Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@17:08:36 GMT

نقص فنی پرواز تهران - اهواز

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۶۴۲۵

صراط: برخی مسافران این پرواز نیست اعلام کرده‌اند قصد خروج از هواپیما را دارند چرا که تمایل ندارد با این هواپیما به اهواز بروند زیرا از نظر آن‌ها امنیت کافی را احساس نمی‌کنند ولی کماکان اجازه خروج به آن‌ها داده نمی‌شود.
به گزارش مهر، یکی از مسافران پرواز شماره ۴۰۱۳ شرکت زاگرس در تماس با دفتر خبرگزاری مهر عنوان کرد: این پرواز قرار بود ساعت ۲۰:۰۵ امشب از فرودگاه تهران حرکت کند که به دلیل نقص فنی و درحالی‌که در تمام طول این مدت مسافران در هواپیما حضور داشتند در ساعت ۲۰:۵۵ از تهران به مقصد اهواز بلند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این شهروند اهوازی افزود: بعد از ۱۰ دقیقه پرواز در آسمان تهران، هواپیما به دلیل نقص فنی در یکی از بال‌ها به سمت فرودگاه تهران تغییر مسیر داد.
این مسافر پرواز شماره ۴۰۱۳ هواپیمایی زاگرس ادامه داد: در حین فرود این هواپیما، لاستیک یکی از چرخ‌ها دچار ترکیدگی می‌شود و خلبان مجبور به توقف در باند پرواز می‌شود.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون این هواپیما به همراه مسافرانش در محل فرود دیگر هواپیماها قرار دارند، عنوان کرد: خدمه پرواز با بی‌توجهی به درخواست‌های مسافران برای خروج از هواپیما، به‌جای اینکه به مسافران آرامش و امنیت روانی بدهند با تحکم صحبت می‌کنند.
این شهروند اهوازی که هم‌اکنون از داخل هواپیما با خبرنگار صحبت می‌کند، خواستار رسیدگی فوری مسئولان ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور به این مشکل شده است.
برخی مسافران این پرواز نیست اعلام کرده‌اند قصد خروج از هواپیما را دارند چرا که تمایل ندارد با این هواپیما به اهواز بروند زیرا از نظر آن‌ها امنیت کافی را احساس نمی‌کنند ولی کماکان اجازه خروج به آن‌ها داده نمی‌شود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این جنگنده بدون خلبان جنگید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از آرس تکنیکا، این آژانس یک عامل یادگیری ماشینی طراحی کرده است که بتواند با خیال راحت یک هواپیمای واقعی را به طور مستقل و بدون نقض قوانین آموزشی پرواز دهد.

در این مورد، جت جنگنده ویستا توانسته خوب عمل کند. این هواپیما زندگی خود را به عنوان یک F-۱۶D (Block ۳۰) دو سرنشینه آغاز کرد، که بیشتر عمر ۳۲ ساله خود را در مدرسه خلبانی آزمایشی نیروی هوایی ایالات متحده در Edwards AFB گذراند.

طی سال‌ها، این هواپیما که قبلا NF-۱۶D نامیده می‌شد، برای شبیه‌سازی ویژگی‌های پرواز سایر هواپیماها در حین پرواز، اصلاح شد. ویلیام گری، خلبان آزمایشی ارشد VISTA و خلبان آزمایشی USAF، گفت: «ویستا تقریبا به هزار دانشجو و کارمند این فرصت را داده است که آزمایش هواپیماهایی با کیفیت پروازی بسیار ضعیف و اجرای برنامه‌های آزمایش پرواز کاهش خطر برای فناوری‌های پیشرفته را انجام دهند.

به همین دلایل بود که این جت به یک کاندیدای طبیعی برای برنامه ACE دارپا تبدیل شد و در سال ۲۰۲۱، روند اصلاح هواپیما بار دیگر با تبدیل شدن به X-۶۲A آغاز شد. USAF و دارپا پروازهای آزمایشی X-۶۲A را تحت کنترل هوش مصنوعی در دسامبر ۲۰۲۲ آغاز کردند. اگرچه مامور هوش مصنوعی دارپا X-۶۲A را پرواز داد، اما در کنار آن یک جت مراقب هم وجود داشت.

بیشتر بخوانید:

تصاویری که نشان می‌دهد، سیاهچاله‌ها چه شکلی هستند

خلبانان انسان برای نظارت بر پرواز آزمایشی و در صورت لزوم، در دست گرفتن کنترل در کنار این جت بودند. اما در آن آزمایش‌های اولیه، X-۶۲A علیه دشمنان شبیه‌سازی شده پرواز کرد. تا سپتامبر ۲۰۲۳، این برنامه ۲۱ پرواز آزمایشی، از جمله اولین پرواز با خلبان هوش مصنوعی در مقابل درگیری هوایی انسانی در محدوده بصری، پرواز علیه یک F-۱۶ با خلبان انسان را تکمیل کرد.

کد خبر 845872 برچسب‌ها خبر مهم جنگنده دفاع - موشک هوش‌ مصنوعی جنگ تحمیلی

دیگر خبرها

  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است ؟
  • سرعت هواپیما‌های مسافربری در هر مرحله از پرواز چقدر است؟
  • ◄ سفر با هواپیما تعطیل می شود
  • همه چیز در مورد گران‌ترین و ارزان‌ترین جت‌های شخصی
  • این جنگنده بدون خلبان جنگید