Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@20:42:58 GMT

قرآن کریم کتابی جاویدان است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۶۷۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مسابقات رشته‌های مختلف قرآنی خواهران عضو حلقه‌های صالحین بسیج شهرستان سرایان برگزار شد.   مرحله شهرستانی مسابقات رشته‌های قرائـت، ترتیل، حفظ، مفاهیم، تفسیر، تحقیق خواهران بسیجی عضو حلقه‌های صالحین بسیج شهرستان سرایان  با شرکت بیش از ۵۰ نفر در محل سالن نمازخانه دبیرستان نمونه حاج غلامرضا کمالی سرایان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام شاهمرادی مسئول حلقه‌های صالحین شهرستان سرایان در مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: هر قلبی که نورانی شد بواسطه نورانیت قرآن کریم می‌باشد و قرآن کریم کتابی جاویدان است که زمان و مکان در آن هیچ گونه دخل و تصرفی ندارد و برای اقوام و ملل خاصی هم نازل نشده است.
وی افزود: این کتاب آسمانی در هر زمان و مکان تازگی خاصی دارد و تا روز قیامت جاویدان و همیشگی است و جامعه قرآنی می‌تواند در همه موارد شخصی و اجتماعی نقش داشته باشد.
شاهمرادی گفت: اعضای محترم حلقه‌های صالحین مباحث قرآنی را جدی بگیرند و در جلسات خود روی معانی و تفسیر آیات این کتاب عظیم تدبر نمایند.
اعظم تهرانی مسئول برگزاری مسابقات قرآنی بسیج گفت: این مسابقات در مرحله حوزه‌ای برگزار شده است که افراد برگزیده به مرحله شهرستانی راه پیدا کرده اند و در این مرحله از هر رشته یک نفر برای شرکت در مسابقات استانی به استان معرفی خواهند شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ امیرهادی بایرامی نخبه قرآنی کشورمان، از ۴ سالگی حفظ قرآن کریم را آغاز کرد و در ۸ سالگی با ثبت رکوردِ ملی، به عنوان خردسال‌ترین روشندلِ حافظِ کل معرفی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج