Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریعتی در پاسخ به مهمترین چالش های ورزش استان یزد گفت: کمبود منابع مالی،عدم تمایل شرکتها و کارخانجات جهت ورود به اسپانسری ورزش، نبود ورزش در سبد خانوار های یزدی و مغایر دانستن ورزش با تحصیل در بین خانواده ها از مهمترین چالش های پیش روی ورزش استان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در مصاحبه با یزدآوا؛ در پاسخ به مهمترین چالش های ورزش استان یزد گفت: کمبود منابع مالی،عدم تمایل شرکتها و کارخانجات جهت ورود به اسپانسری ورزش، نبود ورزش در سبد خانوار های یزدی و مغایر دانستن ورزش با تحصیل در بین خانواده ها از مهمترین چالش های پیش روی ورزش استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود شریعتی در ادامه از کسب رتبه برتر یزدی ها در ورزش های همگانی خبر داد و گفت: البته این عنوان به صورت مشترک به یزد و استان آذربایجان غربی تعلق گرفته است.

 شریعتی همچنین از افتتاح دو سالن ورزشی در بافق ویزد خبر داد و گفت: در این هفته سایت تیراندازی با کمان بافق و سالن ورزشی موقوفه امام حسین(ع) در یزد افتتاح خواهد شد.

وی  با اشاره به نقش بانوان در خانواده و اهمیت سلامت آنان محوریت  برنامه های اداره ورزش و جوانان استان در هفته تربیت بدنی را ورزش بانوان دانست و گفت: همایش ورزش صبحگاهی بانوان سفیران سلامت،برگزاری کویرنوردی بانوان و کودکان، ورزش صحبگاهی ویژه بانوان، مسابقات ورزشی ویژه زندانیان زن،اهدای تجهیزات ورزشی به بند نسوان و برگزاری مسابقات ورزش‌های کویری و مسابقات تیراندازی با کمان استان از جمله برنامه‌های اختصاصی  هفته تربیت بدنی  ویژه بانوان است.

شریعتی  از برگزاری 15 جشنواره فرهنگی ورزشی در 10 شهرستان استان خبر داد و اظهار داشت: بیش از 750 مسابقات ورزشی در بخش‌ها و روستاها و 50 همایش پیاده‌روی، کویرنوردی، کوهنوردی و دوچرخه‌سواری در سطح استان در این هفته برگزار خواهد شد.

متولی ورزش در یزد درادامه به بیان آمار و ارقام پرداخت و گفت : در ششماهه نخست امسال  میزبانی 25 تیم در مسابقات قهرمانی کشور،30 تیم در لیگ کشوری و میزبانی 1 دوره مسابقات جهانی و 3 دوره اردوی تیم ملی را بر عهده داشتیم.

شریعتی در ادامه به اعزام 42 تیم به مسابقات برون مرزی و154 تیم به مسابقات قهرمانی کشور در همین مدت اشاره کرد و افزود: درحال حاضر 76 تیم در لیگ های مختلف استان مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد: از جمع ورزشکاران  استان در ششماهه نخست امسال 122 نفربه تیم ملی  دعوت شدند که از این تعداد47 نفر به عنوان برگزیده تیم ملی انتخاب شدند و در این میان ورزشکاران یزدی صاحب 4 مدال جهانی، 12مدال بین المللی،10مدال آسیایی و156  مدال رنگارنگ کشوری شدند.

وی با اشاره به  وجود تعداد 2900 ورزشکار جانباز و معلول در استان بر ضرورت حمایت از این ورزشکاران  تاکید کرد و در خصوص اهم فعالیت های اداراه متبوعش برای این قشر از جامعه گفت: برپایی 11 ایستگاه ورزشی، برگزاری مراسم جشن روز پاراالمپیک، معرفی رشته های ورزشی پاراالمپیک به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی، برگزاری مسابقات متعدد ورزشی بین معلولین تحت پوشش بهزیستی، برگزاری مسابقات ورزشی و ویلچر رانی ویژه جانبازان قطع نخاعی، دیداربا قهرمانان و پیشکسوتان جانباز و معلول از مهمترین اقدامات ما در این راستا به شمار می رود.

شریعتی در پایان اضافه کرد: شرایطی را فراهم کردیم تا جانبازان و معلولین استان بتوانند امروز به صورت رایگان  از اماکن ورزشی استفاده کنند.  

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هافبک پرتغالی تیم تراکتور که این فصل 9 پاس گل داده و همراه با ابوالفضل جلالی صدرنشین گلسازان لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، در حالی پای به بازی استقلال می‌گذارد که برای حفظ جایگاه صدرنشینی خود باید در این بازی هم پاس گل بدهد.

نکته جالب در مورد آلوز این است که او فصل گذشته توانست در بازی با پرسپولیس و استقلال برای تیمش گلسازی کند و حالا تجربه جالبی از نمایش درخشان برابر دو تیم سرخابی دارد.

با این حال ریکاردو این فصل در برابر تیم‌های مدعی عملکرد چندان خوبی نداشته و با وجود اینکه 9 گل ساخته، برابر مدعیان چندان موفق ظاهر نشده و حالا این آخرین فرصت اوست تا بتواند هدف خود را تحقق بخشد و در برابر استقلال دو رقمی شود.

این در حالی است که ریکاردو آلوز در دوران قربان بردیف و پاکو خمس به عنوان عنصر اصلی بازی‌سازی تراکتور شناخته می‌شد و با تکنیک بالا و تسلط بالا در انتقال توپ، بازیکنی مهم در ترکیب این تیم به حساب می‌آمد، اما به هر حال دوندگی کم این بازیکن باعث شده تا انتقاداتی را هم متوجه خود ببیند.

اما دیدار با استقلال جایی است که ریکاردو می‌تواند یک بار دیگر ارزش ذاتی خود به عنوان یک فوق‌ستاره در سطح فوتبال ایران را به نمایش بگذارد، خصوصا اینکه او فصل گذشته به شدت مورد توجه استقلال قرار داشت و تراکتور سراسیمه موفق شد قرارداد او را تمدید کند و حالا این تقابل جایی که الماس تراکتور نشان دهد که ارزش این هزینه بیشتر از سوی باشگاه را داشته است.

دیگر خبرها

  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی