Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@03:04:38 GMT

تیراندازی خونین در مراسم عروسی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۶۳۰۲

تیراندازی خونین در مراسم عروسی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه درگیری در یک مراسم عروسی به تیراندازی طرفین درگیری ختم شد، گفت: عوامل ایجاد درگیری و تیراندازی دستگیر شدند.

پایگاه خبری پلیس روز پنجشنبه به نقل از سرهنگ رضا شیرزادی اعلام کرد: شب گذشته در یک مراسم عروسی افرادی از خانواده های عروس و داماد با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری منجر به برهم زدن مراسم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه عاملان ایجاد درگیری مشروبات الکلی مصرف کرده بودند، گفت: پس از پایان مراسم 2 نفر از عاملان درگیری به درب منزل پدر عروس مراجعه و ضمن تیراندازی با سلاح غیرمجاز، یک نفر را مجروح کردند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود: پس از وقوع تیراندازی ماموران انتظامی این شهرستان به سرعت راهی منطقه شدند و 2 نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ شیرزادی عنوان کرد: یک نفر مجروح این حادثه توسط عوامل مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

شهرستان کرمانشاه مرکز استان حدود یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جای داده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «فرزین بلیان» امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در کرمانشاه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «فرزین بلیان» امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه بعد از نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در کرمانشاه برگزار شد.

شهید بلیان اهل کرمانشاه روز گذشته در پی تیراندازی اشرار مسلح به برجک نگهبانی از آن سوی نوار مرزی، در هنگ مرزی بانه کردستان به فیض شهادت نائل شد.

نماز بر سر پیکر مطهر شهید را حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بعداز نماز عبادی سیاسی جمعه اقامه کردند و پیکر مطهرشهید بر دستان مردم انقلابی و قدرشناس کرمانشاه تشیع شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند