Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@19:37:55 GMT

گزارش زنده / فولاد صفر - سایپا صفر

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۳۵۳۸

گزارش زنده / فولاد صفر - سایپا صفر

دو تیم فولاد خوزستان و سایپا از ساعت 18 امروز در ورزشگاه غذیر اهواز به مصاف هم رفته‌اند تا آخرین دیدار از روز دوم هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر را مقابل هم برگزار کنند. دو تیم با توجه به رتبه نزدیکشان در جدول حساسیت زیادی روی کسب 3 امتیاز این مسابقه دارند و در این میان امتیاز میزبانی می‌تواند به فولاد برای کسب پیروزی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پیگرد قانونی دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم آذرسا با اشاره به منع قانونی خرید و فروش امتیاز مسکن ملی گفت: بر حسب گزارش‌های واصله مردمی و مراجع نظارتی تعدادی از مشاورین املاک در سطح شهرهای استان اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند که ضمن هشدار به این مشاوران اعلام می‌کنیم هر نوع خرید و فروش این امتیاز دولتی غیر قانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

وی توضیح داد: این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت‌می‌گیرد، لازم به ذکر است هر ایرانی تنها یک بار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد.

وی تصریح کرد: با عنایت به ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان و ماده ۱۹ آئین نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آئین نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و اقدام ملی مسکن هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع بوده و رسانه‌ها باید از درج تبلیغات محلی خرید و جدا فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

کد خبر 6079203

دیگر خبرها

  • افزایش ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پیگرد قانونی دارد
  • زنده از بیشکک: فرنگی ایران به دنبال فتح آسیا
  • ابلاغیه فوری کمیته اخلاق برای جنجال لیگ یک
  • سرمربی سایپا تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • وعده مهم قهرمان سابق لیگ به هواداران خودی
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • فخاس اسفند خوبی را پشت سر گذاشت