Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا رشیدیان عصر پنجشنبه در مراسم راه اندازی آزمایشی رادیو ملی – تصویری زیارت در مشهد افزود: در شرایط فعلی که دشمنان، اسلام هراسی و اسلام ستیزی را در پیش گرفته اند، مشهد، پایتخت اسلام راستین متکی بر تفکر ناب محمدی و پیام اصیل نبی مکرم اسلام (ص) و سرزمین عالم آل محمد (ص) است.
وی اظهار کرد: ذخیره علم و فرهنگ رضوی بجامانده از حضرت امام هشتم (ع) رسالت بزرگی بر دوش مردم مشهد نهاده تا این فرهنگ را در جهان گسترش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: حب اهل بیت (ع) و شور دینی در مردم ایران به خوبی شکل گرفته اما در انتقال آنچه که روح و ماهیت زیارت و اشاعه فرهنگ رضوی است، به خوبی عمل نشده است.
رشیدیان افزود: فرهنگ زیارت، فرهنگ ناب و اصیل متکی بر آموزه های پیامبر اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) است و باید بتوان از تجهیزات و امکانات امروز برای اطلاع رسانی و اشاعه این فرهنگ به خوبی بهره گرفت.
وی اظهار کرد: راه اندازی معاونت هماهنگی امور زائران در استانداری اقدمی در جهت هماهنگی بین دستگاه های اجرایی متولی برای ارسال پیام و کلام امام رئوف به مردم تشنه روزگار است تا حل کننده مشکلات ناشی از برداشت های ناثواب از دین باشد.
وی اظهار امیدواری کرد، رادیو زیارت از ظرفیت های دانشگاه و حوزه و هنرمندان این استان بهره گیرد و بدون نگاه جناحی و صنفی در خدمت ترویج فرهنگ زیارت از مبدا تا مبدا باشد.
استاندار خراسان رضوی گفت: رادیو زیارت می تواند با زائر حرکت کند و از مبدا، فرهنگ زیارت را به زائر آموزش دهد و پس از زیارت نیز به معرفت افزایی و تثبیت آثار زیارت برای زائر اقدام نماید.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی اظهار کرد: این اداره کل به معرفی قابلیت‌ها و طرفیت‌های گردشگری و تدوین سند زنجیره ارزش گردشگری و اقتصاد زیارت پرداخته است. 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تصریح کرد: معرفی زنجیره‌های ارزش بخش‌های مختلف اقتصادی کشور با همت وزارت کشور و در سالن ۴۱ برگزار شده است. 

وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی و همچنین مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از غرفه این استان بازدید و مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به تشریح ظرفیت‌های زنجیره‌های ارزش گردشگری و گوهر سنگ‌ها پرداخت.

دیگر خبرها

  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم