Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@17:41:36 GMT

گزارش زنده؛ فولاد 1 - سایپا 0

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۴۵۶۶

گزارش زنده؛ فولاد 1 - سایپا 0

شاگردان سیروس پورموسوی و علی دایی برای بقا در جمع تیم‌های بالای جدول نیاز به برد مقابل هم دارند.

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان بعد از دو برد و دو تساوی در چهار هفته اخیر اکنون بهترین فرصت را دارد تا با کسب پیروزی برابر سایپا، بالاتر از پرسپولیس موقتا به رده سوم جدول صعود کند و به ادامه حضورش در جمع مدعیان جدول ادامه دهد ولی در آن طرف علی دایی هم نمی‌خواهد تیم‌اش به روند پنج بازی لیگ و ناکامی در برد تداوم بخشد و در تلاش است تا در اهواز به موفقیت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های فولاد و سایپا را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


هفته دهم لیگ برتر؛ ساعت: 18؛ تاریخ: 96/07/27
استادیوم: غدیر اهواز/ تماشاگر:
داور: رضا مهدوی؛ کمک‌ها: حسن یوسفی، محمد راهی و جواد رحیم‌زاده/ ناظر: ابراهیم میرزابیگی

 


فولاد خوزستان


حامد لک، ایوب والی، میلاد بدرقه، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، فرشاد جانفزا، سینا مریدی، امیر زلیکانی، ایمان مبعلی، نوید عاشوری و عبدالله ناصری
سرمربی: علی نظرمحمدی



سایپا تهران


محمدرضا اخباری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد دانشگر، دانیال ماهینی(46- سید احمد مهدی‌زاده)، امید خالدی، روزبه شاه‌علی‌دوست، رضا اسدی، حامد شیری، آرش رضاوند، علی قلی‌زاده و محمد عباس‌زاده
سرمربی: علی دایی

 

اخطار


میلاد بدرقه(48) از فولاد

 

شرح نیمه اول
 


در 15 دقیقه ابتدایی دو تیم نمایش نزدیکی داشتند و با گردش توپ در میانه زمین حریف خود را مورد ارزیابی قرار می‌دادند اما بعد از آن سایپا با بهره‌مندی از سرعت بالای علی قلی‌زاده و نفوذ از سمت راست زمین و محوطه جریمه فولاد، فرصت‌های جدی خلق کرد که دو واکنش حامد لک اجازه نداد تیم علی دایی به گل برسد؛ در ادامه شاگردان پورموسوی جلوتر آمدند و اگر خوش شانس بودند روی دو شوت عاشوری به گل می‌رسیدند که یکی از آنها هم به تیرک دروازه سایپا برخورد کرد؛ اتفاق مهم نیمه اول در دقیقه 39 رخ داد که داور بعد از نفوذ عباس‌زاده و تکل والی برای سایپا اعلام پنالتی نمود ولی کمک دوم او نظرش را تغییر داد تا دو تیم بدون گل به رختکن بروند.

 


لحظات حساس

 


دقیقه 16: حامد لک شوت پشت محوطه و پای چپ قلی‌زاده را در اختیار گرفت.

دقیقه 18: پاس در عمق دقیق اسدی و ضربه عباس‌زاده را لک به راحتی جمع کرد.
دقیقه 22: قلی‌زاده با نفوذ تند و سریع وارد محوطه جریمه سایپا شد که شوت او در موقعیتی تک به تک را حامد لک با واکنش بسیار خوبی دفع کرد.

دقیقه 25: ارسال جعفری از جناح راست زمین را اخباری در دو مرحله جمع کرد.
دقیقه 26: شوت بی‌دقت عباس‌زاده با اختلاف زیادی از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.
دقیقه 29: ضربه پُر قدرت و روی پای ناصری با اختلاف کمی از روی دروازه سایپا راهی اوت شد.

دقیقه 39: عباس‌زاده به محوطه جریمه سایپا نفوذ کرد ولی در حالی والی تکل زده بود، روی زمین افتاد تا مهدوی، داور این دیدار اعلام پنالتی کند اما بعد از لحظاتی که همه آماده زدن ضربه بودند محمد راهی، کمک داور دوم نظر داور را تغییر داد تا بازی بدون زده شدن پنالتی به گردش بیافتد.

 

 

دقیقه 45: ضربه فنی عاشوری با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه سایپا به اوت رفت.
دقیقه 3+45: بدشانسی فولاد و عاشوری در گلزنی ادامه داشت و بار دیگر شوت این بازیکن به تیرک دروازه سایپا برخورد کرد تا نیمه اول بدون گل خاتمه پیدا کند.

دقیقه 47: شوت پشت محوطه رضاوند را لک درازکش از گوشه دروازه جمع کرد.

دقیقه 53: پاس قلی‌زاده و شوت شاه‌علی‌دوست از داخل محوطه جریمه و در موقعیت خوبی به اوت زده شد.
دقیقه 54: شوت راه دور جعفری خطرساز نشد و توپ راه اوت را در پیش گرفت.
دقیقه 55: واکنش لک با دفع توپ از زیر طاق دروازه فولاد روی ارسال قلی‌زاده اجازه رسیدن سایپایی‌ها به گل را نداد.
دقیقه 55: عاشوری در فرصت بسیار خوبی صاحب توپ شد که ضربه کم دقت او به دانشگر برخورد کرد و یک کرنر به همراه داشت.

 


در حاشیه

 


* عبدالله کرمی، مدافع فولاد و مهدی ترابی، مهاجم سایپا محرومان این مسابقه هستند.
* پیش از شروع بازی رحیم زهیوی، مهاجم مصدوم فولاد و محمدرضا اخباری که در تیم ملی هم بازی بوده‌اند، با هم خوش و بش کردند؛ زهیوی از جایگاه ویژه مسابقه را تماشا می‌کند.
* حامد لک، دروازه‌بان ملی‌پوش فولاد و سابق سایپا پیش از شروع بازی با دسته گل به سمت علی دایی که در صبای قم سابقه کار با او را داشت، رفت و از او رخصت گرفت.
* احمد عبدالله‌زاده، هافبک ملی پوش فولاد در این دیدار روی نیمکت است.
* کنعانی‌زادگان و خالدی، دو مدافع خوزستانی سایپا پیش از شروع بازی به سمت نیمکت فولاد رفتند؛ همچنین ماهینی که فصل قبل شاگرد پورموسوی بود با دسته گل به سمت او رفت.
* الکساندر لوپز، مربی دروازه‌بانان تیم ملی از جایگاه ویژه این دیدار را تماشا می‌کند تا عملکرد حامد لک و محمدرضا اخباری را از نزدیک زیر نظر بگیرد.
* علی دایی و نیمکت نشینان سایپا اعتراض شدیدی به مردود اعلام شدن پنالتی و تغییر نظر داور داشتند که تا اتمام نیمه اول و رفتن داوران به رختکن این اعتراضات ادامه داشت.
 

 

فولاد خوزستان سایپا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها

به گزارش ورزش سه، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2024، تیم‌های ملی ازبکستان و استرالیا از بخت‌های قهرمانی رقابت‌ها، نمایش شطرنج‌واری را در ورزشگاه بانکوک آرنا داشتند که در پایان شاگردان وناسیو لوپز با کامبک خود، نخستین جدال‌شان را با پیروزی پشت سر گذاشتند. این دیدار با برتری مطلق تیم ملی ازبکستان نسبت به تیم پنج رنکینگ آسیا، در مالکیت توپ و موقعیت‌های خطرناک به جریان افتاد و علی‌رغم اینکه مردان لوپز، تیم ملی استرلیا را در نیمه خودی مچاله کرده بودند، اما موفق نشدند از دفاع جانانه حریف عبور کنند.

ازبکستان، دریادلانه به سوی دروازه استرالیا هجوم آورد و از اعتماد بنفس بالایی برخوردار بودند، اما این کانگروها هستند که توسط گرانت لیچ دقیقه شش به گل رسیدند و شرایط بازی را به کلی تغییر دادند. در اواخر نیمه اول، گزند حملات ازبکستان بر روی دروازه استرلیا شدت گرفت که بادولاتا دروازه‌بان استرالیا نسبت به ضربات بازیکنان ازبک، موفق‌تر عمل کرد تا نیمه نخست با پیروزی کانگرو ها به پایان برسد.

نیمه مربیان به وناسیوی بزرگ تعلق داشت. ازبکستان بازی را هدفمند آغاز کرد و عثمانوف تنها به یک دقیقه زمان نیاز داشت تا اولین گل میزبان جام جهانی را به ثمر برساند. با ترکیدن حباب دفاعی استرالیا، ازبک‌ها باری دیگر توسط رحمتوف به گل دوم دست یافتند تا در کمتر ۱۰۰ ثانیه، نتیجه واگذار کرده را به سود خود برگردانند.

در دقیقه 36، تولکینوف با یک حرکت زیبا و با دریبل زدن بازیکن استرالیایی، یک گل دیگر را برای رحمتوف ساخت و این بازیکن، اولین بریس مسابقات را با به ثمر رساندن سومین گل ازبکستان، به نام خود ثبت نمود.

پس دریافت این گل، مایلز داونی سرمربی استرالیا تایم استراحت گرفت و یک دقیقه بعد با پاس معرکه‌ای که تایلرگارنر برای اسکات روگان ارسال کرد، روگان موفق شد اختلاف را به یک گل کاهش بدهد، اما نتوانست مانع از شکست استرالیایی‌ها شود تا این بازی با نتیجه سه بر دو به سود ازبک‌ها پایان یابد.

* تیم ملی فوتسال ازبکستان در جریان بازی، فارغ از هر نتیجه‌ای، توسط دروازه‌بانش به سیستم پاورپلی روی آورد و این تاکتیک، استرالیا را به شدت آزار داد.

*جردن گوئریرو، ستاره استرالیا به دلیل مصدومیت در همان دقیقه اول، مجبور به ترک زمین شد.

* در دیگر دیدار این گروه و از 17:30، تیم ملی عربستان به مصاف عراق می‌رود.

دیگر خبرها

  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • عبداللهی: باید تا دقیقه آخر بازی می‌جنگیدیم
  • برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها