Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ توسعه تداوم توان موشکی کشور، قدردانی بشار اسد از حمایت‌های ملت و رهبر انقلاب، گران تمام شدن اشتباه محاسباتی بارزانی ،دیدار سرلشکر باقری با بشار اسد و غیره از پربازدیدترین عناوین خبری پنجشنبه (27 مهرماه) گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان است.

در دل مردم هراس انداختند که اگر اصولگرایان بیایند روابط بین‌الملل را برهم می‌زنند/ میرسلیم از چارچوب کار تشکیلاتی عدول کرد
عضو هیئت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: هراسی در انتخابات 96 در دل مردم انداختند که اگر جریان اصولگرا بیاید روابط بین‌الملل را بر هم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه‌ توان دفاع موشکی کشور تدوام خواهد یافت
سپاه پاسداران در بیانیه‌ای در پاسخ قاطع به رئیس جمهور آمریکا، بر عزم و اراده خود در مبارزه با نظام سلطه و توسعه‌ توان دفاع موشکی کشور تأکید کرد.

 

قدردانی بشار اسد از حمایت‌های ملت و رهبر انقلاب
رئیس جمهور سوریه در دیدار با سردار باقری از حمایت‌های رهبر انقلاب و دولت ایران از کشورش، قدردانی کرد.

سرلشکر باقری با بشار اسد دیدار کرد
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سفر خود به سوریه با بشار اسد رئیس‌جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

آمریکایی‌ها بدانند بحث موشکی هرگز قابل مذاکره نیست
امام جمعه موقت تهران گفت: بحث موشکی ابدا قابل مذاکره نیست و مذاکره در این باره مانند مذاکره بر سر ناموس است.

اشتباه محاسباتی بارزانی برای اقلیم کرد گران تمام شد
کارشناس خاورمیانه گفت:با آزادسازی کرکوک و سیاست‌های خائنانه بارزانی اقلیم کردستان عراق ضربه سیاسی و اقتصادی سنگینی را متحمل شد.

سالاری: در مسیر خدمت به مردم گیلان گام برمی‌دارم/تدوین سند راهبردی توسعه استان
استاندار گیلان گفت: با حضور در شهرستان‌های مختلف استان، سندی راهبردی با مدیریت یکپارچه برای توسعه استان گیلان تنظیم می‌کنم.

 

استقبال رسمی نخست وزیر ترکیه از جهانگیری+تصاویر
مراسم استقبال رسمی از معاون اول رئیس‌جمهور کشورمان توسط نخست‌وزیر ترکیه دقایقی پیش برگزار شد.

استمرار هماهنگی‌ها در مبارزه علیه خشونت و تروریسم در منطقه و جهان
وزیر دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت روابط و همکاری‌های دفاعی دو کشور، تحولات منطقه‌ای و مبارزه با تروریسم را مورد تبادل‌نظر قرار دادند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از پایگاه شبکه خبری المیادین، بشار اسد رئیس جمهور سوریه طی سخنانی تاکید کرد که مواضع این کشور از زمان آغاز آرمان فلسطین در سال ۱۹۴۸ ثابت بوده و حتی یک لحظه و تحت هیچ شرایطی تغییر نکرده است.

وی اظهار داشت که سوریه بدون تردید تمام آنچه را که لازم بوده و در حد امکانات این کشور بوده به فلسطینیان و عناصر مقاومت ضد اسراییل تقدیم کرده است.

اسد تاکید کرد که مواضع دمشق نسبت به مقاومت و موضع‌گیری‌های آن نه تنها هیچ تغییری نکرد، بلکه عمق و گسترش بیشتری پیدا کرده و حوادث و تحولات نشان می‌دهد که کسی که قدرت تصمیم‌گیری ندارد، آینده‌ای نیز نخواهد داشت و کسی که قدرت ندارد هیچ ارزشی در این دنیا ندارد و کسی که برای رسیدن به وطن خود مقاومت نمی‌کند، شایسته داشتن وطن نیست.

رئیس جمهور سوریه با اشاره به جانبداری کورکورانه دولت‌های غربی از صهیونیست‌ها تاکید کرد که این موضوع تازه‌ای نیست. وی اشاره کرد که تسلیم شدن گرچه می‌تواند احساس کاذب و موقت امنیت و چه بسا قدرت به انسان بدهد، اما نمی تواند تضمین کننده بقای تسلیم شدگان باشد. در این صورت[تسلیم در برابر دشمن] دیگر تاریخ مصرف این اشخاص و دولت‌ها به پایان می‌رسد و وقتی تاریخ مصرف آنها به پایان برسد، این کشورها ویران شده و دچار فروپاشی و نابودی می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • بارزانی وارد تهران شد
  • رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد
  • سفر مهم بارزانی به تهران پس از ۳سال | جزئیات دیدارهای رییس اقلیم کردستان
  • بارزانی امروز به تهران سفر می‌کند
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • سفر نیچروان بارزانی به تهران
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • اردوغان: تجارت با اسرائیل را ندیده گرفتیم و این در را بستیم
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات