Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز _ ایرنا _ سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند خوزستان گفت: در چندین پست نیاز به بازیکن داریم و دلمان می خواهد مهره های خوبی جذب کنیم اما پول این کار را نداریم.

به گزارش ایرنا غفور کامروا روز پنجشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو تیم بازی خوب و تماشاگر پسندی ارائه دادند و همه لذت بردند اما تیم ما به لحاظ دوندگی برتر از حریف نشان داد و پیروز میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم رعد پدافند افزود: شهرداری گرگان تیم با سابقه ای بوده و همیشه در رتبه های خوبی جدول قرار داشته است و بازی پایاپایی با آن ها داشتیم و فکر می کنم قدرت دو تیم برابر بود.

وی با بیان این که نقطه قوت تیم ما جنگندگی و اتحاد بین بازیکنان است افزود: خوشبختانه تیم جوان و با انگیزه ای داریم و همه برای برد تلاش می کنند. تیم ما بسیار بی بضاعت است و حتی پول رفتن به هتل را ندارد لذا مجبور هستیم در برخی مسابقات همان روز بازی سفر کنیم و بدون استراحت برابر حرفان ظاهر شویم.
کامروا با بیان این که اولین سال خود را در لیگ برتر تجربه می کنیم لذا نباید بیش از حد از تیم رعد انتظار داشت افزود: در این فضل سعی می کنیم جایگاه خود را در لیگ تثبیت کنیم سپس به فکر قرار گرفتن در پله های بالایی جدول هستیم.
در ادامه زمان حسینی سرمربی تیم شهرداری گرگان عنوان کرد: دو تیم بدور از حاشیه برای برد تلاش کردند و من این برد را به حریف تبریک می گویم.
وی گفت: بسیار خوشحالم که در این دیدار از بازیکنان بومی استفاده کردم و در ادامه نیز همین روند را ادامه خواهم داد و معتقدم در آینده حرف های بسیاری برای گفتن دارند.
سرمربی تیم شهرداری گرگان افزود: در هفته گذشته برد بسیار شیرینی کسب کردیم و به خوبی می دانستیم که نباید برابر رعد پدافند مغرورانه بازی کنیم اما باید بگویم که آن ها بسیار با انگیزه ظاهر شدند و من شوکه شدم.
وی افزود: نسبت به آینده تیمم بسیار امیدوار هستم و معتقدم تیم ما نه تنها در لیگ خواهد ماند بلکه به رده های بالاتر صعود می کند و ما جوانانی داریم که جویای نام هستند و در هر بازی تلاش می کنند تا تیم شهرشان موفق شود.
دیدار بین دو تیم رعد پدافند خوزستان و شهرداری گرگان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال با نتیجه 77 بر 65 به سود رعد به پایان رسید.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

بیشتر بخوانید:
مهدی طارمی دنبال گرفتن تابعیت پرتغال

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آنهایی که قرارداد ۴ ساله دارند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229455 برچسب‌ها مهدی طارمی

دیگر خبرها

  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!