریعت اسلام در جامعه، روحانی کردن کالبد جامعه، آشنا کردن مردم با حرام و حلال و اخراج مسلمانان از وادی ظلمت و هدایت آنها به وادی نور وظایف روحانیت است که می‌تواند ما را در مقابل تهاجم دنیای غرب تقویت کند.
وی اظهارکرد: روحانیت در جامعه ما همواره پرچمدار سعادت، عزت، شرافت و منزلت مسلمانان بوده و روح جهاد را در جامعه در برابر دشمنان نشر می دهد و نقطه کانونی این سپهر درخشان، ولی فقیه است.
سردار سلامی گفت: رسالت عظیمی بر دوش روحانیت است تا جوانان را از گرفتار شدن در ابتذال غرب مصون نگه دارند.
وی گفت: همه قدرت های شیطانی برای خاموش کردن قدرت اسلام دست به دست هم داده اند تا از ظهور یک قدرت جدید بنام اسلام جلوگیری کنند، زیرا نظم ساختگی در حال فروپاشی است.
وی خاطرنشان کرد: ما در پرتو انقلاب اسلامی جهاد سختی را پشت سر گذاشته ایم و هنوز در میادین سختی در حال جنگ هستیم.
سردار سلامی گفت: دشمنان در طول چهار دهه تمرکزشان را بر جمهوری اسلامی ایران معطوف کرده و تمام ظرفیت ممکن را برای معکوس سازی روند گسترش اسلام بکار گرفته اند، اما هرچه بیشتر تلاش می کنند کمتر نتیجه می گیرند.
وی ادامه داد: دشمنان اسلام به ما جنگ را تحمیل کردند تا اسلام را از جغرافیای سیاسی عالم محو کنند اما ما بزرگ شدیم و حرکت معکوس کرده و ابتکار عمل را بدست گرفتیم.
سردار سلامی با بیان اینکه جنگی که زمانی در کنار کارون جریان داشت امروز در دریای سرخ ادامه دارد، گفت: ساخت موشک بالستیک با دقت صد درصد امروز از فناوری هایی است که زمانی فقط در اختیار دو سه کشور بود.
وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در شبه جزیره حجاز با دشمنان می جنگد و با شکل گیری انقلاب اسلامی روح جهاد در جوامع اسلامی رشد کرد، اظهار کرد: این نشانه عظمت یابی و بزرگی یک قدرت بنام جمهوری اسلامی است.
هشتمین اجلاس منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد روز گذشته با حضور تعدادی از اعضای هیات رئیسه این جامعه، ائمه جمعه و اساتید حوزه های علمیه استان های اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان‌شرقی در تبریز شروع شد و امروز به کار خود پایان می دهد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریست صهیونیستی/ هشدار به دولت تروریستی آمریکا

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود از انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد و ضمن هشدار به دولت تروریستی امریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران تاکید کرد: تهدید امریکا و رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران از مبدا هر کشوری، پاسخ متقابل و متناسب به منشأ تهدید را به دنبال خواهد داشت.

متن اطلاعیه به این شرح است:

اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بسم الله القاصم الجبارین

ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی!

با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل؛ جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین و تامین مطالبه‌ی به حق ایران و به منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیروی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارد:

۱. به دولت تروریستی امریکا هشدار داده می‌شود هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران ، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد ؛ همچنین امریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

۲. ضمن تاکید بر سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه تصریح می‌شود، هرگونه تهدید توسط دولت تروریستی امریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری پاسخ متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران به منشا تهدید را به دنبال خواهد داشت.

به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد نمود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • کیش و مات سیاسی پس از شوک موشکی
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • ترامپ در دادگاه نیویورک حاضر شد
  • جامعه اسلامی مهندسین: به دشمنان ثابت شد نباید صبر استراتژیک ایران را امتحان کنند
  • هشدار امام درباره سکوت کشورهای اسلامی مقابل رژیم صهیونیستی
  • سپاه: هر اقدامی را پاسخ می‌دهیم
  • اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریست صهیونیستی/ هشدار به دولت تروریستی آمریکا
  • اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی