Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@05:28:10 GMT

کانال رسمی تلگرامی سازمان بهزیستی کشور راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۲۱۹۰

کانال رسمی تلگرامی سازمان بهزیستی کشور راه‌اندازی شد

کانال رسمی تلگرامی سازمان بهزیستی کشور با هدف نشر اخبار و اطلاع‌رسانی به موقع راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل ازروابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، کانال رسمی تلگرامی سازمان بهزیستی کشور راه‌اندازی شد؛ کاربرانمی‌توانند برای دریافت اخبار، به سادگی و رایگان، عضوکانال سازمان بهزیستی کشورشوند و دوستان خود را نیز به اینکانال دعوت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علاقمندان برای عضویت روی به آدرس زیر مراجعه کنند.

https://telegram.me/Behzisti_org

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲ پایانه جدید آمبولانس‌های بهشت زهرا در سال آینده

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از احداث ۲ پایانه جدید آمبولانس‌های این سازمان در سال آینده خبر داد.

جواد تاجیک در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند توسعه پایانه‌های آمبولانس سازمان بهشت زهرا (س) در سطح شهر تهران، گفت: سومین پایگاه آمبولانس سازمان در شهر تهران با هدف ارتقاء سطح خدمت رسانی و تسریع در انتقال متوفیان محدوده غرب تهران به بهشت زهرا با همکاری سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران و با استقرار ۶ دستگاه آمبولانس در این پایگاه در دی‌ماه سال ۱۴۰۲ راه‌اندازی شد. این پایانه در غرب تهران و منطقه ۲۲ به بهره برداری رسید.

وی افزود: پیشتر نیز پایگاه و ناوگان آمبولانس حمل متوفی در داخل سازمان بهشت زهرا و در مرکز تهران محدوده چهار راه ولیعصر (عج) راه‌اندازی شده بود.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س)، ادامه داد: قصد داریم حداقل ۲ مرکز دیگر در شمال و شرق تهران ایجاد کنیم تا به این ترتیب سرعت رسیدن آمبولانس‌های بهشت زهرا(س) به بیمارستان‌ها و متوفی درون منزل را افزایش دهیم. قطعا این موضوع در زمان بحران هم می‌تواند کمک موثری باشد.

تاجیک تأکید کرد: با راه اندازی ۲ پایانه جدید آمبولانس‌های بهشت زهرا(س) در سال آینده تعداد این پایانه‌ها در سطح شهر تهران و در پهنه‌های مختلف به ۵ مرکز می‌رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احداث ۲ پایانه جدید آمبولانس‌های بهشت زهرا در سال آینده
  • عذرخواهی مادری که فرزندش را به بهزیستی داده بود (فیلم)
  • اعلام رسمی سازمان مالیاتی برای افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از اولین روز ۱۴۰۳
  • محقق شدن ۱۳۰درصد از تعهد اشتغال بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • صدور سند کاداستری برای ۸۸ درصد عرصه‌های کشور و نیمی از اراضی کشاورزی/ تعیین تکلیف بیش از ۹ هزار نفر از قبولی‌های آزمون سردفتری/ تشریح ۴ هدف اصلی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات/ اشکالات سند الکترونیکی ازدواج رفع شده اما برای حذف اسناد فیزیکی زود است
  • مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • واریز مستمری ۳ برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • واریز مستمری ۳ برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان
  • مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ؛ از ۲ میلیون تا ۷ میلیون تومان
  • این کشور، بزرگترین تولیدکننده تریاک جهان شد (فیلم)