Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@16:08:13 GMT

اتحادیه رستوران داران اصفهان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۴۰۱۸

اتحادیه رستوران داران اصفهان پلمب شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین ملت  اظهار داشت: روز دوشنبه ماموران اماکن با حکم قضایی به اتحادیه رستوران داران آمدند و با بردن ۱۸ پرونده برای بررسی بیشتر، درب اتحادیه را پلمب کردند.

وی بیان داشت: هنوز دلیل پلمب مشخص نیست وتنها اعلام کردند در پی شکایت تعدادی، دستگاه قضایی حکم بررسی پرونده‌های موجود در دبیرخانه و پلمب اتحادیه را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه رستوران داران اصفهان با اظهار اینکه ما خود نیز منتظر مشخص شدن علت پلمب اتحادیه و شکایت شاکیان هستیم، ادامه داد: امروز صبح هم مامورانی از اداره اماکن آمدند و ۱۸ پرونده دیگر را برای بررسی بیشتر با خود بردند.

وی در پاسخ به اینکه شنیده شده است که این پلمب به دلیل تخلفات اداری و مالی بوده است، گفت: هنوز علت مشخص نیست اما هیچ مورد مشکوکی هم تاکنون در بررسی ها مشخص نشده است.  

ملت با بیان اینکه در ابتدا به ما اعلام کردند که عده ای به علت عدم دریافت پروانه کسب و مجوز اقدام به شکایت کردند، اضافه کرد: کمیسیون نظارت در اتاق اصناف وجود دارد و اگر هم تخلفی باشد وظیفه این کمیسیون است که بررسی کند که ما این موضوع را به گوش رئیس اتاق اصناف رساندیم.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد عرضه کننده گوشت تاریخ مصرف گذشته در قشم پلمب شد

ایسنا/هرمزگان واحد عرضه کننده محصولات دامی و پروتئینی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در قشم پلمب شده و پارچه تخلف بر سر در این واحد نصب شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان امروز ۲۶ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان  با اشاره به اقدام تعزیرات در برخورد با فروشندگان اقلام خوراکی فاسد، اظهار کرد: در بازرسی و گشت مشترک صورت گرفته از یک واحد صنفی در شهرستان قشم، بیش از ۹ تن گوشت دام و طیور تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط و پرونده برای بررسی به تعزیرات ارسال شد.

کیومرث حسن‌پور افزود: بعد از بررسی پرونده در شعبه اول تعزیرات، مسئول این واحد صنفی متخلف به پرداخت ۳۹۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد که البته با اعتراض متهم، پرونده در مرحله تجدید نظر قرار دارد.

عنوان کرد: پرونده‌های تخلف در حوزه کالا و ارز، کالا و خدمات و همچنین بهداشت و درمان در شعبه‌های مختلف تعزیرات رسیدگی می‌شود و مردم می‌توانند هرگونه تخلف صنفی ازجمله گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و قاچاق کالا را به تعزیرات اطلاع دهند.

وی ادامه داد: شماره تلفن ۰۷۶۳۵۲۴۱۲۱۰ و سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایت‌های مردمی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
  • قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف؛ کدملی نخرید
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف/ کدملی نخرید
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف/کدملی نخرید
  • ۶۲ «کافی شاپ» و رستوران در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۶۲ کافی شاپ و رستوران در مشهد
  • ۶۲ کافی شاپ و رستوران در مشهد پلمب شدند
  • واحد عرضه کننده گوشت تاریخ مصرف گذشته در قشم پلمب شد