Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@10:05:51 GMT

نظرمحمدی: باید روی تعویض‌ها صبورتر باشم

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۶۷۴۰

سرمربی سپیدرود با ستایش بازی شاگرانش مقابل پدیده، تیم خود را شایسته کسب سه امتیاز در این این دیدار خانگی دانست.


به گزارش "ورزش سه"، علی نظرمحمدی بعد از برد دو بر یک تیمش مقابل تیم خوب پدیده در نشست خبری حاضر شد و درباره این بازی گفت: یک بازی سنگین و سخت و پرفشاری را پیش بینی می کردیم. سپیدرود همان طور که برنده بازی شد می توانست بازنده هم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم خوب پدیده با هدایت مربی فهیم خود تیم قابل احترامی است و فوتبال بسیار زیبایی را به نمایش می گذارد. اما خوشحالم در روزی که بعد از سالها به ورزشگاه سردار جنگل برگشتیم، توانستیم سه امتیاز شیرین این بازی خانگی را کسب کنیم. ما دو گل خوب زدیم و البته چند موقعیت خیلی خوب را هم نتوانستیم به گل تبدیل کنیم. من از همه بازیکنانم تشکر می کنم که در دو سه بازی اخیر مسئولانه و متعصبانه بازی کرده اند.

وی در مورد تعویض های زودهنگام خود و مصدومیت کعبی تصریح کرد: من فکر می کنم علی نظرمحمدی باید روی تعویض های سومش کمی صبورتر باشد و این تصور را داشته باشد که امکان دارد بازی دستخوش حوادثی باشد و نیاز به تعویض اجباری داشته باشد. از حسین کعبی واقعا ممنونم که با پای مصدوم تا انتهای بازی دوام آورد و معرفت به خرج داد.

نظرمحمدی با تقدیر از هواداران گیلانی گفت: ما ظرفیت های بسیار عظیمی در حوزه هواداران فوتبال خود داریم و باید همه مسئولان شهری فکری برای ایاب و ذهاب آنها تا استادیوم بکنند. سپیدرود چهارمین تیم از نظر هوادار در ایران است.

وی در مورد کیفیت بازی تیمش تصریح کرد: بعد از بازی با استقلال و با استفاده از وقفه ای که در لیگ پیش آمد، به خوبی توانستیم از این فرصت استفاده کنیم و شرایط بدنی بچه ها را به فرم ایده آلی برسانیم. ضمن اینکه بازیکنان جوان ما به مرور زمان رو آمده اند و حالا مهره هایی مثل ملکی، سام کن، غلامی و تهیدست را در اختیار داریم که توانسته اند به خوبی در شرایط سپیدرود جا بیفتند و این مایه خوشحالی ماست. با حضور بازیکنان با تجربه ای مثل کعبی و نزهتی نیز تیم ما به انسجام کامل رسیده و به لطف خدا توانسته ایم در دو بازی اخیر در نیمه مربیان عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه بازی را برگردانیم.

سرمربی سپیدرود اضافه کرد: در مورد مشکلات مالی سپیدرود بارها و بارها صحبت شده است. قبلا گفتم که پرداختن به مشکلات تیم خیلی تکراری شده است. ما حامی مالی نداریم و تنها تلاش بازیکنان است که شرایط را پیش می برد. تلاش عوامل بیرونی تیم مثل مسئولان ورزش استان هنوز ختم به نتیجه مطلوبی نشده است.

وی افزود: ما بازی به بازی جلو می رویم و خوب می دانیم پارس جم تیمی است که هنوز در زمین خود نباخته است ولی ما حریف دست و پا بسته ای در شهر جم نخواهیم بود. کادر فنی ما آنالیز دقیقی از حریف بعدمان دارد و خوب می دانیم چه برنامه ای برای این دیدار تدارک ببینیم.

نظرمحمدی در پایان خاطر نشان کرد: من سه سال است که سرمربی سپیدرود هستم و باید همه شما بدانید من برای هر بازی برنامه خاص تاکتیکی خودش را دارم. فاکتور اصلی من برای ترکیب نهایی تیم میزان آمادگی بازیکنان در طول هفته و طی تمرینات است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • واکنش دروسی به گلرنی سردار ۴دقیقه بعداز تعویض
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم