Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ واژگونی خودرو عامل 36.7 درصد تصادفات شهریورماه،تهران‌شباهتی‌به‌‌ «شهردوستدارکودک»ندارد و غیره از مهمترین و پر بازدیدترین بحث‌های روز پنج شنبه(بیست و هفتم مهرماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار بیست و هفتم مهرماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

واژگونی خودرو عامل 36.7 درصد تصادفات شهریورماه

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:واژگونی خودرو‌ها با ۳۶.۷ درصد بیشترین نوع تصادفات در شهریورماه را شامل می‌شود.

 

شکار پرندگان مهاجر وحشی در سراسر کشور ممنوع شد

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست گفت:شکار پرندگان مهاجر وحشی برای مقابله با شیوع احتمالی بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان در سراسر کشور ممنوع اعلام شد.

 

تهران‌شباهتی‌به‌‌ «شهردوستدارکودک»ندارد

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مصوبه «شهر دوستدار کودک» در حمایت از حقوق سالمندان، معلولان و کودکان پایتخت به خوبی اجرا نمی شود.

 

سرویس دهی خط 5 مترو تهران به تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال و نساجی مازندران

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران از سرویس دهی خط 5 مترو به تماشاگران مسابقه فوتبال در روز جمعه (28 مهر ماه) خبر داد.

 

حرکت قطارهای خط ۵ مترو تهران به حالت عادی بازگشت

حرکت قطارهای خط ۵ مترو تهران با رفع نقص فنی به حالت عادی بازگشت.

 

۸۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در غرب استان تهران کشف شد/دستگیری 31 قاچاقچی

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف محموله‌های قاچاق به ارزش بیش از ۸۲ میلیارد ریال خبر داد.

 

اجرای حکم قاتل ستایش به بعد از ماه صفر موکول شد

رئیس دادگستری استان تهران گفت: در مجموعه دستگاه قضا تصمیم گرفته شد که اجرای حکم اعدام قاتل ستایش به بعد از ماه های محرم و صفر موکول شود.

 

دستگیری سارق زن نما در شمال شهر پایتخت

رئیس کلانتری ۱۲۲ دربند از دستگیری سارق حرفه ای زن نما خبر داد.

 

حریق کلینیک درمانی سیدالشهدا (ع) مهار شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از مهار حریق در کلینیک درمانی سیدالشهدا(ع) خبر داد.

 

قل قل قلیان از ساق فوتبالیست‌ها به گوش می‌رسد/ اتلاف وقت پای نی قلیان

بعد از انتشار فیلم و تصاویری از قلیان کشی فوتبالیست‌های مطرح تیم پایتخت، موضوع ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن عمومی بار دیگر توسط دادستان تهران مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است

سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره علل تصادفات  گفت:  یکی از دلایل اصلی افزایش تصادفات استفاده و مکالمه با تلفن همراه در حین رانندگی ‌بالاترین درصد یعنی ۴۶ را به خود اختصاص داده است و این موضوع حتی بدون استفاده از هندزفری نیز اتفاق می‌افتد. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: ارسال پیامک توسط رانندگان نیز به میزان ۳۷ درصد در بروز تصادفات نقش دارد. 

سرهنگ کشیر گفت: همچنین تحقیق نشان می‌دهد که مکالمه با هندزفری ۲۷ درصد و مصرف مواد مخدر ۲۱ درصد در میزان و دلیل تصادفات نقش دارند. 

او تصریح کرد: راننده از مواد مخدر استفاده کرده و پشت فرمان نشسته و باعث شده  روح و روان و سیستم اعصاب وی او تحت تاثیر قرار ‌بگیرد که از جمله تاری دید، کاهش شدید شنوایی، درگیری ذهنی و مغزی و درک نکردن فاصله از مواردی است که می‌تواند برای این راننده اتفاق بیفتد که نتیجه‌ای جز تصادف در پی نخواهد داشت. 

سرهنگ کشیر افزود: همچنین استفاده از نوشیدنی‌های غیرمجاز و مصرف روان گردان‌ها به میزان ۱۳ درصد در بروز حوادث رانندگی تاثیر دارند. 

او  بیان کرد: این اعداد و ارقام مواردی نیستند که بخواهیم با آنها شوخی کنیم. شوخی با این اعداد شوخی با جان و زندگی خود و خانواده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!