Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ۴ مربی و ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی سه‌گانه اعزام می‌شوند.

عبدالرحمن قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: 4 نفر از ورزشکاران و مربیان استان در اردوی آماده‌سازی و انتخابی تیم ملی سه‌گانه حضور دارند.

وی افزود: اردوی تیم ملی سه‌گانه ایران از 23 مهر در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده که «امین سقایی» و «محمدمهدی رحمتی» 2 ورزشکار استان در این اردو تمرین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این اردو به ‌منظور آماده‌سازی و انتخاب نفرات برتر برای حضور در مسابقات کاپ سه‌گانه اسپرینت آفریقا تا یک ماه ادامه دارد.

قاسمی خاطرنشان کرد: 11 ورزشکار در رده سنی جوانان و 3 نفر در رده سنی بزرگسالان در این مرحله از اردوی تیم ملی سه‌گانه حضور دارند و «احسان امینیان» و «حامد یادگاری» 2 مربی استان هم به ‌عنوان مربیان تیم ملی بر تمرینات ورزشکاران حاضر در اردو نظارت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مسابقات کاپ سه‌گانه اسپرینت آفریقا 11 آذر امسال در کشور مغرب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41350/P1336/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی