Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز ، حمید گرمابی ظهر پنجشنبه در اختتامیه همایش ملی فیروزه ،صنعت و فرهنگ در نیشابور اظهار کرد : تولید و اشتغال دو معظل اساسی در کشور است و ما ۹۵۰ هزار شغل نیاز داریم که باید ۷۰۰ هزار میلیارد تومان برای تحقق آن هزینه شود .

وی افزود: صنعت فیروزه جزو اشتغال پایدار محسوب می شود اما باید توجه داشت استخراج سنگ فیروزه با سرمایه گذاری شخصی هزینه زیادی لازم دارد و مدیریت آن بسیار دشوار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد : پیش بینی میشود در سال ۱۴۰۰ بحران هایی از جمله اشتغال در کشور خواهیم داشت که باید با مدیریت و برنامه ریزی صحیح از آنها جلوگیری کنیم.

گرمابی تاکید کرد : خوشه صنعتی فیروزه در شهرستان فیروزه باید تاسیس شود تا به صنعت فیروزه کمک کند .

وی بیان کرد : برای بهره برداری علمی از معادن فیروزه و صنایع پایین دستی باید ارتباط دانشگاه و صنعت برقرار شده و رشته صنعت فیروزه در دانشگاه ها اضافه شود.

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر استخراج فیروزه به روش های بسیار قدیمی انجام می شود که روش های جدید به کار گرفته شوند.

گرمابی خاطرنشان کرد:امکانات و تجهیزات برای برگزاری چنین همایش هایی کافی نیست و باید امکانات بیشتری  به موضوعات مهمی مانند صنعت فیروزه تعلق گیرد.

true برچسب ها : حميد گرمابي شهرستان فیروزه مجلس شورای اسلامی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است