Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، دوین میشل شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: من دوشنبه سفرم را از آمریکا به سمت ایران آغاز کردم و بامداد پنجشنبه به گرگان رسیدم، سفر بسیار طولانی را پشت سر گذاشتم تا به گرگان برسم.

وی افزود: یکی از دوستان من به نام آندره براون چند سال قبل در گرگان بازی می‌کرد و چیزهای فوق العاده‌ای در خصوص گرگان به من گفت که شهر زیبایی است و پایتخت بسکتبال ایران محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: من همواره دوست داشتم در جایی بازی کنم که تماشاگران خوبی داشته باشد و گرگان این شرایط را داشت.

انتظار داشتم تماشاگران بیشتری به سالن بیایند

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال یس آل گرگان در خصوص سوابق خود گفت: من درNBA  در تیم‌های لس آنجلس لیکرز و میامی هیت بازی کردم و سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ که لس آنجلس لیکرز دو فصل پیاپی قهرمان NBA شد من با کوبی برایانت، پاو گسول، لامار اودوم، درک فیشر، ترور آریزا و ران آرتست همبازی بودم.

میشل ادامه داد: من سابقه طولانی در بسکتبال دارم و در کشورهای مکزیک، ونزوئلا و اروگونه هم بازی کرده‌ام.

وی بیان کرد: اکنون خوشحال هستم که حضور در ایران و گرگان را تجربه می‌کنم زیرا همواره به دنبال رقابت در سطح بالا بوده‌ام.

میشل در خصوص شرایط دیدار مقابل شهرداری تبریز، یادآور شد: انتظار داشتم تماشاگران بیشتری به سالن بیایند البته این نخستین دیدار خانگی بود و در چشمان تماشگران پیروزی خواهی را می‌دیدم که این موضوع به ما انگیزه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز تیم بهتری بود و ما به آنها احترام می‌گذاریم، اما به مرور زمان بهتر خواهیم شد و نیاز به زمان داریم تا به هماهنگی برسیم.

به گزارش امتداد نیوز، از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بعدازظهر پنجشنبه تیم‌های یس آل گرگان و شهرداری تبریز در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۸۸ بر ۵۸ شهرداری تبریز همراه بود.

true برچسب ها : بسکتبال NBA تیم بسکتبال یس آل گرگان لیگ برتر بسکتبال true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد

یک منبع کارگری در استان گلستان از مرگ یک کارگر خدماتی شهرداری «گرگان» بر اثر حادثه تصادف خبر داد.

به گزارش ایلنا، او با بیان اینکه پاکبان جان‌باخته «رضا خمر» ۳۳ سال سن داشت و متاهل بود، گفت: وی تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکاری در بخش خدمات شهرداری گرگان کار می‌کرد که متاسفانه بر اثر شدت ضربه وارده یک خودرو سواری جان خود را از دست می‌دهد.

از قرار معلوم؛ راننده خودرو سواری به دلیل خواب آلودگی با سرعت زیاد به آقای «خمر» برخورد کرده است.

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا