Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، یحیی گل‌محمدی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: سخت است راجع به مسابقه‌ای صحبت کنم که می‌توانستیم آن را ببریم و سه امتیازش را بگیریم. این دیدار، مسابقه‌ای بود که فرصت‌های خوب‌مان را به گل تبدیل نکردیم و باختیم. بازیکنان ما امروز خیلی زحمت کشیدند، اما حریف سه توپ روی دروازه ما آورد و دو گل زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان من امروز اشتباهات تأثیرگذاری داشتند. حق ما اصلاً باخت نبود و فکر می‌کنم فوتبال امروز روی خیلی بدش را به ما نشان داد. ما بازی را علی‌رغم شایستگی باختیم.

وی افزود: یک راهی را شروع کردیم و باید به آینده تیم امیدوار باشیم و بیشتر کار و تلاش کنیم. بازیکنان من برای بردن خیلی تلاش کردند، اما دقیقاً جایی که باید کار حریف را تمام می‌کردند، گل نزدند و جایی که نباید اشتباه می‌کردند، اشتباهات تأثیرگذاری را مرتکب شدند. ما خیلی خوب تمرین کرده و آماده بودیم، اما به‌هرحال نشد که پیروز شویم.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به اشتباهات عجیب بازیکنانش در دیدار مقابل پیکان، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما بی‌تجربه هستند. آنها باید بیشتر از این میدان ببینند و بازی کنند تا تجربه به‌دست بیاورند. فکر می‌کنم این اشتباهات به دلیل نداشتن تجربه و قرار نگرفتن در این موقعیت‌هاست.

گل‌محمدی در خصوص محرومیت مهدی کیانی گفت: ما خیلی دیر متوجه این موضوع شدیم. صبح امروز (پنجشنبه) به ما گفتند که کیانی محروم است. فکر می‌کنم کارمان نسبت به قبل سخت می‌شود. باید جایگزینی برای کیانی پیدا و به بازی کردن بدون او عادت کنیم.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پیکان تهران و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۷ امروز دوشنبه در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه پاس برگزار شد.

* مدیران باشگاه پیکان در ابتدای این دیدار از زحمت‌های مجتبی حسینی سرمربی پیشین خود که در حال حاضر هدایت آلومینیوم را بر عهده دارد با اهدای یادبودهایی تقدیر کردند.

* بارش شدید باران در جریان این بازی بارها باعث سرنگونی بازیکنان دو تیم شد. مجتبی حسینی از بازیکنان خود خواست با آرامش بیشتری بازی کند تا دچار مصدومیت نشوند.

* پیراهن دوم آلومینیوم به رنگ صورتی بود که در این بازی بر تن کرده بودند تا نگاه‌ها را به خود معطوف کنند.

* رنگین کمان زیبایی در آسمان تهران نقش بسته بود که نگاه ذخیره‌های پیکان را نیز به خود جلب کرد.

* عنایتی در اواخر نیمه اول از عملکرد خز حمله خود چندان راضی به نظر نمی‌رسید.

کد خبر 6098586

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم