Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@00:24:48 GMT

حفاریهای غیر مجاز در سراب هرسین شایعه است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۱۷۶۳

فرماندار هرسین در خصوص انتشار برخی مطالب مبنی بر وجود حفاریهای غیر مجاز در سراب هرسین گفت: شایعات حفاریهای غیر مجاز در سراب هرسین را قویاً تکذیب می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا امیر شاه آبادی فرماندار هرسین در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه، در خصوص انتشار برخی مطالب مبنی بر وجود حفاریهای غیر مجاز در سراب هرسین گفت: شایعات حفاریهای غیر مجاز در سراب هرسین را قویاً تکذیب می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود : متأسفانه مردم از این خبرها خوششان میاد و اگر دقت کرده باشید اینها حفاریهای سطحی و منظم برای جای نصب پایهای نرده کشی محیط تاریخی پارک به مساحت پنج هزار متر است.

 

فرماندار هرسین تصریح کرد: بنده با حضور خبرنگاران شهرستان چند روز پیش ازاین مکان بازدید کردیم متأسفانه برخی دوست دارند از این طریق خبرسازی و جلب مخاطب کنند.

 

شاه آبادی در پایان بیان داشت: با توجه به اینکه چهار ناظر از دستگاههای مختلف بر این پروژه نظارت می کنند و بنده هم هر هفته بازدید دارم،  انتشار این شایعات را قویا رد میکنم  و انتظار داریم با اطلاع رسانی دقیق از انتشار شایعات و نگران کردن مردم، جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) دلخوری شدید رابعه اسکویی از پیشنهاد عجیب مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # رابعه اسکویی ، مازیار لرستانی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • (ویدیو) دلخوری شدید رابعه اسکویی از پیشنهاد عجیب مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان
  • خودنمایی طبیعت بهاری روستای سراب رود از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • (ویدئو) واکنش رابعه اسکویی به شایعه ازدواج با مازیار لرستانی
  • رئیسی با این تصاویر به شایعات درباره عمل کردنش پایان داد
  • تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند
  • بهار در کوچه باغات سراب قنبر- کرمانشاه
  • افشاگری بهاره رهنما از شایعات ازدواج مجددش
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت