Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: متاسفانه امروز شانس یار من نبود و توپ‌های من به هدر رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی آقاخان مهاجم تیم فوتبال پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران گفت:

خداراشکر می‌کنم که توانستیم پیروز شویم، بازی خوبی بود، فکر می‌کنم روز خیلی خوب ما هم نبود، ولی توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و این روند خوبمان ادامه پیدا کرد لطف خدا شامل حالمان شد که این روند را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی آقاخان در خصوص اشتباهات فردی خودش در این بازی افزود:

بله، گاهی اوقات مهاجمان یک جاهایی خودخواهی انجام می‌دهند و من هم انگیزه بالایی برای گلزنی داشتم و پاس گل بدهم شانسم را امتحان می‌کردم و ممکن بود این کار من تبدیل به گل شود و یا به هدر رود که متاسفانه امروز شانس یار من نبود و توپ‌های من به هدر رفت.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه تیمش ۶ بازی متوالی پیروز شده است، گفت:

واقعاً تمام هدفمان این است که بعد از هر بازی، بازی گذشته را به فراموشی بسپاریم و به فکر بازی بعدمان باشیم و با آنالیز و تمریناتی که انجام می‌دهیم و مطمئناً انگیزه بالایی که بچه‌هایمان دارند انشاالله همینطور ادامه دهیم و تمام تلاش و توانمان را می‌گذاریم تا به این روند ادامه دهیم ولی هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

کد خبر 6089668

دیگر خبرها

  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم