Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-24@02:03:18 GMT

پرفروش ترین کتاب های سال ۹۵

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۳۷۹۰

پرفروش ترین کتاب های سال ۹۵

پرفروش ترین کتاب های نمایشگاه کتاب تهران ۹۵ ، کتاب های پرفروش ایران ،  پرفروش ترین کتاب های سال ۲۰۱۶ ، پرفروش ترین کتاب های خارجی در ایران ، پرفروش ترین کتاب های سال ۹۶

سال ۹۵ اقبال مخاطبان به کتاب و کتابخوانی بیشتر از سال‌های اخیر بوده است،‌ این را می‌توان ازآمار پرفروش‌ ترین کتابهای، خانه کتاب دریافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

​آثار سید مهدی شجاعی، همیشه به عنوان پرفروش‌های بازار کتاب مطرح بوده است، حتی آثاری که چندین و چند سال از انتشار نخستین چاپ آن‌‌ها گذشته است.

«کشتی‌ پهلو گرفته»‌ پرفروش‌ترین اثر این نویسنده و هم‌چنین پرتیراژترین کتاب ادبیات داستانی ایران ( طبق آمار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در سال گذشته بوده است،‌ این کتاب در سال گذشته ۴ بار تجدید چاپ شد. مجموعا ۲۰ هزار جلد از این کتاب درسال ۹۵ به فروش رفته است. کشتی پهلوگرفته، روایت مصائب زندگی حضرت فاطمه زهرا (س)از زبان اطرافیانشان و نیز شخص خودشان است.

«سقای آب و ادب»‌ اثردیگری است متفاوت از سید مهدی شجاعی که در این کتاب روایتی از زندگی حضرت عباس(ع) ارائه داده است. این کتاب نیز از پرفروش‌های نشر در سال ۹۵ بوده است. انتشارات کتاب نیستان در سال گذشته ۲۵ هزار نسخه از این کتاب را روانه بازار کرده است.

«پدر، عشق، پسر» دیگر کتاب پرفروش سید مهدی شجاعی در سال گذشته بوده است. از این کتاب  ۱۵ هزار نسخه منتشر شده است. «پدر، عشق، پسر» دربردارنده فرازهایی از زندگی حضرت علی اکبر(ع) است.

«نامیرا»، نوشته صادق کرمیار دیگر کتاب پرفروش ۹۵ که تاکنون ۲۲۰ هزار نسخه آن به فروش رفته است. «نامیرا» داستانی است تاریخی که در سال ۶۱ هجری و همزمان با واقعه عاشورا رخ می‌دهد، این رمان در سال ۱۳۸۹ در جایزه ادبی جلال‌آل‌ احمد عنوان شایسته تقدیر را به دست آورد. مقام معظم رهبری پیرامون این کتاب فرمودند: هرکس می‌خواهد فتنه اخیر فتنه ۸۸ را بشناسد؛ این کتاب را بخواند.

«لم یزرع» تازه‌ترین اثر محمدرضا بایرامی است که برای او جوایزی چون جایزه جلال آل احمد، کتاب سال و شهید غنی‌پور را به ارمغان آورده است. لم یزرع یکی از بهترین رمان‌های یکسال اخیر ادبیات داستانی ایران است‌، کتابی که در کمتر از یکسال پس از انتشار به چاپ دوم رسید.  «رویای نیمه‌شب» اثر حجت الاسلام مظفر سالاری با موضوع وحدت بین مسلمانان داستان عشق پسری سنی مذهب به دختری شیعی را روایت می‌کند.  ۱۰۷ هزار نسخه از این کتاب در سال ۹۵ به فروش رفته است.

«عباس دست طلا»  دیگر کتاب پرفروش سال ۹۵ بوده است،‌ انتشارات فاتحان این کتاب را ۲۰ مرتبه تجدید چاپ کرده است. عباس دست طلا روایت عملکرد بسیجیان فنی در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

اما، رتبه نخست پرفروش‌های بازار ترجمه به آثار جوجو مویز اختصاص دارد،‌ «من پیش از تو» در یکسال گذشته بیشترین فروش در بازار ترجمه را داشته‌ است. انتشارات آموت ۱۹ هزار چاپ از این کتاب را در سال ۹۵ روانه بازار کرد که تقریباً همگی نسخه‌های آن به فروش رفته‌اند.

ترجمه های شخصیت های سرشناس همچنان پر مخاطب

بازار نشر ۹۵ گر چه دوران پر رونقی را تجربه نکرد، اما ترجمه های برخی از چهره های سرشناس غیر نویسنده کشور مانند ترانه علیدوستی (هنرپیشه سینما) و عادل فردوسی پور (مجری برنامه ۹۰ شبکه سوم سیما) توانست در فهرست آثار پر فروش قرار بگیرد.

عادل فردوسی پور که ۲ سال پیش کتاب “هنر شفاف اندیشیدن” اثری ارزشمند از دکتر رولف دوبلی را با کمک دو تن از دوستانش روانه بازار کرده بود، در سال گذشته ترجمه خود را در فهرست پر مخاطب ترین آثار سال مشاهده کرد. این کتاب در دوران رکود نشر ایران توانست سی و هشت بار تجدید چاپ شود.

اثری که حتی ناشرش را بر آن داشت قطع جیبی کتاب را نیز در اختیار مخاطبان قرار دهد.. هنر شفاف اندیشیدن، با قلم روان و خواندنی دکتر دوبلی و ترجمه جذاب فردوسی پور و همکارانش، ما را با خطاهای متداول در اندیشیدن آشنا می کند. خطاهایی که بعضا سبب می شود که نتوانیم درست فکر کنیم و به موفقیت نزدیک شویم.

نگاهی به رمان های پر فروش؛ از ملت عشق تا ‌دختر پرتقالی

رمان در بازار کم رونق نشر و مطالعه ایرانیان، همچنان در فهرست ژانرهای پر طرفدار در همه گروه های سنی قرار دارد. در چند سال اخیر، بسیاری از ناشران ایرانی با انتشار کتاب های رمان از نویسندگان مطرح داخلی و بین المللی، وارد این عرصه جذاب شده اند.

چه خبر از تندیسی ها؟

ترجمه های ویدا اسلامیه از جی کی رولینگ در انتشارات کتابسرای تندیس از جمله پر فروش های سال ۹۵ هستند. کتاب های دیگری مانند رمان «ملت عشق» نوشته الف شفق با ترجمه ارسلان فصیحی، «سمفونی مردگان» نوشته عباس معروفی، «برتری خفیف» نوشته جف اولسون با ترجمه لطیف احمدپور و میلاد حیدری، «از فرانکلین تا لاله زار» (زندگی نامه همایون صنعتی زاده) نوشته سیروس علی نژاد، «مغلطه» (راهنمای درست اندیشیدن) نوشته جمی وایت با ترجمه مریم تقدیسی و «هنر همیشه بر حق بودن» نوشته آرتور شوپنهاور با ترجمه عرفان ثابتی از جمله کتاب های پر مخاطب تندیسی ها در سال ۹۵ بودند.

رمان «دختر پرتقالی» نوشته یوستین گاردر با مهوش خرمی پور، فیلمنامه‌ های «هری پاتر و فرزند نفرین شده» و «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» نوشته جی. کی رولینگ با ترجمه ویدا اسلامیه، «بازگشت به کافه چرا» نوشته جان استرلسکی با ترجمه مهوش خرمی پور و «آخرین نفس» نوشته پل کالانیتی و ترجمه مهرداد بازیاری نیز از جمله کتاب‌های پرفروش انتشارات کتابسرای تندیس در فصل زمستان ۹۵ هستند.

چه خبر از ققنوسی ها؟

هشتمین چاپ کتاب “مانولیتو” نوشته الیرا الیندو که توسط فرزانه مهری در ژانر کودک و نوجوان منتشر شده است، از جمله کتاب های پر فروش ققنوسی ها در سال ۹۵۵ بود.

مانولیتو پسربچه‌ای ۹ ساله است که با پدر و مادر، پدربزرگ و برادر کوچکش در آپارتمانی در طبقه سوم در یک محله فقیرنشین، در مادرید زندگی می‌ کند. او پدربزرگش را خیلی دوست دارد، زیرا همیشه در مراحل سخت زندگی با او همدردی می‌ کند. برادر کوچکش را نیز بسیار دوست دارد؛ هر چند که گاهی از دست او عاصی می‌ شود.

مانولیتو در مدرسه دوستان متعددی دارد که با هر کدام از آن‌ ها رابطه ای خاص را پیگیری می کند. ماجرای جذاب مانولیتو در مدرسه، در خانه و خلاصه در محله – به قول خودش «محله ما» – می‌ گذرد. این داستان‌ ها در ۷ جلد مجزا نوشته شده اند. البته دو جلد آن فصول به هم پیوسته دارد ولی بقیه مستقل هستند.

انتشارات آفرینگان سه جلد از این کتاب‌ها را منتشر کرده و بقیه آن‌ ها به زودی به بازار کتاب عرضه خواهد شد. فرزانه مهری این کتاب‌ ها را از فرانسه ترجمه کرده است، البته نگارش اصلی آن‌ ها به زبان اسپانیایی است. مترجم داستان‌ ها تاکنون کتاب‌ های دعوا نکنیم و گفت و گو کنیم (مجموعه ۶ جلدی)، جادوگر و رئیس پلیس، تخم تمساح و دیگر کتاب‌ های کودکان و نوجوانان را ترجمه کرده است.

کتاب ۴۵۰ صفحه ای به نام “دالان بهشت، نوشته نازی صفوی که چاپ چهل و نهم خود را در سال ۹۵ تجربه کرد، از پرفروش‌ ترین‌ رمان‌ های‌ ایرانی‌ به شمار می رود.

این داستان‌، روایت زندگی‌ دختری است‌ که‌ بنا به‌ تصمیم‌ والدینش‌ ازدواج‌ می‌ کند و خیلی‌ زود شکست‌ می‌ خورد.

در ادامه بخشی از کتاب را با هم می خوانیم:

خدایا چقدر نفهم‌ و کودن‌ بودم‌ که‌ درک‌ نمی‌کردم‌. حس‌ حسادت‌ زنانه‌ کجا و غیرت‌ و تعصب‌ مردانه‌ کجا. حتی‌ مهلت‌ نشد چشم‌ هایش‌ را ببینم‌، سیلی‌ اش‌ چنان‌ سخت‌ و محکم‌ و آنی‌، مثل‌ برِ توی‌ صورتم‌ خورد که‌ هیچ‌ چیز ندیدم‌.” پسر یا دختر کدام‌ مقصرند؟ و آیا این‌ پرسش‌ از ریشه‌ اشتباه‌ نیست‌؟ پسر جوانی‌ تحصیل‌ کرده‌ است‌، زندگی‌ اجتماعی‌ موفقی‌ دارد و رفتارهایش‌ توسط‌ هر دو خانواده‌ تأیید می‌ شود.

دختر اما بی‌ تجربه‌ است‌، از پشت‌ میز مدرسه‌ و از بازی‌ کودکانه‌ به‌ جایی‌ پرتاب‌ شده‌ که‌ نمی‌ شناسدش‌ و بزرگ‌ترها آن را زندگی‌ زناشویی می‌خوانند. همه‌ چیز علیه‌ دختر است‌. نویسنده‌ اما به‌ یاری‌ سطرهای‌ نانوشته‌ اش‌ چیز دیگری‌ را به‌ تصویر می‌ کشد. سپیدخوانی‌ ها از به‌ مسلخ‌ بردن‌ یک‌ قربانی‌ حکایت‌ می‌ کنند.

نازی‌ صفوی‌ ۳۸ سال‌ دارد، ذاتاً نویسنده‌ است‌ و در آثارش‌ بیش‌ از هر چیز به‌ زنان‌ می‌ پردازد.

 

تجدید چاپ‌های سه رقمی

سه کتاب مهم در این چند سال اخیر توانسته‌ است بیش از صد‌بار به چاپ برسد که عبارتند از مفاتیح‌الحیاه، دا و مساله حجاب. این نشان می‌دهد کتاب‌های دینی و کتاب‌های رئالیستی در زمینه تاریخ بخصوص درباره دفاع مقدس هنوز مخاطب دارد و انگشت اتهام کتابخوان‌نبودن و هزینه‌نکردن برای خرید کتاب را از سمت مخاطبان عام و خاص برمی‌دارد.

مفاتیح‌الحیاه

این کتاب که نوشته آیت‌الله جوادی آملی است، از سوی انتشارات اسراء به چاپ رسیده. مفاتیح‌الحیاه در هر فصل و بخش دارای توضیحات بسیار کوتاهی بوده که پس از آن احادیث مختلف در باب آن موضوع آورده شده است. این احادیث کاربردی در متن اصلی کتاب به صورت فارسی آمده و در زیرنویس با فونت کوچک‌تر به صورت عربی بیان شده است. منبع هر حدیث نیز مشخص شده تا هم عموم و هم محققان بهره کافی ببرند. پنج فصل این کتاب عبارت است از: تعامل انسان با خود، تعامل انسان با همنوعان، تعامل مردم و نظام اسلامی، تعامل انسان با حیوان و تعامل انسان با خلقت زیست‌محیطی. جالب است بدانید قیمت این کتاب از ابتدا تاکنون ۱۴۵۰۰ تومان بوده و هیچ‌گاه افزایش نیافته است.

دا

آنقدر درباره این کتاب به روش‌های مختلف گفته و نوشته شده است که همه می‌دانند دا به معنی مادر بوده و این کتاب خاطرات سیده‌ زهرا حسینی درباره جنگ ایران و عراق است؛ زمانی که حسینی دختری هفده ساله بوده و شاهد محاصره خرمشهر به دست عراقی‌ها بوده است. البته همیشه بر این کتاب انگشت اتهامی بوده است، مبنی بر این که در بسیاری از مراسم و جلسات و… دا را به مهمانان هدیه داده‌اند و همین عامل فروش بالای آن شده است، ولی خرید زیاد مردم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و حتی در کتابفروشی‌ها نشان می‌دهد مخاطبان زیادی از این کتاب استقبال کرده‌اند تا جایی که پرمخاطب‌ترین کتاب سال ۸۸ اعلام شد

مساله حجاب

تعریف حجاب و حدود آن از مسائل داغ روز است که موجب شده کتاب مساله حجاب تاکنون ۱۰۴ بار تجدید چاپ شود. شهید مطهری در این کتاب به بررسی حجاب در قوم یهود و ایران باستان و جاهلیت عرب و هند پرداخته است و عوامل مختلف گرایش به حجاب را از نظر اسلام بررسی کرده است. این کتاب شامل پنج بخش می‌شود که عبارت است از: تاریخچه حجاب، علت پیدا شدن حجاب، فلسفه پوشش در اسلام، ایرادها و اشکال‌ها و حجاب اسلامی. در انتها شهید مطهری مباحث فقهی مربوط به حجاب را مفصل بیان کرده‌اند.

دورقمی‌های درخشان

شاید شما هم فکر می‌کردید که در این فهرست بالای صد بار تجدید چاپ، کتاب‌های بیشتری قرار بگیرد؛ ازجمله رمان‌ها، داستان‌ها ، شعرها و…، ولی راستش این که بعضی از کتاب‌ها در بین مردم شهرت پیدا کرده است، بعضی از کتاب‌ها تعداد تجدید چاپ‌هایشان کم است، ولی شمارگان زیادی دارد. مثلا ده هزار جلد کتاب را می‌توان فقط دوبار تجدید چاپ کرد یا پنج بار. در هر صورت آمارها می‌گوید کتاب‌های زیادی وجود دارد که طرفداران فراوانی داشته و تعداد چاپ‌هایشان حداقل از ۲۰ مرتبه به بالاست.

بامداد خمار

فتانه حاج سیدجوادی، نویسنده رمان بامداد خمار از انتشارات البرز است. کتاب درباره دختر جوان و تحصیلکرده و ثروتمند به نام سودابه است که می‌خواهد با مردی متفاوت از خودش (به لحاظ فرهنگی و اقتصادی) ازدواج کند و البته این کار را می‌کند، ولی بعد با زندگی تلخی مواجه می‌شود. این رمان تاکنون ۵۴ بار تجدید چاپ شده است.

همخونه

این رمان (فارغ از نام رمان عامه‌پسند و…) آنقدر مخاطب دارد که تاکنون ۴۹ بار تجدید چاپ شده باشد. مریم ریاحی این رمان را درباره دختری به اسم یلدا نوشته که پدر و مادرش از دنیا می‌روند. از همین‌جاست که ماجرای زندگی او و ازدواج خاص و متفاوتی که باید به آن تن بدهد.

لطفا گوسفند نباشید

همیشه رمان‌نویس‌ها و داستان‌نویس‌های ایرانی نیستند که بالاترین آمار فروش کتاب را دارند. محمود نامنی، نویسنده کتابی است که تاکنون بیش از ۴۹ بار از سوی انتشارات نامن به فروش رسیده است. این کتاب در زمینه خودشناسی و روان‌شناسی است. نام متفاوت این کتاب موجب شده خوب در ذهن‌ها ثبت شود.

چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم

زویا پیرزاد را قشر رمان‌خوان خوب می‌شناسند و البته استقبال مردم از کتاب او موجب شد حداقل ۴۶ بار تجدید چاپ شود.

راوی این رمان، زنی ارمنی است که در دهه ۴۰ در آبادان زندگی می‌کند و از یکنواختی احوالات خودش می‌گوید و روابط خانوادگی‌ و فرزندان دوقلویش و بعد ماجرای عاشق شدنش و…. جایزه‌های ادبی یلدا، بهترین رمان سال بنیاد گلشیری و جایزه کتاب سال، همگی نشانی بر موفقیت این رمان دارد. دیگر کتاب این نویسنده با نام «عادت می‌کنیم» تاکنون ۲۹ بار تجدید چاپ شده است.

دالان بهشت

نازی صفوی، نویسنده این رمان از انتشارات ققنوس است. این کتاب که تاکنون ۴۵ بار تجدید چاپ شده است، درباره دختری است که به اصرار والدینش به ازدواجی ناخواسته تن می‌دهد و بعد از مدتی در زندگی خود شکست را تجربه می‌کند.

کافه پیانو

این کتاب پرجنجال نوشته فرهاد جعفری هنوز هم به فروش می‌رسد و هنوز هم مخاطب خودش را دارد، زیرا تاکنون ۳۸ بار تجدید چاپ شده است. کافه پیانو، داستان مردی است که در رشته حقوق درس‌خوانده، ولی بعدها به دلایلی یک کافه متفاوت باز می‌کند به نام کافه پیانو. ماجرای افکار او و احوالات دختر هفت ساله‌اش به نام گل گیسو و همسرش قصه این رمان را تشکیل می‌دهد.

من او

رضا امیرخانی برای خیلی‌ها شناخته شده است. نثر متفاوت و خلاقیت‌های زیاد در نوشته‌هایش موجب شده افراد زیادی حتی برای یک‌بار هم که شده یکی از آثار او را بخوانند. در این میان کتاب «من او» اقبال بیشتری پیدا کرده و ۳۷ بار تجدید چاپ شده است. این کتاب ابتدا در انتشارات سوره مهر به چاپ می‌رسید که بعد از طریق انتشارات افق به دست مخاطبان رسید، البته با طراحی جلد متفاوت. «بیتون» و «قیدار» از دیگر کتاب‌های معروف این نویسنده است.

مشکلات را شکلات کنید

محسن لعلی در حیطه روان‌شناسی توانسته این کتاب خود را بیش از ۲۸ بار تجدید چاپ کند. در این کتاب، داستان‌های واقعی و نمادینی از مشکلات زندگی افراد بیان شده که در نهایت نشان می‌دهد هر‌یک از این مشکلات، فرصت‌های رشد زندگی است و می‌توان با آنها زندگی بهتری را تجربه کرد.

شخصیت‌های معروف، کتاب‌های پرفروش

در عرصه فرهنگ و اندیشه بعضی نام‌ها معتبر هستند و خواننده کافی است در موضوعات مختلف به سراغ آثار این اشخاص برود تا هر بار خود را نو کند.

شهید مطهری یکی از همین نامداران معتبر است. کتاب‌های استاد سال‌های سال است که با قیمت مناسب به فروش می‌رسد. البته بعضی از موضوعات شهرت بیشتری پیدا کرده‌ است. مثلا کتاب «داستان راستان» بیش از ۵۰ بار و کتاب «حماسه حسینی» بیش از ۶۰ بار به چاپ رسیده است. البته کتاب «جاذبه و دافعه علی علیه‌السلام» نیز همواره از پرفروش‌های انتشارات صدرا بوده است. این کتاب‌ها بخصوص در مناسبت‌های مرتبط فروش بیشتری پیدا می‌کنند.

دکتر علی شریعتی یکی دیگر از فرهیختگان است که کتاب‌هایش فروش‌های بالا را تجربه کرده‌ است. کتاب «هبوط در کویر» تاکنون بیش از ۳۳ بار تجدید چاپ شده است و کتاب «زن» (فاطمه فاطمه است) بیش از ۲۸ بار.

نمی‌شود از نویسندگان معتبر گفت و نام سیدمهدی شجاعی را نیاورد. «کشتی پهلو گرفته» تاکنون ۴۰ بار تجدید چاپ شده است و «آفتاب در حجاب»، «از دیار حبیب» و «سقای آب و ادب» از پرفروش‌ترین آثار این نویسنده بوده‌ است.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدیدچاپ پنج‌کتاب بنیاد فارابی برای نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا بشیری فراز مدیر مرکز انتشارات، آموزش و پژوهش فارابی از تجدید چاپ پنج کتاب انتشارات بنیاد سینمایی فارابی در آستانه برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: یکی از نخستین کارها پس از اقدام برای احیای مرکز انتشارات، بررسی محتواهای از پیش موجود در راستای بازتولید و بازنشر این آثار بود. از این‌رو در کم‌ترین زمان باید سریع‌ترین اقدامات صورت می‌گرفت تا انتشارات بتواند با آمادگی پا به نمایشگاه کتاب بگذارد. از این رو آثاری که هنوز محتواهای آن‌ها قابل استفاده برای مخاطب بود و جزو کتاب‌های پرخواننده سینمایی محسوب می‌شوند برای بازنشر انتخاب و راهی چاپخانه شدند.

کتاب‌های «نیمه تاریک نابغه (زندگی نامه آلفرد هیچکاک)» نوشته دونالد اسپوتو و ترجمه محسن امیری؛ «فیلمنامه نویسی در قرن ۲۱» نوشته لیندا آرنسون و ترجمه شاپورعظیمی؛ «پیش درآمدی بر فیلم» نوشته ویلیام.اچ.فیلیپس و ترجمه فتاح محمدی؛ «در مسیر فیلم‌سازی؛ مقدمه‌ای بر مهارت کارگردان» نوشته الکساندر مکندریک با پیشگفتاری از مارتین اسکورسیزی و ترجمه نفیسه سادات و «کارگردانی داستان؛ داستان گویی حرفه‌ای و تکنیک‌های طراحی استوری بورد در فیلم زنده و انیمیشن» نوشته فرانسیس گله باس و ترجمه داریوش نوروزی و شیوا زنگنه عناوینی هستند که بازنشر شده‌اند.

به گفته مدیر مرکز انتشارات بنیاد سینمایی فارابی بالغ بر ۱۰۰ عنوان کتاب و فصلنامه در غرفه بنیاد فارابی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دو شکل حضوری و مجازی به دانشجویان، پژوهشگران، اساتید و عموم علاقمندان سینما عرضه می‌شود.

کد خبر 6084507 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • چاپ یک‌رمان پلیسی دیگر از فردریک دار/«آموزش آدمکشی» در بازار نشر
  • عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها کتابفروشی‌ها آمد
  • پادشاه داستان‌های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟
  • تجدیدچاپ پنج‌کتاب بنیاد فارابی برای نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های ادبیاتی جذاب
  • کتاب های پرفروش سال ۱۴۰۳
  • جنگ موقعیت‌های دراماتیکی برای نوشتن دارد
  • پادشاه داستان های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟