Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@05:42:25 GMT

مهریه 200هزار تومانی داماد را روانه زندان کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۶۱۲۵

مهریه 200هزار تومانی داماد را روانه زندان کرد

به گزارش جام نیوز، یدالله روحانی منش افزود: این زندانی در سال 69 ازدواج و مهریه 2 میلیون ریالی را قبول کرد اما پس از گذشت 30 سال از زندگی مشترک، به دلیل بروز برخی اختلاف ها، این زوج تصمیم به طلاق می گیرند.

 

وی ادامه داد: هم اینک این زندانی محکوم باید در قبال 2 میلیون ریال مهریه، با توجه به قیمت روز 60 میلیون ریال پرداخت کند و به این رقم 16 میلیون ریال اجرت المثل نیز افزوده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روحانی منش افزود: زوجه در شکایت خود درخواست دریافت یارانه خود را نیز داشته که داماد طبق رای دادگاه ملزم به پرداخت 13 میلیون ریال یارانه و در مجموع 89 میلیون ریال به زوجه شده است.

 

 وی بیان کرد: هم اینک 78 نفر به علت ناتوانی در پرداخت مهریه در زندان های همدان به سر می می برند که این مددجو رکورد کمترین رقم را در میان بدهکار ترین زندانی مهریه استان به خود اختصاص داده است.

 مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار کرد: نیمه نخست سالجاری با کمک این ستاد 19 زندانی مهریه آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند و با همکاری و مساعدت خیران 140 زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند.

 

 روحانی منش اضافه کرد: 137 تن از زندانیان آزاد شده جرایم غیر عمد، مرد و سه تن از آنها زن بودند که مجموع بدهی این افراد 135 میلیارد و 158 میلیون ریال بود.

 

جام جم آنلاین/206

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هم اکنون در بازار آزاد ارز در میدان فردوسی تهران، معامله‌گران دلار را با قیمت ۶۱۵۰۰ از مردم خریداری می‌کنند و با قیمت ۶۲۵۰۰ تومان می‌فروشند.

معامله‌گران ارز می‌گویند نرخ ارز یک هفته است نزولی شده و بازار ارز از روند صعودی خارج شده و این وضعیت همچنان ادامه دارد و ترس کاهش قیمت دلار، دارندگان ارزهای خانگی را روانه بازار کرده تا قبل از افت بیشتر قیمت‌ها اقدام به فروش کنند.

دلار در سراشیبی | نزول دلار تا کجا ادامه دارد؟

در همین حال در کانال‌های تلگرامی و در معاملات موسوم به فردایی، قیمت فروش دلار به ۶۱۴۰۰ تومان هم رسیده است.

فعالان بازار ارز با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار غیررسمی ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است، پیش‌بینی کردند که همین روند کاهشی در هفته جاری ادامه داشته باشد.

کد خبر 847439 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان