Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی شکری  با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور برای دانش‌آموزان متوسطه دوم و از پایه‌های دهم و یازدهم آغاز شده است، اظهار داشت: اجرای این طرح تا دهم اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد یافت.

وی هدف از اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور را آشنایی با فلسفه جهاد در راه خدا،  القای حس خود باوری، مسئولیت پذیری، تجدید خاطرات حماسه‌های رزمندگان اسلام، آشنایی با دستاوردهای دفاع مقدس، تجدید میثاق آنان با شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگری شهدا، آشنا کردن نسل جوان و نوجوان  با آداب و فرهنگ دفاع مقدس و انتقال این ارزش‌ها و این فرهنگ به نسل دانش آموز عنوان کرد و ابراز داشت: مرحله اول اعزام تا آبان ماه و قبل از اربعین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه در مرحله اول دو هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دختر در قالب ۶۴ دستگاه اتوبوس به این اردوها اعزام می‌شوند، گفت: این دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی فتح‌المبین و محرم، دشت عباس، دهلران، موسیان، منطقه قلاویزان، مهران و سد کرخه در مدت چهار شبانه روز بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه دستورالعمل برگزاری این اردوها به ۴۱ منطقه استان اصفهان ابلاغ شده است، تصریح کرد: به دلیل حساسیت‌های موجود در مسائل ایمنی دانش آموزان در اعزام به اردوها به ویژه راهیان نور و با همکاری دوستان و پاسداران سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان و شرکت جوان سیر اقدامات خوبی به عمل آمده و پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

شکری با بیان اینکه سهم مشارکت خانواده‌ها برای حضور دانش‌آموزاندر اردوی راهیان نور، مبلغ ۵۰ هزار تومان است، اضافه کرد: در روز چهارم آبان ماه به صورت نمادین مراسم بدرقه دانش آموزان با حضور مسئولان استانی و محلی از کنار مزار شهید مدافع حرم شهید حججی از نجف آباد برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر سال جمعی از جوانان دانشجو از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

اسماعیل شریعت‌منش افزود: بر همین اساس بیش از ۲۵۰ نفر از دانشجویان استان در اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی «بازی دراز» اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.

شریعت‌منش ادمه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده انشاءالله تمام تلاش خود را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص «زیارت با معرفت» و استفاده حداکثری دانشجویان از این سفر انسان‌ساز معنوی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • اعزام اولین کاروان حج عمره لرستان به سرزمین وحی
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان