Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین دوره راهنمایان سواد مجازی خراسان جنوبی اظهار داشت: ائمه (ع) به دنبال آن بودند تا زمینه را برای حاکمیت الهی و زندگی بر پایه این حاکمیت آماده کنند.

وی با بیان اینکه شهدای واقعه کربلا رسالت خود را در راستای رسیدن به هدف بزرگی انجام داده و واقعه‌ای که ما در پیش رو داریم در واقع امتداد واقعه عاشوراست، افزود: افرادی که از بعد از عاشورا تا نهضت جهانی امام زمان(ع) قرارمی‌گیرند در یک آزمایش بزرگ قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص اربعین گفت: به گفته مقام معظم رهبری اربعین یک معجزه در اندازه معجزه انقلاب اسلامی بود که این موضوع ایجاب می‌کند تا فعالان فضای مجازی از فرصت استفاده کرده و این معجزه بزرگ را در سطح جهان در برابر هجمه گسترده فرهنگی دشمن معرفی کنند.

نوفرستی افزود: امروز فضای مجازی در دست نیروهای انقلابی است و اگر به تعبیر رهبری سواد مجازی نباشد، آسیبها در این راستا زیادخواهد بود و اینکه فضای مجازی بهترین فرصت افرادی افرادی است که در این حوزه سواد واطلاعات کافی برخوردارند.

وی با بیان اینکه در موضوع شهید حججی که خداوند او را حجتی برای همه ما قرار داد، کدام رسانه جز فضای مجازی می توانست در سطح کشور و جهان این عظمت و فداکاری را به نمایش بگذارد، اظهار داشت: فضای مجازی سبب شد تا نامه زیبای شهید حججی برای امام رضا به دست همه برسد.

نوفرستی با بیان اینکه در بسترهای مختلف تاریخ نوع مبارزه وتلاش متفاوت است، افزود: در نهضتی که امام خمینی(ره) به وجود آورد مشاهده می‌شود که درموقعیت های مختلف زمان هدف از انقلاب زمینه سازی ظهور است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان

کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند.پس از تحصن دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، پلیس آمریکا برای متفرق کردن آن‌ها با خشونت به مقابله با آن‌ها پرداخت

 

.

 

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم