Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@13:17:05 GMT

دايي: علي دايي فقط سکته نکرد!

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۵۶۶۹

دايي: علي دايي فقط سکته نکرد!

خبرگزاري آريا - سرمربي سايپا به شدت از داوري بازي امشب مقابل فولاد خوزستان انتقاد کرد.
به گزارش "ورزش سه"، علي دايي در نشست خبري بعد از ديدار با فولاد گفت: متاسفانه در اين بازي بايد با اتفاقات ماوراي مسائلي که در فوتبال رخ مي‌دهد، جنگ مي‌کرديم تا به امتياز برسيم؛ همه ديديم داور تا دقيقه آخر و حتي بعد از آن دست از تلاش بر نداشت تا ما شکست بخوريم و حتي نتيجه مساوي هم او را قانع نمي‌کرد!
او با ادامه انتقادات خود از داوري عنوان کرد: در نيمه اول خودِ کمک داور پرچم زده و سر جايش در لب خط ايستاده ولي نمي‌دانم يکدفعه چه شد که نظر او تغيير کرد؛ فقط همين صحنه نبود و او باز هم روي برخي صحنه‌ها چشم‌پوشي کرد و ديديم در وقت‌هاي تلف شده که هدف مدافع ما دفع توپ بود، تشخيص مي‌دهد پاس به عقب داده و خطاي دو ضرب اعلام مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربي سايپا ادامه داد: من چطور با اين اتفاقات مبارزه کنم؟ اسم اين بازي فوتبال نيست؛ همواره حرف مي‌زنيم فوتبال ما در دنيا جوانمردانه است ولي اين مسابقه هيچ چيزش جوانمردانه نبود؛ امشب بازيکنان ما دويدند ولي آناليزها از تيم حريف و تمرين روزهاي گذشته نتيجه را رقم نمي‌زد!
دايي با بيان اينکه حالا يکي از آقايان کميته داوران کارشناسي داشته باشد، گفت: آقايي که چلنج را چالنج مي‌گويد نظرش راجع به اين اتفاقات چيست؟؛ علي دايي چه کاري بايد انجام دهد و چطور مي‌خواهند جواب من را بدهند؟؛ امشب علي دايي فقط سکته نکرد؛ عجيب اينجاست که به مساوي هم رضايت نمي‌دهند و مي‌خواهند ما شکست بخوريم؛ اين اتفاقات هم با اين تصميم‌ها مي‌افتد تا به بيراهه برويم؛ در اين بازي خيلي از مسائل زير سوال رفت و تلاش بازيکناني را که با جان و دل تلاش مي‌کردند، با تغيير پنالتي زير سوال بردند؛ من روحيه صفر شده بچه‌ها را برگرداندم.
او درخصوص مسائل فني اين ديدار ابراز کرد: ما از فولاد بهتر بازي کرديم و از هر نظر بهتر بوديم ولي يک سري مسائل دست من نيست؛ فرصت‌ها را به راحتي هدر داديم و مثل هميشه بايد روي اين مشکل تمرين داشته باشيم؛ به دنبال تقويت تيم هستيم و از ابتداي فصل از 12 بازيکن خارجي تست گرفتيم که هيچکدام بهتر از نفرات خودمان نبودند.
سرمربي سايپا تاکيد کرد: زدن ضربات آخر مادرزادي است و دست من نيست که اين کار را انجام دهم؛ من تيم حريف را آناليز مي‌کنم. با تمرين کردن، بازيکن بهتر مي‌شود ولي با تمرين کردن بازيکني گلزن نمي‌شود چون گل کردن ضربه آخر مادرزادي است!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت آلگری از نمایش شاگردانش در داربی تورین

سرمربی یوونتوس از عملکرد شاگردانش در داربی تورین ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در هفته سی‌ودوم سری‌آ برابر تورینو با تساوی متوقف شد. یووه با این تساوی ۶۳ امتیازی شد. باید دید میلان امشب (یکشنبه) می‌تواند با برتری برابر ساسولو اختلافش را با یووه بیشتر کند یا خیر.

ماسیمیلیانو آلگری بعد از این دیدار به مدیاست گفت: بازی خوبی بود و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم و فکر می‌کنم بهترین موقعیت را در نیمه دوم داشتیم. حقمان کسب ۳ امتیاز بود ولی حریف نیز قابل احترام بود. تیم در مجموع مقابل تورینو خوب بازی کرد. اگر برابر حریفی مثل تورینو سه یا چهار موقعیت داشته باشید و از آنها استفاده نکنید نباید توقع برنده شدن داشته باشید. ایجاد ۱۰ یا ۱۲ موقعیت در هر بازی دشوار است و باید بهتر از اینها از موقعیت‌ها استفاده کنیم. یک کلین‌شیت دیگر کسب کردیم و به روند مثبت‌مان ادامه دادیم.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: فکر می‌کنم می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. ولاهوویچ، کیه‌زا و مویز کین باید بهتر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردند.

مکس آلگری که طی هفته‌های اخیر اعلام کرده به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست و رقابت دشواری با میلان، بولونیا و رم برای کسب این سهمیه دارد.

یوونتوس در دیدار بعدی باید در سری آ به مصاف کالیاری برود و در ادامه دیدار برگشتش را در نیمه نهایی کوپا ایتالیا برابر لاتزیو برگزار خواهد کرد. دیدار رفت با برتری ۲ بر صفر بیانکونری به پایان رسید و شاگردان آلگری شانس کسب قهرمانی در کوپا ایتالیا را دارند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • ابلاغیه فوری کمیته اخلاق برای جنجال لیگ یک
  • نقش مهم محبی در پیشرفت روستوف
  • سیمونه اینزاگی: از تتو زدن خوشم نمی آید؛ اگر قهرمانی مقابل میلان قطعی شود، لذت بخش خواهد بود
  • شوک در سری آ؛ همبازی سردار آزمون سکته کرد + عکس
  • کلوپ: با این شکل بازی اصلا چرا باید قهرمان بشویم!‏
  • اختلاف در لیورپول: مهاجم‌ها باید بهتر کار کنند!‏
  • رضایت آلگری از نمایش شاگردانش در داربی تورین
  • تن‌هاخ پس از یک ناکامی دیگر: شخصیت برنده داریم!
  • سرآسیایی: بحث ما اتفاقات ساده داوری نیست